طول عمر تزریق ژل لب

تزریق ژل لب عملی است که بعد از آن انتظار می رود نتایج این تزریق حدود ۶ الی ۹ ماه ماندگاری داشته باشد و زیبایی اولیه را داشته باشد  چنانچه اگر فرد بخواهد این نتایج  و زیبایی صورت حفظ شود  معمولا ًباید در دوره های نزدیک به شش ماه به پزشک خود مراجعه کرده و با ترمیم دوباره فرم و ظاهر لبهای خود را به حالت ایده آل برمیگرداند

فرم دهی لب با ژل

البته باید به این نکته  توجه داشت که فرم لب بستگی به سلیقه افراد دارد به همین دلیل میزان حجم دهنده لب و تزریق ژل لب در افراد مختلف متفاوت است.

همان طور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد ژل لب یک فرآیند زیبایی صورت است و با تزریق ژل به لب ها این فرایند شروع می شود و جهت حفظ زیبایی اولیه ملزوم به رعایت مواردی است که در این مقاله اشاره ای با آنها اشاره می شود. در حال حاضر رایج ترین متود برای فرم دهی و برجسته سازی لب ها تزریق ژل است.

جنس ژل های تزریقی به لب از هیالارنیک اسید است.این حجم دهنده  به صورت طبیعی در بدن و پوست انسان تولید می شود و جایگزین کلاژن است. در حال حاضر به دلیل ایمنی بیشتر و طبیعی تر بودن برای تزریق ژل لب بهترین گزینه همین نوع ژل اسید هیالارونیک می باشد.

تزریق ژل لب به شما کمک می کند که علاوه بر اینکه چین و چروک روی لب از بین برود شما را صاحب لب هایی حجیم تر متقارن تر و زیباتر میکند.

انواع ژل های تزریقی در لب

همانطور که در بالا به صورت خلاصه اشاره شد به طور کلی از لحاظ نوع ژل های تزریقی به لب به دو نوع کلی تقسیم می شود :

1-ژل های کلاژن

2- ژل های اسید هیالورونیک

کلاژن فراوان ترین  نوع پروتئین در جسم ما می باشد ،  کلاژن در تاندون ها، سیستم گوارشی ، رگ های خونی، پوست، استخوان ها و ماهیچه ها وجود دارد . کلاژن فواید بسیاری دارد و یکی از فواید آن در حجم دهنده لب به عنوان تزریق ژل لب است.

کلاژن در بدن

همانطور که میدانیم متداول ترین ساختار پروتئینی در بدن کلاژن است از نظر قدمت قدیمی ترین نوع ژل برای تزریق در لب  همین کلاژن است البته به دلیل حساسیت بیشتر افراد  و ماندگاری کم در حدود سه ماه  استفاده از این نوع ژل به ندرت انجام می شود، معمولا  از این ژل کلاژن  برای فرم دهی و حجم دهی لب ها استفاده می شود

ژل های اسید هیالورونیک در حال حاضر بیشترین استفاده را در جهان برای فرم دهی و برجسته سازی لب ها دارند. مدت ماندگاری این ژل با توجه به غلظت و اینکه در کدام قسمت است لب استفاده  شود معمولا  بین ۶ ماه تا ۹ ماه متغیر هست البته با ترمیم های بهموقع و مراجعه و مشورت  با پزشک نتایج این نوع تزریق را می‌توان تا ۱۸ ماه نیز افزایش داد.

حفظ تزریق ژل لب

به این نکته اشاره شود که فقط نوع ژل در ماندگاری بیشتر اثرات ژل لب تاثیر گذار نیست عواملی مانند :

-عدم استفاده از دخانیات عدم در  مجاورت محل تزریق شده

-عدم استفاده از مایعات داغ مثل قهوه و چایی

 -استفاده نکردن از حمام آفتاب و سولاریوم

-حفظ آرامش اعصاب

-تغذیه مناسب و استفاده کردن از مایعات به اندازه کافی در طول روز

رعایت این موارد  باعث افزایش طول عمر ژل ها اسید هیالورونیک و به طور کلی حفط فرم دهی لب در طول زمان  میشود.

نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .