درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ یکی از از بهترین درمان های ریزش مو است. بیشتر افراد با ریزش مو خیلی آشنا هستند. به نظر می رسد همه افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی اگر همیشه در مورد آن صحبت نکنیم ، ریزش مو اکثر قریب به اتفاق مردان و زنان بالای 65 سال را تحت تأثیر قرار می دهد و تقریبا 40٪ از مردان کانادایی تا سن 35 سالگی دچار ریزش موی قابل توجهی خواهند شد. دلایل ریزش مو می تواند، تغییرات هورمونی و عدم تغذیه، کند شدن رشد مو ، نازک شدن مو باشد. از دست دادن موهای خود در هر زمان ، به خصوص زودتر از آنچه انتظار می رود ، می تواند تأثیر عمده ای بر روحیه شما بگذارد. این واقعیت بدتر می شود که وقتی در نهایت سعی در دستیابی به درمان دارید ، بیشتر روش های درمانی از نظر اثربخشی دارای هزینه و عوارض جانبی قابل ملاحظه ای هستند ، و احساس بهترین حالت را برای شما از دست می دهند.

درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی است که در حال تبدیل شدن به یک گزینه درمانی محبوب و مؤثر برای اکثر اشکال ریزش مو است. همچنین تحقیقات اخیر نشان داده شده است که میکرونیدلینگ قادر به بهبود گردش خون با لایه لنفاوی است و مواد مؤثر لازم مانند فاکتورهای رشد ، ویتامین ها و مواد معدنی را به محل های درمانی کمک می کند و باعث فعال شدن توانایی بدن می شود. مو را به طور طبیعی رشد دهید. اگرچه از میکرونیدلینگ برای درمان انواع شرایط پوستی استفاده می شود ، اما وعده صریح در تحریک رشد فولیکول مو برای درمان بیشتر انواع ریزش مو نشان داده است. در زیر ، ما برخی از سؤالات متداول در مورد میکرونیدلینگ برای ریزش مو را بیان کردیم.

آیا میکرونیدلینگ برای ریزش مو موثر است؟ میکرونیدلینگ چگونه به رشد مو کمک می کند؟

 دانشمندان نشان داده اند که میکرونیدلینگ درمانی مؤثر برای تحریک رشد مو است. یک کارآزمایی بالینی نشان داد که مردانی که از میکرونیدلینگ برای ریزش مو استفاده می کنند ، در مقایسه با درمان با یکی از محصولات پیشرو موضعی ، رشد مو را در چند ماه افزایش چشمگیری داشته است.دانشمندان پیش بینی می کنند که میکرونیدلینگ قادر به تسهیل رشد مو است. سوراخ شدن میکروب باعث بهبود پاسخ زخم بدن می شود و در نتیجه جذب پروتئین های مختلفی می شود که رشد سلول را تحریک می کنند. یک مزیت اضافی از درمان بهبود جذب محصولات موضعی است که ممکن است علاوه بر میکرونیدلینگ مورد استفاده قرار گیرد.ترکیب با هم این دو درمان نوید باورنکردنی در تحریک رشد مو نشان داده است.

آیا درمان خانگی درمارولر برای رشد مو مؤثر است؟

پاسخ کوتاه- بله! چندین کارآزمایی بالینی مشخص کردند که درمان های رمارولر در مراقبت مو در منزل با روش های میکرونیدلینگ برای ریزش مو توسط دستگاه  U225 با موفقیت اکثر انواع ریزش مو را درمان می کند.  اخیر نشان داده است که میکرونیدلینگ روند بهبود زخم را تحریک می کند و باعث افزایش تولید کلاژن و تحریک فولیکول مو می شود. به یاد داشته باشید ، اگر علاوه بر روش میکرونیدلینگ از یک روش درمانی موضعی استفاده می کنید ، می خواهید قبل از استفاده از غلتک درما، ماساژ معالجه را در پوست سر انجام دهید. این امر جذب و بهبود کارایی ماده موضعی را تسهیل می کند. غلتک های درم با اندازه های مختلف نشان داده شده است که باعث رشد مو می شوند.

آیا عوارض جانبی یا خطرات ناشی از میکرونیدلینگ برای ریزش مو وجود دارد؟

یکی از مهمترین عوارض جانبی درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ  قرمزی جزئی و تحریک جزئی پوست یا پوست سر بلافاصله پس از درمان است که ظرف 1-2 روز ناپدید می شود. میانگین زمان لازم برای بهبود زخم های بدن است. علاوه بر این ، اگر درمان میکرونیدلینگ با استفاده از یک محصول موضعی برای ریزش مو ترکیب شود ، یک عارضه مشترک دیگر هم خشکی و هم افزایش تحریک آن است. این امر بیشتر به دلیل الکل موجود در بسیاری از درمانهای موضعی رایج است ، بنابراین انتخاب محلول بدون الکل می تواند به کاهش یا حتی از بین بردن این عوارض کمک کند. به طور کلی میکرونیدلینگ برای ریزش مو یک روند دردناک نیست.

مدت زمان مشاهده نتایج چقدر است؟ چند درمان مورد نیاز است؟

مانند بسیاری از روشها ، بسته به ژنتیک ، وضعیت سلامتی ، سطح استرس و رژیم غذایی ، نتایج متفاوت است. توصیه می شود با درمان های حرفه ای شروع کنید. بسته به شدت مورد ، شما به 4-8 جلسه میکرونیدلینگ حرفه ای با اسلحه eDermaStamp یا U225 meso ، فاصله 2-4 هفته ای نیاز دارید. این امر پس از انجام اقدامات درمانی در منزل با درمولر ، 1-2 بار در هفته ، بین هر جلسه تخصصی انجام می شود. اکثر کارشناسان پیشنهاد می کنند که یک فرد متوسط بین 2-6 ماه به مراقبت های حرفه ای و خانگی احتیاج دارد.

آیا درمارولر dh میکرونیدلینگ برای ریزش مو موثرتر است؟ تفاوت آنها چیست؟

مانند اکثر درمان های مبتنی بر پوست ، میکرونیدلینگ حرفه ای هنگام شروع درمان مورد توجه مهم است. متخصصان به تجهیزات پیشرفته تری از جمله قلم های میکرونیدلینگ دسترسی دارند که باعث تغییر در عمق سوزن و تعداد نفوذ در ثانیه می شوند. این درمان ها معمولاً هر 2-4 هفته انجام می شود و به طور متوسط ​​4-8 جلسه برای دیدن رشد قابل توجه مو لازم است. این تجهیزات حرفه ای یک درمان قوی تر و مداوم را ارائه می دهد و می تواند نتایج را با سرعت بیشتری به دست آورد.

در دستگاه درمارولر طول سوزن بیش از 0.25-0.5mm نیست. درمولرهایی با طول بیشتر سوزن برای مصارف خانگی توصیه نمی شوند.

یکی دیگر از ملاحظات مهم درمان ریزش مو درمارولر در مقابل درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ ، پاکیزگی است. اگر از درمارولر در منزل استفاده میشود تعویض به موقع انجام نمی شود و یکبار مصرف آن نیست و یا اگر به درستی استریل می شود ، احتمال بروز عوارض جانبی از جمله عفونت افزایش می یابد. متخصصان در تکمیل روش با استفاده از تکنیک آسپتیک (استریل) آموزش دیده و دستورالعمل های دقیقی را برای تمیز کردن و مرطوب نگه داشتن پوست سر به دنبال درمان ارائه می دهند.

نتایج سریع و واضح میکرونیدلینگ برای ریزش مو به دلیل دستیابی به فناوریهای پیشرفته میکرونیدلینگ و همچنین آموزش حرفه ای در تکنیک های کاربردی است. استفاده صحیح از میکرونیدلینگ برای دستیابی به درمان بهینه از جمله پوشش کامل ناحیه آسیب دیده بسیار مهم است و این امر به راحتی توسط یک متخصص انجام می شود. از طرف دیگر ، درمان خانگی با درمارولر اندازه سوزن مناسب برای یک برنامه کامل درمان ریزش مو بسیار مهم است.

حال ممکن است از شما سؤال شود که چگونه می توانید برای درمان ریزش مو به میکرونیدلینگ دسترسی پیدا کنید یا چگونه می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. در کلینیک سیمارو ما می توانیم هر نوع خدمات مرتبط با میکرونیدلینگ را برای ریزش مو به شما ارائه دهیم. این امر می تواند به شما در دسترسی به درمان های حرفه ای و ارائه بهترین تجهیزات در منزل کمک کند. با شماره موجود در سایت با ما  تماس بگیرید یا به وب سایت ما مراجعه کنیدتا مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما می توانیم برای تعیین بهترین روش عملی درمان ریزش مو با میکرونیدلینگ کمک کنیم ، یا می توانید در مورد سایر گزینه های درمانی میکرونیدلینگ ما برای اسکار ، کاهش چین و چروک اطلاعاتی کسب کنید. مهم نیست که به دنبال چه چیزی هستید ، مشاوران ما می توانند به شما در برنامه ریزی مراقبت از پوست یارشد مو کمک کنند

Comments are closed.