مزایای لیفت با نخ به سرعت در بین مشتریان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یک روش تزریقی که باعث ایجاد اثرات مشابه جراحی صورت بدون درد یا خرابی می شود ، مزایا لیفت با نخ زیاد است در اینجا به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

لیفت با نخ چیست؟

عمل لیفت با نخ به شکلی طراحی می شود که جوانی را به چهره می دهد و مناسب برای خانمها و آقایان است، لیفت با نخ چنین روشی است که نیازی نیست که فرد در بیمارستان بستری شود و یا بعد از انجام روند بهبودی بیشتر وقت خود را در بیمارستان بگذراند ، در حالی که از طرف دیگر ، حتی مانند بسیاری دیگر حتی پرهزینه و دردناک نیست. روشهایی که برای حل همان مشکلات موجود است.

هدف اصلی این روش ، جوان سازی بافت های داخلی پوست است که پس از اصلاح شفافیت با استفاده از نخ های کششی امکان پذیر می شود. جذاب ترین بخش این روش قادر به حل مشکلات مربوط به پیری است.

تقریباً 10-20 نخ با استفاده از یک کانول نازک سوزنی وارد می شود ، که از طریق بافت زیر جلدی منتقل می شود. هنگامی که آنها برداشته می شوند ، نخ تمایل به کشش دارد و در نتیجه پوست الاستیک و جوان تر برای بیمار ایجاد می شود.

در حالی که این روش طی سالهای تحول و عمل ، نتایج مترقی ایجاد کرده است ، در حالی که بسیاری از بیماران با چهره ای شاد به خانه می روند ، می توان گفت که نتایج متفاوتی از همین مورد وجود دارد. مانند هر روش دیگر ، ضروری است که بیماران تمام جوانب این روند ، مزایا و معایب را در نظر بگیرند.

1یک نوع لیفت فوری است


یکی از مزایای لیفت با نخ این است که در کم ترین زمان مزایای چشمگیری ایجاد می کند. این امر به این دلیل است که لیفت بانخ شامل قرار دادن نخ های قابل حل در زیر پوست است. این نخ ها حاوی اسید پلی- L- لاکتیک (PLLA) هستند که به مرور زمان توسط بدن تجزیه می شوند. پس از قرار دادن زیر پوست ، نخ ها در نقاط خاصی از صورت ثابت شده و سپس به سمت بالا کشیده می شوند تا بلافاصله پوست بلند شود.

2-کم ترین اسیب به پوست


یکی از مهمترین مشکلات لیفت با جراحی ، اسیب های ناشی از جراحی است. به طور کلی ،در درمان لیفت با روش های جراحی زمان بهبودی طولانی است در صورتی که این مورد در لیفت با نخ اتفاق نمی افتد. شما می توانید این و از مزایای لیفت با نخ زمان انجام کم آن است که نهایت در 30 دقیقه انجام می شود و همچنین بعد از انجام عمل لیفت با نخ نیاز به استراحت نمیباشد.

3-نتایج طولانی مدت


علاوه بر لیفت فوری پوست که از مزایای لیفت با نخ است، PLLA درون نخ های قابل حل نیز برای تحریک تدریجی تولید کلاژن جدید کار می کند. این نتیجه باعث ایجاد چهره ای جوانتر و جوانتر می شود که تقریباً 12 ماه به طول می انجامد ، زیرا PLLA به طور طبیعی حل می شود.

4-پوست محکم تر


مجدداً به دلیل اینکه لیفت با نخ باعث تحریک کلاژن جدید می شوند ، نخ ها به طور طبیعی پوست شما را محکم تر کرده و به کاهش هرگونه شلی پوست صورت کمک می کنند.

5-کاهش چین و چروک پوست


با تحریک تولید کلاژن جدید ، نخ ها برای صاف کردن خطوط و چین و چروک های اطراف مناطقی که در آن قرار دارند کار می کنند.

لیفت با نخ یک روش درمانی ایمن و مؤثر است و کمتر از 60 دقیقه طول می کشد. و بسیاری از افراد به راحتی این کار را تجربه میکنندو با استفاده از کرم بی حس کننده برای کاهش هرگونه درد که ممکن است از سوزن و کانولا احساس شود.

 

Comments are closed.