طبق انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، ۱۳۱،۱۰۶ عمل لیفت صورت در سال ۲۰۱۶ در ایالات متحده انجام شده است .در حالی که تلاش جمعی ما برای باز کردن قفل اسرار ضد پیری هنوز بسیار زیاد است ، گزینه های هیجان انگیز و مثل لیفت صورت بدون جراحی اکنون برای کسانی که مردد هستند زیر چاقو قرار بگیرند در دسترس است.

در اینجا برخی از درمان های داخل مطب ما را در انتخاب لیفت صورت بدون جراحی کمک میکنند

لیفت صورت یک روش جراحی است که در آن جراح برش های کوچکی را در سراسر خط مو ، پشت گوش ، چانه و دهان ایجاد می کند تا پوست را به عقب بکشد تا پیری پوست کاهش یابد.در حالی که نتایج این روش می تواند چشمگیر باشد ، اما دائمی نیست. با گذشت زمان ، او هشدار داد ، افتادگی و چین و چروک ها برمی گردد – از این رو تصمیم بسیاری برای جستجوی گزینه های غیر جراحی است. بیایید برخی از این گزینه ها را بررسی کنیم.

لیفت صورت چیست؟

۵ مزیت لیفت صورت با نخ

الف)روش های مطب پزشک در لیفت صورت بدون جراحی

۱-تزریق
تزریقات که به عنوان جوانسازی پوست نیز شناخته می شوندو به رفع خطوط و چین و چروک کمک می کنند. آنها همچنین می توانند پوست را جمع و جور کرده و ظاهر جوانی تری به شما بدهند و هرگونه افتادگی یا فرسودگی را کاهش دهند. ژل های تزریق از این قبیل Juvéderm دارای اسید هیالورونیک هستند که در لیفت صورت بدون جراحی به منظور بالا بردن گونه ها ، لبه های پرانتز صاف یا حجم دادن به لب ، به نواحی مورد نظر صورت تزریق می شوند نتایج این روش طولانی مدت است.

۲-اولتراپی
اولتراپی از فناوری سونوگرافی استفاده می کند و تنها روش پاک کننده FDA و غیرتهاجمی است که باعث بلند شدن ، تونر شدن و سفت شدن پوست می شود.از مزایای این روش دقت بالای آن است ک به وی اجازه می دهد لایه های بافتی را که در طول درمان هدف قرار گرفته است ببیند تا اطمینان حاصل شود که انرژی در جایی که بیشترین سود را دارد ، رسوب می کند. این درمان می تواند بسیار موثر باشد شروع یک روند طبیعی برای تولید کلاژن تازه و جدید است.

۳-میکرو جریان
میکرو جریان که معمولاً به عنوان “تونینگ صورت” توصیف می شود ، این روش برای لیفت صورت بدون جراحی است، به دلیل اثر لیفتینگ چشمگیری که جریان میکرو بر روی عضلات صورت و خطوط صورت ایجاد می کند.

میکرو جریان فوراً خطوط و چین و چروک های عمیق را برطرف می کند ، باعث بهبودی پوست و همچنین تولید کلاژن و الاستین می شود. در طی این عمل ، ۳۲ عضله صورت با استفاده از چوب های نرم پنبه ای که فشارهای الکتریکی خفیف را انتقال می دهند ، از نظر جسمی دستکاری می شوند، این درمان بدون درد است و رضایت فوری را ارائه می دهد.

۴-کریو لیفت

این روش در لیفت صورت بدون جراحی کاملاً جدید است. در این روش اسید هیالورونیک و CO2 را به طور مستقیم به پوست می رساند ، درجه حرارت پوست را کاهش می دهد ، باعث سرت سطح خون (اکسیژن رسانی واقعی) و منافذ منقبض و منبسط اطراف اسید هیالورونیک پیچیده می شود. کمبود آب بدن را درمان می کند و التهاب را کاهش می دهد و درخشش کلی می بخشد. ایده آل برای انواع پوست ، خرابی صفر و نتایج فوری دارد.

۵-لیزر
لیزرهای تولید کننده کلاژن در لایه بازسازی به پوست نفوذ می کنند. لیزرها با گرم کردن ملایم کلاژن در زیر سطح پوست کار می کنند. این باعث گسترش کلاژن ، سفت شدن پوست و جمع شدن مویرگهای شکسته می شود. از نظر وی ، این روش تأثیر کمتری نسبت به سایر روش های درمانی دارد.

ب)گزینه های خانگی در لیفت صورت بدون جراحی

۶-کیت تونینگ صورت

کیت تونینگ صورت یک دستگاه دستی و میکرو جریان است که با پنج دقیقه استفاده روزانه صورت را منحنی می کند و چین و چروک را کاهش می دهد. ان برای درمان در منزل در بین خدمات حرفه ای توصیه می کند زیرا اثرات کامل یک روش داخلی را نمی دهد.

۲-اسکایین ایسلند
شامل ژل های خنک کننده طراحی شده برای تقلید از مواد تزریقی است. با استفاده از آب یخبندان ایسلندی ، این روش باعث جوان سازی نواحی اطراف چشم ، پیشانی و لب ها و در نهایت موجب لیفت صورت بدون جراحی می شود ، در حالی که آنتی اکسیدان ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و کره شی و جوجوبا پوست را آبرسانی می کنند.

۸-سرم لیفتینگ سلولار
استفاده منظم از سرم لیفتینگ می تواند باعث افزایش میزان آبرسانی به پوست و ایجاد چهره ای جوانتر شود. در این سرم ، centella asiatica برای تقویت تولید کلاژن کار می کند و جلبک ها استحکام را بهبود می بخشد.

۹-کرم نرم لیفتینگ صورت
این کرم باعث آرامش و مرطوب شدن پوست ، کاهش چین و چروک ، بهبود بافت و ایجاد مزایای طولانی مدت و ضد پیری می شود. مواد تحریک کننده برای تقویت سفتی و از بین بردن افتادگی پوست کار می کنند.

نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .