اگرچه نمی‌توانید روند پیری را متوقف کنید، اما می‌توانید اثرات آن را روی پوست خود به حداقل برسانید که این کار با تزریق چربی صورت میگیرد، تزریق چربی صورت یک روش ابتکاری و ایمن است که از چربی خود بیمار برای جوان‌سازی مناطق خاصی از صورت استفاده می‌کند. برای رسیدن به نتیجه‌ی بهتر و همچنین ماندگارتر، ترمیم تزریق چربی صورت نیز انجام می‌شود. اگر می‌خواهید ترمیم تزریق چربی صورت را انجام دهید، به خواندن این متن ادامه دهید. در اینجا به شما می‌گوییم که باید چه انتظاری از روند بهبودی‌تان داشته باشید.

ظاهر خود را کنترل کنید

ظاهر خود را کنترل کنید - ترمیم تزریق چربی صورت

پیری صورت امری اجتناب ناپذیر است و عمدتاً در نتیجه‌ی تغییرات پوست و بافت‌های عمیق نرم در صورت رخ می‌دهد. عواملی که بر این روند تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • نوع پوست
  • قرارگیری در معرض نور فرابنفش
  • روتینِ مراقبت از پوست
  • ژنتیک
  • عادت‌های روزمره (خوردن غذاهای فرآوری شده، سیگار کشیدن، نوشیدن الکل)
  • تغییر حالات مکرر صورت

کلینیک تخصصی سیمارو  طیف گسترده‌ای از درمان‌های زیبایی را برای جوان‌سازی فوری ظاهر شما ارائه می‌دهند، از لیفت صورت و لیفت گردن گرفته تا روش‌های پیوند صورت.

ترمیم تزریق چربی صورت چیست؟

ترمیم تزریق چربی صورت چیست

 

در طی جراحی تزریق چربی صورت، دکتر متخصص چربی را از یک قسمت از بدن بیمار خارج کرده و به صورت او منتقل می‌کند. این عمل همچنین تحت عناوین زیر شناخته می‌شود:

  • پیوند / انتقال چربی اتولوگ
  • پیوند چربی صورت
  • میکرو لیپواینجکشن
  • جوان‌سازی چربی صورت
  • تزریق چربی

نتیجه نهایی این عمل یک ظاهر جوانتر است. تزریق چربی باعث می‌شود فرد جوان‌تر یا جذاب‌تر به نظر برسد و همچنین می‌تواند به برطرف کردن مشکلاتی مانند زخم‌ها کمک کند. حال امکان دارد پس از گذشت مدتی براثر عوامل مختلفی مانند کاهش وزن و یا انجام فعالیت‌های مختلف مانند ورزش‌هایی که بر بدن فشار می‌آورد و سنگین است اثرات تزریقات چربی از بین برود، در این گونه موارد ترمیم تزریق چربی می‌تواند نتیجه‌ی بهتری را در پی داشته باشد.

در صورتی که عمل تزریق چربی توسط پزشک متخصص به بهترین حالت انجام شود، چربی که به بدن تزریق شده است می تواند تأمین کننده‌ی خون جدید در بدن باشد و همچنین تعذیه لازم را به پوست خواهد رساند و در نتیجه ماندگاری بالایی خواهد داشت. در صورت که عمل موفقیت آمیز باشد آنگاه دیگر نیازی به ترمیم تزریق چربی صورت در جلسه های مختلف نخواهید داشت.

مزیت ترمیم تزریق چربی صورت

مزیت ترمیم تزریق چربی صورت

وزن خود را ثابت نگه دارید، زیرا کاهش وزن می‌تواند میزان چربی صورت شما را کاهش دهد، از انجام هرگونه فعالیت شدید خودداری کنید تا زمانی که پزشک به شما توصیه کند انجام چنین کاری خطری ندارد. سبک زندگی خود را تغییر داده و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید، در صورتی که این موارد را رعایت نکنید امکان دارد اثرات درمان تزریقات چربی در صورت شما به مرور زمان از بین برود. حال مهم‌ترین مزیتی که ترمیم تزریق چربی خواهد داشت آن است که اثرات ماندگاری خواهد داشت و انتظار بیمار برآورده می‌شود.

پیوند چربی صورت به چه کسانی توصیه می‌شود؟

پیوند چربی صورت به چه کسانی توصیه می‌شود - ترمیم تزریق چربی صورت

پیوند چربی صورت اغلب به بیمارانی توصیه می‌شود که:
• حجم مناطقی از صورت خود را از دست داده باشند یا بخش‌هایی از صورت آنها فرورفته باشد.
• به دنبال نتایج ضدپیری دائمی‌تر از نتایج ارائه شده توسط بوتاکس یا جوردرم باشند.
• می‌خواهند هر نوع فرورفتگی را پر کنند یا ظاهر زخم‌های صورت خود را بهبود ببخشند.
• به دنبال نتایج ضدپیری چشمگیر و در عین حال طبیعی هستند.

در صورتی که این موارد دلایل تزریق چربی باشد، امکان دارد پس از آن نیاز به ترمیم تزریق چربی وجود داشته باشد، به دلیل آن که اینگونه از مشکلات پوستی حالت عمیق تری دارند و نیاز به دفعات متعدد چربی می باشد تا پوست کاملا جوان سازی شده و صاف شود.

جلسات متعدد مورد نیاز برای ترمیم تزریق چربی صورت

جلسات متعدد مورد نیاز برای ترمیم تزریق چربی صورت

فاکتورهای بسیار مختلفی می‌تواند در تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق مجدد تزریق چربی وجود داشته باشد، که این مورد بنا به صلاحدید پزشک صورت خواهد گرفت.

عواملی که تعیین کننده‌ی تعداد جلسات برای ترمیم مجدد چربی می‌باشد به شرح زیر نیز می باشد:

سن فرد متقاضی: یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین تعداد جلسه‌های ترمیم تزریق چربی برای صورت، سن شخص متقاضی می باشد. با توجه به این موضوع که هرچه سن شخصی بالاتر رود، بافت پوست آن آسیب پذیرتر خواهد بود این احتمال نیز وجود خواهد داشت اثرات درمان نیز کمتر شود. به این منظور پزشک متخصص با توجه به سن فرد تعداد جلسات مراجعه برای ترمیم را مشخص خواهد کرد.

میزان آسیب پوستی: پیوند چربی صورت برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی انجام می‌شود، که این مشکلات می‌تواند شامل رفع چین و چروک‌های صورت، رفع اسکارهای ناشی از آکنه و یا حتی برای حجم دهی به لب ها باشد. هرچه مشکلات پوستی بیشتر و عمیق تر باشد تعداد جلسات ترمیم نیز افزایش خواهد یافت و این ارتباط مستقیمی با مشکلات پوستی خواهد داشت.

ناحیه تحت درمان: رایج‌ترین نواحی صورت که بیماران پیوند چربی دریافت می‌کنند نواحی زیر چشم، گونه‌ها، شقیقه‌ها، تاخوردگی‌های گوشه‌ی دهان و لب ها نیز می‌باشد. گونه‌ها و پیشانی جزء بهترین نواحی می‌باشند که اثرات تزریقات چربی در آن ماندگارتر می‌باشد و پس از یکی دوبار عمل تزریق شاهد ماندگاری بیشتری خواهیم بود. اما در صورتی که تزریق چربی در نواحی مانند لب ها یا نواحی که متحرک هستند صورت بگیرد امکان دارد این جلسات به سه یا چهار جلسه به طول بیانجامد. پس با این وجود تمدید تزریق چربی به ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

عوامل دیگری که می‌تواند در ماندگاری نتایج تاثیرگذار باشد، کیفیت استخراج چربی، کیفیت پیوند چربی و توجه به توصیه‌های پزشک متخصص برای درمان بهتر می‌باشد، همچنین مراقبت از ناحیه‌ای که تحت درمان قرار گرفته است و رعایت اصول رژیم غذایی می‌تواند در این خصوص دخیل باشد و ماندگاری را بیشتر کند و همچنین بر روی تعداد دفعات تزریق هم اثر خواهد گذاشت.

فواصل بین جلسات تزریق چربی صورت

فواصل بین جلسات تزریق چربی صورت - ترمیم تزریق چربی صورت

همانطور که قبل‌تر ذکر کردیم، فاکتورهای گوناگونی می‌تواند در تعداد جلسات درمان تاثیرگذار باشد. مانند سن متقاضی، میزان جذب چربی در ناحیه‌ای که تزریق در آن انجام شده است که با توجه به نتایج اولیه تزریق، پزشک متخصص تشخیص خواهد داد آیا به جلسات بیشتری برای درمان نیاز است یا خیر.

در واقع برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب‌تر و ماندگاری بیشتر به سه یا چهار جلسه درمانی دیگر برای تزریق مجدد نیاز خواهید داشت، با وجود آن که پس از انجام تزریق چربی عوارضی مانند تورم و قرمزی به ویژه در قسمت تزریق خواهید داشت اما پس از آن بلافاصله اثر درمان مشخص خواهد شد.

شش ماه پس از جراحی تزریق چربی

شش ماه پس از جراحی تزریق چربی، چربی شما باید به حجم نهایی خود رسیده باشد. شما باید در حال حاضر بهترین احساس را داشته باشید. در صورتی که پزشک شما تشخیص دهد که نیاز به ترمیم تزریق چربی صورت خواهید داشت چهار تا ۶ ماه بعد باید برای جلسات تزریق مجدد مراجعه نمائید.

نوبت مشاوره‌ی خود را برنامه‌ریزی کنید

یکی از مهم ترین مواردی که می‌تواند نتیجه‌ی بسیار مطلوبی برای شما داشته باشد ارزیابی نتیجه و پیگیری درمان در طول جلسات مختلف می‌باشد که این کار با ایمنی بالایی همراه است، پس بهتر است در فواصل مختلف و دوره‌ای به پزشک متخصص خود برای این کار مراجعه نمائید. پزشک پس از بررسی‌های لازم در صورتی که احتیاج به این کار باشد ترمیم تزریق چربی صورت را برای شما انجام خواهد داد و در طی این فواصل توصیه‌های لازم را به شما خواهد کرد.

همین امروز تماس بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌ها و مزایای عمل‌های تزریق چربی صورت در کلینیک سیمارو، امروز با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۴۰۲۴۰۶ تماس حاصل فرمایید.

ما در خدمت شما هستیم تا به سوالات دیگری که ممکن است در مورد جراحی داشته باشید پاسخ دهیم.

برچسب ها :

نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .