عمل جراحی زیبایی صورت در چه سنی انجام می شود؟
ممکن است اگر از نظر سلامتی پوست شرایط خوبی نداشته باشید یا پوست اضافی داشته باشید یا پوست صورت و گردن دچار ضعف مفرط باشد، اگر میخواهید این مشکلات را حل کنید لیفت صورت یا عمل جراحی زیبایی صورت برای شما مناسب است. متوسط سن بیماران جراحی لیفت صورت ۴۰ تا ۶۰ سالگی می باشد ، اما عمل جراحیلیف۶ت صورت بر روی افراد در ۷۰ یا ۸۰ سالگی نیز می تواند با موفقیت انجام شود.

لیفت صورت در دوره جوانی امکان پذیر است؟


عمل جراحی زیبایی صورت نمی تواند جلوی پیری صورت شما را بگیرد ، اما می تواند با بهبود ظاهر پوست ظاهر شما را بهبود بخشد. عواملی مانند ساختار استخوان ، وراثت ، بافت پوست ، قرار گرفتن در معرض آفتاب ، مصرف سیگار و سایر موارد، در میزان پیشرفتی که فرد به دست می آورد ، و همچنین تأثیرگذاری بر ماندگاری آن تا چه اندازه نقش دارند.

ایا لیفت صورت پوست صورت را محکم می کند؟

عمل لیفت صورت پوست را محکم می کند ، چربی اضافی را از بین می برد و عضلات زیرین را در دو سوم تحتانی صورت و گردن سفت می کند و ظاهری جوان تر و شاداب تری به شما می بخشد. نتیجه نهایی عمل جراحی زیبایی صورت به نظر می رسد؛ به گونه ای طراحی نشده است که پوست را چنان محکم بکشید که گوشه های دهان شما را تغییر دهد.

ایا لیفت صورت برای لیفت ابرو مناسب است؟

عمل لیفت صورت ظاهر سوم بالای صورت ، به ویژه پوست اضافی و خطوط اطراف چشم را تغییر نمی دهد و همچنین به لمس ابرو کمک نمی کند. اگر نگران ظاهر چشم یا ابرو هستید ، ممکن است لیفت ابرو یا جراحی پلک مناسب شما باشد. جراح شما نگرانی های زیبایی شناختی شما را با شما مرور خواهد کرد و روش جوان سازی صورت یا ترکیبی از روش ها را برای شما توصیه می کند.

برش های جراحی صورت در کدام نواحی وجود دارند؟

برش های صورت معمولاً از بالای موی مو در قسمت شروع رویش مو شروع می شود و در یک خط طبیعی درست در داخل غضروف در جلوی گوش امتداد می یابد و از پشت گوش گوش به قسمت پایین سر در داخل خط مو ادامه می یابد. این موارد معمولاً در پشت مو یا در یک چین و چروک طبیعی پنهان است. هنگامی که زخم ها در طی چند ماه نرم و نرم شدند ، عموماً چندان قابل توجه نیستند. اگر کار در ناحیه گردن انجام شود ، ممکن است از برش کوچکی که در زیر چانه ساخته شده استفاده شود.

ایا هنگام جراحی صورت نیاز به تراشیدن مو است؟
هنگامی که برش ها در پشت خط مو قرار می گیرند ، مقدار کمی از مو تراشیده می شود. در پایان عمل ، هنگامی که پوست به عقب کشیده و سفت می شود ، ناحیه تراشیده شده برداشته می شود بنابراین موهای از دست رفته وجود ندارد.

مدت زمان جراحی لیفت صورت چقدر است؟
بسته به میزان کارهایی که انجام می شود ، عمل لیفت صورت معمولاً چندین ساعت طول می کشد. متوسط طول جابجایی لیفت صورت بین ۲ ۱/۲ تا ۳ ۱/۲ ساعت است. غالباً ، روش هایی مانند بلفاروپلاستی و بالابر پیشانی با لیفت صورت ترکیب می شوند و این عمل چندین ساعت طولانی تر می شود.

مهم ترین عوارض لیفت صورت چیست؟
بعد از عمل جراحی صورت ، مقداری بی حسی پوست در ناحیه گونه و گردن کاملاً طبیعی است. که طی ۱-۲ ماه برمی گردد.

محدویت های عمل جراحی زیبایی صورت چیست؟
برای چند روز اول بعد ازلیفت صورت ، فعالیت های شما باید به میزان قابل توجهی محدود شود و شما باید با بلند کردن سر خود استراحت کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، باید در هفته اول بعد از عمل در طی چند روز ، پانسمان شما برداشته می شود و ممکن است شما اجازه داشته باشید موهای خود را به آرامی بشویید ، اما باید در مورد زخم های خود مراقب باشید. اکثر جراحان توصیه می کنند برای ۲-۳ هفته اول بعد از عمل از هر نوع فعالیت شدید خودداری کنند. شما باید چندین ماه از نور افتاب دور باشید و زمان کافی برای استراحت بگذارید ، بنابراین بدن شما می تواند زخم های مختلف را بهبود ببخشد.


بلافاصله پس از عمل جراحی زیبایی صورت شما متورم و کبود خواهد شد. ویژگی های شما ممکن است از تورم تحریف شده و حرکات صورت شما نیز کمی سفت باشد. برخی از تورم ها و کبودی ها ممکن است به مدت ۲-۳ هفته ادامه یابد. بیشتر بیماران ۱۰-۱۴ روز پس از عمل با این وجود ، هنوز هم ممکن است دچار کبودی و تورم باقیمانده ای شوید که ممکن است نیاز به استتار با آرایش داشته باشد.

Comments are closed.