لیپوساکشن گونه روشی است که از نیروی مکش برای از بین بردن چربی بدن استفاده می کند. در سال ۲۰۱۵ ، این روش محبوب ترین روش زیبایی برای زنان و مردان بود که تقریباً ۴۰۰۰۰۰ عمل   آن انجام شده است.

برخی از مناطق متداول تحت درمانلیپوساکشن شامل شکم ، باسن و ران ها می باشد. با این حال ، لیپوساکشن لیپوساکشن گونه نیز می تواند انجام شود.

در ادامه در مورد لیپوساکشن گونه ، نحوه عمل ، هزینه و موارد دیگر اطلاعات بیشتری ارائه شده است

لیپوساکشن گونه چیست؟

لیپوساکشن گونه به طور دائم سلولهای چربی را از صورت شما خارج می کند. همچنین می تواند منطقه را گونه را تغییر شکل دهد یا کانتور کند. با بهبودی ، پوست شما در اطراف این ناحیه تازه شکل می گیرد. این می تواند صورت را باریک کند و منجر به یک نمایه زیبا تر میشود.

لیپوساکشن گونه به روش مشابه سایر لیپوساکشن ها  در سایر قسمتهای بدن انجام می شود.

انجام لیپوساکشن روی گونه های شما با روش هایی مانند لیپکتومی باکال متفاوت است. در حالی که هر دو شامل از بین بردن چربی صورت هستند ، لیپکتومی باکال از بین بردن بافت خاص چربی در گونه به نام پد چربی باکال است.

لیپوساکشن گونه یک روش سرپایی است. این بدان معنی است که می توانید بعد از اتمام کار به خانه خود بروید. به طور معمول حدود ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد.

پزشک شما از یک قلم برای مشخص کردن ناحیه گونه شما که تحت درمان قرار می گیرد استفاده می کند. سپس به شما بیهوشی موضعی داده می شود. اگر بیهوشی عمومی دریافت کردید ، در طول عمل می خوابید.

پزشکان با شروع برش های کوچک سپس با  یکی از چندین تکنیک مختلف برای کمک به راحت تر برداشتن بافت چربی استفاده می کنند.

نمونه هایی از این تکنیک ها عبارتند از:

محلول نمکی قدرتمند ، داروهای ضد درد و اپی نفرین به منطقه تزریق می شود. این امر باعث سفت شدن و متورم شدن ناحیه می شود و به پزشک اجازه می دهد چربی ها را راحت تر خارج کند.

یک میله فلزی کوچک در سونوگرافی که انرژی مافوق صوت را تولید می کند وارد منطقه می شود. این انرژی به تجزیه سلولهای چربی کمک می کند.

لیزر یک فیبر کوچک در منطقه وارد می شود. انرژی حاصل از لیزر برای تجزیه چربی استفاده می شود.

یک لوله فلزی کوچک به نام کانول در برش  استفاده می شود. سپس از دستگاه مکش متصل به کانول استفاده می شود تا چربی از گونه شما خارج شود.

زمان بهبودی بعد از لیپوساکشن گونه

بعد از انجام عمل ، شما به احتمال زیاد احساس درد و تورم در و اطراف صورت خود خواهید کرد. این امر به مرور زمان کاهش می یابد و با داروهای بدون نسخه قابل درمان است.

می توانید انتظار داشته باشید که زمان بهبودی کامل ۳ تا ۴ هفته طول بکشد. پس از آن ، گونه های شما باید نازک تر و لاغر تر باشند

افراد مناسب برای از بین بردن چربی گونه

موارد زیر در تشخیص مناسب بودن برای عمل لیپوساکشن گونه می باشد:

  • وزنی که متوسط ​​یا کمی بالاتر از حد متوسط ​​باشد
  • از نظر سلامتي كامل ، بدون شرايط اساسي مانند بيماري قلبي يا ديابت
  • پوستی الاستیک و صاف
  • فرد غیر سیگاری بودن

افرادی که پوست نازک دارند کاندیدای مناسبی برای لیپوساکشن نیستند.

با حذف چربی ، پوستی که الاستیک نیست ممکن است شل به نظر برسد. علاوه بر این ، لیپوساکشن می تواند باعث کاهش نور پوست شود

عوارض لیپوساکشن گونه

هنگام بهبودی از لیپوساکشن ، تورم و ناراحتی طبیعی است. اینها باید هنگام بهبودی از بین بروند.

مانند هر روش ، برخی از عوارض بالقوه برای لیپوساکشن گونه وجود دارد. اگر چندین عمل زیبایی را همزمان انجام دهید ، خطر عوارض می تواند افزایش یابد. خطرات شامل موارد زیر است:

  • خونریزی قابل توجه در طول عمل
  • واکنش بد به بیهوشی
  • پوستی که شل ، برآمدگی یا ناهموار به نظر می رسد
  • تغییر رنگ پوست
  • آسیب عصبی ، که ممکن است باعث بی حسی شود
  • عفونت در برش یا اطراف آن
  • تجمع مایع در زیر پوست (سرم)
  • آمبولی چربی

به عنوان یک نکته مهم لیپوساکشن فقط باید توسط یک جراح پلاستیک دارای مجوز انجام شود.

سلولهای چربی در طی روش لیپوساکشن به طور دائم از بدن خارج می شوند. اگر بعد از عمل افزایش وزن پیدا کنید ، به طور متناسب در کل بدن ظاهر می شود. با افزایش وزن قابل توجه ، سلولهای جدید چربی می توانند در مناطق تحت درمان و درمان نشده ایجاد شوند.

هزینه از بین بردن چربی گونه

طبق آمار انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، متوسط هزینه لیپوساکشن ۳۵۱۸ دلار است. بسته به عواملی مانند مکان ، پزشک و نوع تکنیک مورد استفاده ممکن است هزینه بالاتر یا پایین تر از این باشد.

 

اگر به فکر لیپوساکشن گونه هستید ، یافتن یک جراح پلاستیک با تجربه مهم است. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا یک ابزار جستجو برای کمک به یافتن یکی از مناطق خود دارد.

لیپوساکشن گونه از دستگاه مکش برای خارج کردن سلولهای چربی از گونه های شما استفاده می کند. نتیجه لیپوساکشن گونه ها صورت است که به نظر می رسد نازک تر و کمتری پر است.

لیپوساکشن گونه یک روش سرپایی کوتاه است و می توان از روشهای مختلفی برای کمک به از بین بردن چربی استفاده کرد. بازیابی به طور معمول چند هفته طول می کشد ، در طی آن شما باید یک لباس مخصوص  بپوشید.

لیپوساکشن گونه باید همیشه توسط یک جراح پلاستیک دارای گواهی انجام شود.

Comments are closed.