آیا واقعاً مزوتراپی مو مؤثر است؟

از مزایای مزوتراپی مو فاکتورهای رشد ، پروتئین ها و ویتامین ها را در پوست سر بیماران آلوپسی تنظیم می کند.در حقیقت ، مزوتراپی یک روش درمانی جایگزین است که برای معالجه طاسی مرد و زن استفاده می شود. بدون شک این روش درمانی راهی سریع برای ترمیم مو های از دست رفته با ترمیم تعادل هورمونی و تسخیر اثرات هورمونهای DHT است.

مزوتراپی چگونه کار می کند؟

مزوتراپی مو شامل استفاده از تزریق است که مواد مغذی اساسی را به مزودرم پوست سر تزریق می کند. پزشک فقط پس از تشخیص علت ریزش مو ، تزریق را به بیمار پیشنهاد می دهد. در این روش با استفاده از یک سوزن نازک یا با یک تزریق به کمک مزوترپیمیزوگون رایانه ای ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، درفاصله 1 سانتی متر از منطقه نازک شدن پوست سر به داخل مزودرم تزریق می شوند. این درمان مواد مغذی لازم برای فولیکول های مو را به حداکثر می رساند. این جذب باعث فعال شدن فولیکولهای مو خفته یا نیمه خفته می شود تا رشد بیشتری ایجاد کند. این امر به پوست سر اطمینان می دهد که مقدار مناسب اسیدهای آمینه دارد که برای سلامتی موها بسیار مهم است و باعث تولید کراتین می شود. به همین دلیل تقریباً برای همه موارد مربوط به پوست سر و مو به عنوان یک درمان مؤثر در نظر گرفته می شود.

مزایای مزوتراپی چیست؟

مزایای مزوتراپی مو بسیاری است که باعث می شود این درمان روز به روز محبوب تر شود. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

  • این روش بی خطر است.
  • عوارض جانبی مانند آلرژی و تعامل با دارو را به حداقل می رساند.
  • شامل استفاده از بیهوشی نیست
  • بهبودی سریع را تضمین می کند
  • عملا بدون درد است

مدت زمان درمان مزوتراپی چقدر است؟

به طور کلی ، درمان یک بار در هفته برای بیماران انجام می شود. وقتی بیمار متوجه بهبود در رشد موهای خود مشود ، ، درمان های کمتری انجام می شود.مثلا یک بار در ماه انجام میشود این یک روش درمانی نیازمند 4 بار در ماه است.

بیشتر افراد ، نتایج را پس از اتمام درمان مشاهده می کنند. بیمار نباید در وسط مسیر درمان را متوقف کند ، در غیر این صورت از مزایای مزوتراپی مو نتیجه مطلوب را نخواهد گرفت.

نتایج حاصل از مزوتراپی مو

درمان مزوتراپی می تواند موارد زیر را ارائه دهد:

  • با تحریک رشد مو به حجم مو اضافه کند
  • از ریختن بیش از حد و سریع مو جلوگیری می کند
  • فولیکول ها را ترغیب کنید تا به مرحله آناژن حرکت کنند
  • مو را تقویت می کند و درخشش از دست رفته را بازیابی می کند

آیا بدون درد است؟

از دیگر مزایای مزوتراپی مو برای ریزش مو یک روش درمانی بدون درد است. با این وجود ، ممکن است به دلیل تزریق با سوزن روی پوست سر کمی احساس ناراحتی کنید. تقریباً در حدود 90 تا 92٪ از بیماران آلوپسی نتایج فوق العاده ای از مزوتراپی به دست آورده اند و هیچ یک از این بیماران در طول درمان شکایتی از هرگونه درد نداشته اند.

کلینیک سیمارو با سال ها تجربه و انجام خدمات زیبایی و جوانسازی پوست ، از مزایای مزوتراپی مو برای رشد و تقویت و درمان ریزش مو های شما به بهترین وجه استفاده می کند.برای گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید.

Comments are closed.