کلینیک سیمارو به برخی از متداول ترین سؤالات در مورد لیزر موهای زائد پاسخ می دهید.مانند هر روش درمانی زیبایی پیشرفته دیگر ، در مورد لیزر موهای زائد ، انجام تحقیقات بسیار مهم است.درکلینیک سیمارو ، هدف ما این است که هر درمانی را به همان اندازه ساده و در دسترس انجام دهیم – بنابراین اگر شما به فکر برداشتن دائمی مو هستید ، ما در اینجا این خدمات را برای شما انجام می دهیم.

فرایند لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

حذف موهای با عبور دادن پرتوی نوری در ناحیه موهای زائد که توسط رنگدانه (رنگ) درون شافت مو و فولیکول مو جذب می شود ، کار می کند. گرمای ایجاد شده از طریق موهای زائد ، موها را شل می کند و سلول های تشکیل دهنده مو را غیرفعال می کند

آیا لیزر موهای زائد مشکل ساز است؟

بیشتر افراد درمان را ناراحت کننده و نه دردناک توصیف می کنند. سطح ناراحتی بین افراد و مناطق مختلفی که تحت درمان قرار می گیرند متفاوت است. برخی احساس هیچ کاری نمی کنند ، برخی احساس گرما می کنند و برخی این حس را به لرزش باند لاستیکی تشبیه کرده اند. به طور کلی در مورد لیزر موهای درشت تر یا ضخیم تر ، احساس این احساسات بیشتر است.

در کلینیک سیمارو همه کارکنان کلینیک ما بسیار حرفه ای و باتجربه هستند و به طور گسترده آموزش دیده اند ، بنابراین می توانند درمان راسریع و کارآمد انجام دهند – هیچ وقت تمام نمی شود!

تعداد جلسات مورد نیاز چتد جلسه است؟

برای بهترین نتیجه ، ما توصیه می کنیم برای دستیابی به نتایج دائمی ، یک دوره درمان (معمولاً بین ۶-۸) در برنامه لیزر موهای خود داشته باشید. برنامه لیزر موهای زائد ما ، یک برنامه درمانی را به شما ارائه می دهد و یک گزینه آسان برای پرداخت هزینه دارد. به علاوه ، این شامل ضمانت انحصاری ما نیز می شود تا در مورد نتایج خود آرامش خاطر داشته باشید.

در چه قسمت هایی از بدن می توان از لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

مناطق زیر را با لیزر موهای زائد درمان می کنیم:

  • صورت
  • گردن
  • سینه
  • روی شکم
  • کمر
  • پاها
  • خط بیکینی

مدت زمان بین جسات چقدر است؟

جلسات درمانی لیزر موهای زائد بطور معمول حدود ۶ هفته بعد از هم انجام می شوند. این زمان این امکان را می دهد که در طول چرخه رشد مو هرچه بیشتر موها را هدف قرار دهیم. همچنین مهم نیست که در بین درمانها اپیلاسیون و اپیلاسیون نشوید – اما اصلاح آن خوب است!

چقدر طولانی است؟

نتایج در افراد مختلف متفاوت است و تغییرات هورمونی نیز می تواند بر رشد مو تأثیر بگذارد ، اما انتظار داریم نتایج طولانی مدت باشد. ما همچنین ضمانت انحصاری برای کمک به شما در دستیابی به نتایج طولانی مدت ارائه می دهیم – می توانیم در طول مشاوره با شما صحبت کنیم.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

این بسته به منطقه ای که تحت درمان قرار گرفته اید متفاوت است. بسته به منطقه ، از حدود ۸۰۰هزار تومان در هر ماه شروع می شود ، اما می توانید با مشاوره خود یک نقل قول دقیق تر دریافت کنید

برچسب ها :

Comments are closed.