مزایای لیفت لب-ممکن است احساس کنید لب هایتان با کمی تقویت شگفت آور به نظر رسند اگر چنین است ، جهت دانستن ۱۰ تا از مزایای لیفت لب این مقاله را بخوانید.بررسی اخیر نشان داد ۸۵ درصد از زنان ۵۵ تا ۶۴ ساله از حداقل یک قسمت بدن ناراضی هستند. برخلاف تصور برخی از افراد ، مسائل مربوط به تصویر بدن محدود به زنان جوان نمی باشد. نداشتن لب های مناسب یک مشکل خاص برای بسیاری از زنان مسن است. از آنجا که لب های کامل با جوانی همراه است و نشان از حساسیت دارد ، زنان مسن تر تشخیص می دهند که چگونه لبهای نازک آنها می تواند باعث پیری ظاهر آنها شود. اگر می خواهید لب خود را تقویت کنید ، ۱۰ تا از مزایای لیفت لب را مطالعه کنید
۱-داشتن لب های کامل تر
جذابیت عمیق تر لب های لب به آنچه آنها از نظر پتانسیل جفت گیری نشان می دهند نهفته است. مطالعه ای که در مورد “نسبت طلایی صورت” انجام شد ، ترجیحی را برای زنان دارای لب بزرگتر نشان داد. دلیلش این است که لبهای کامل نشانه ای از جوانی و حساسیت است و نشانگر پتانسیل جفت گیری خوب است. خواه به دنبال یک همسر هستید یا نه ، لیفت لب باعث می شود لب های شما پرتر شود و ظاهر و حس جوانی به شما بخشد.
۲-دهان خود را جوان تر کنید
در بررسی صورت مشخص شد که لبهای کامل و متوسط ​​نسبت به لبهای باریک و متوسط ​​جذابیت بیشتری دارند. با این وجود ، آنها قادر به نتیجه گیری نبودند که آیا نسبت های طول و عرض ایده آل ، کم و بیش از پر بودن لب مهم هستند. لب نشانه خوبی از جوانی و احساسات است. اما باید در نظر داشت که لب فقط به دلیل نازک شدن ظاهر نمی شود. طول و عرض لب نیز حس جوانی در دهان شما نشان می دهد. با یک شکل بهتر ، دهان و ظاهر کلی شما جوان تر به نظر می رسد.

۳-به یک لب برجسته تر برسید
هرچه لبها نازک تر شوند ، می توانند به عنوان مرز لکه لب فوقانی نیز با پوست اطراف ناحیه دهان مخلوط شوند. لیفت لب به طور خاص برای رفع این مشکل طراحی شده است. این تکنیک تعریف خط لب را تقویت می کند و حاشیه برجسته ای را در اطراف لب فوقانی شما ایجاد می کند.
۴-لبخند خود را بهبود بخشید
لبهای با فرم بهتر ظاهر جوانی تری دارند. لیفت لب بالایی لبخند شما را بهبود می بخشد. بالیفت لب فوقانی ، به یک هماهنگی زیبایی شناختی در اطراف ناحیه دهان و ظاهری جذاب تر خواهید رسید.
۵-نشان دادن مروارید های سفید
یک لبخند زیبا فقط بیش از لب های شما است. اگر هنگام لبخند زدن دندانهای بالایی دیده نمی شوند، لیفت لب می تواند این را اصلاح کند. با بلند کردن لب فوقانی و هماهنگی کامل با دندانهای خود ، می توانید بهترین لبخند ممکن خود را به همه نشان دهید.

۶-خطوط سیگاری را کاهش دهید
خطوط سیگار که اطراف دهان دیده می شوند ، می تواند زیبای شما را به طرز چشمگیری تحت تاثیر قرار دهد. یکی از مزایای اضافه شده در لیفت لب ها ، از بین بردن برخی از این خطوط است
۷-گوشه های دهان خود را بلند کنید
اگر گوشه های دهان شما به سمت پایین افتاده است، ممکن است به نظر برسید که ناراحت هستید یا اخم کرده اید. تکنیک لیفت گوشه های لب می تواند این مسئله را اصلاح کند. این روش شامل ایجاد برش در امتداد لبه لب و سپس بالا بردن گوشه ها با بلند کردن پوست از هر طرف می باشد. این روش باعث بهبود جهت و شکل لب شما می شود و ظاهر کلی شما را جذاب تر می کند.
۸-بیان خود را روشن کنید
اثر ترکیبی این تغییرات در لب و دهان به شما کمک می کند تا چهره ای روشن تر و مثبت تری داشته باشید .با تغییر شکل و فرم لبهایتان ، یک چهره متعادل و متناسب را با لب ها بازیابی بدست می آورید و منجر به زیبایی دهان می شود. منطقه. نتایج لیفت لب باعث می شود تا دیگران از ظاهر جوانی تری برخوردار باشند ، اما به اندازه کافی ظریف هستند و طبیعی به نظر می رسند.

۹-اعتماد به نفس را افزایش می دهد
یک مطالعه اروپایی نشان داد که ۵۲ درصد از خانم ها دوست دارند شکل لب خود را تغییر دهند. این تمایل به تغییر شکل ظاهری آنها عمدتا توسط احساسات درونی ایجاد می شود. زنان گفتند که احساس می کنند تغییر شکل لب باعث بهبود اعتماد به نفس می شود. لیفت لب مطمئناً اعتماد به نفس بزرگی به شما خواهد داد.

۱۰-نتایج دائمی را بدست آورید
لیفت لب به اندازه سایر روش ها شناخته شده نیست زیرا بسیاری از افراد که از لب خود ناراضی هستند ، تمایل به انتخاب پرکننده های لب دارند. پرکننده های لب قابل تشخیص می توانند برخی از اثرات آسانسور مانند یک راه حل کامل را تقلید کنند. پرکننده های لب قادر به تغییر طول لب ، برجستگی خط لب یا رنگ آمیزی لب نمی باشند. علاوه بر مزایای محدود ، پرکننده های لب فقط بهبود موقت را ارائه می دهند. در مقابل ، لیفت لب نتایج دائمی به شما می دهد که نیازی به تکرار آن هر چند ماه نیست.

 

Comments are closed.