آیا احساس می کنید لب های شما با کمی تقویت شگفت انگیز به نظر می رسند؟ اگر این طور تصور می کنید با مزایای جراحی لیفت لب شنا شوید.

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که از هر پنج زن آمریکایی یک نفر قصد دارد در آینده نزدیک به نوعی عمل زیبایی انجام دهد.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که ۸۵ درصد از زنان ۵۵ تا ۶۴ ساله از حداقل یک عضو بدن ناراضی هستند.

برخلاف آنچه برخی ممکن است باور کنند ، مسائل مربوط به تصویر بدن فقط در زنان جوان محدود نمی شود.

لاغر شدن لبها به ویژه مشكل شایع بسیاری از خانمهای مسن است. از آنجا که لب های پر با جوانی همراه است و معنای یا طراوت بودن را نشان می دهد ، زنان مسن می فهمند که چگونه لاغر شدن لب های آنها می تواند آنها را پیر کند و جنسیت خود را به درستی نشان نمی دهد.

در حالی که تزریق ژل لب می توانند لب های شما را به طور موقت پرتر کنند ، لیفت لب یک عمل جراحی لب است که باعث می شود لب های شما به طور دائمی تقویت شود و ظاهر جوانتری به شما بدهد.

اگر دوست دارید لب های خود را تقویت کنید ، در ادامه یا مزایای جراحی لیفت لب شگفت انگیز آشنا شوید

۱-داشتن لب های کاملتر
تعجب آور نیست اگر بدانید که لبهای پر زرق و برق و کامل جوانی خاصی به صورت می دهدجذابیت عمیق لب های پرتر در چیزی است که آنها از نظر پتانسیل جفت گیری نشان می دهند.

مطالعه ای که “نسبت صورت طلایی” را بررسی می کند ، ترجیحی را برای زنان با لب های بزرگتر نشان می دهد. دلیل این امر این است که لب های پر ، نشانه ای بصری از جوانی و احساسات است و نشانگر پتانسیل خوب جفت گیری است.

خواه به دنبال همسر باشید یا نباشید ، از مزایای جراحی لیفت لب، لب های شما را پرتر کرده و ظاهری جوانتر و احساسی به شما می بخشد.

۲-دهان خود را جوانتر کنید
بررسی نسبت صورت طلایی نشان داد که لب های پر و متوسط ​​دارای جذابیت بیشتری نسبت به لب های متوسط ​​و نازک هستند.

با این حال ، آنها نتوانستند نتیجه بگیرند که نسبت طول و عرض ایده آل بیش از پر بودن لب از اهمیت بیشتری برخوردار است یا خیر.

لب های پرتر به خوبی نشانگر جوانی و احساسات است. اما باید در نظر داشت که لب ها فقط به دلیل لاغر شدن پیر نمی شوند.

طول و عرض لب ها نیز در جوان بودن دهان شما نقش دارد.لیفت لب به جای فقط نکته های کاملتر ، فرم و طول لب های شما را بهبود می بخشد.با یک غلاف شکل بهتر ، دهان و ظاهر کلی شما جوانتر به نظر می رسد.

۳-به خط لب برجسته تری دست پیدا کنید
با نازک شدن لب ها ، خط لب کمتر دیده شود زیرا مرز لب بالا شروع به ترکیب شدن با پوست اطراف ناحیه دهان می کند.

از مزایای جراحی لیفت لب ، لیفت لب Vermilion به طور خاص برای حل این مسئله طراحی شده است.برای انجام این روش ، جراح در امتداد مرز ورمیلیون برشی ایجاد می کند و لب را به سمت بالا می کشد.این روش تعریف دیدن لب را تقویت می کند و حاشیه ترمیلیوم برجسته تری را در اطراف لب بالایی شما ایجاد می کند.

۴-لبخند خود را بهبود ببخشید
لب های بهتر شکل ظاهری جوانتری دارند. لیفت لب بالایی لبخند شما را بهبود می بخشد.با بالا بردن لب فوقانی ، به هماهنگی زیبایی اطراف ناحیه دهان و در کل ظاهر جذاب تری می رسید.

۵-سفیدهای مروارید خود را به نمایش بگذارید
لبخند زیبا چیزی بیشتر از لبهای شماست. اگر هنگام لبخند زدن دندان های بالا دهان نشان داده نمی شوند ، لیفت لب می تواند این را اصلاح کند.

از مزایای جراحی لیفت لب بالا هماهنگی کامل آن با دندان ها ، می توانید بهترین لبخند ممکن خود را به همه نشان دهید.

۶- خطوط ناشی از مصرف سیگار را کاهش دهید
خطوط سیگاری که در اطراف دهان به وجو می آیند ، به طور چشمگیری می توانند شما را پیر کنند.

یکی از مزایای جراحی لیفت لب ، از بین بردن برخی از این خطوط برای پاک کردن سالها در اطراف دهان است.

۷-گوشه های دهان خود را بلند کنید
اگر گوشه های دهان شما رو به عقب باشد ، ممکن است به نظر برسد که ناراحت یا اخم کرده اید.

تکنیک لیفت مرکز لب می تواند این مسئله را اصلاح کند. این روش شامل ایجاد برش هایی در امتداد لبه لب و سپس بالا بردن گوشه ها با بلند کردن پوست در هر دو طرف است.

این روش جهت و شکل لبهای شما را بهبود می بخشد و ظاهر کلی شما را جذاب تر می کند.

۸-بیان خود را روشن کنید
تأثیر ترکیبی این تغییرات در لب و دهان به شما کمک می کند تا بیان مثبت و روشن تری داشته باشید.

با تغییر درایت شکل و فرم لب های شما ، لیفت تعادل و تناسب لب ها را بازیابی می کند و منجر به ایجاد یک ناحیه دهانی از نظر زیبایی می شود.

نتایج و مزایای جراحی لیفت لب به اندازه کافی تأثیر می گذارد تا دیگران ظاهر جوانتر را متوجه شوند ، اما به اندازه کافی ظریف هستند که طبیعی به نظر می رسند.

https://cimaru.ir/why-is-it-better-to-inject-gel-into-the-lips-instead-of-fat/

۹-اعتماد به نفس و عزت نفس را تقویت کنید
یک مطالعه اروپایی نشان داد که ۵۲ درصد از خانمها دوست دارند شکل لبهای خود را تغییر دهند.

این میل به تغییر شکل ظاهری آنها عمدتاً ناشی از احساسات و ادراکات درونی بود.این زنان گفتند که احساس می کنند تغییر شکل لب باعث افزایش اعتماد به نفس و اعتماد به نفس آنها می شود.

لیفت لب مطمئناً باعث افزایش عزت نفس عظیم شما می شود! شادتر بودن با لب ها و ظاهر کلی به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری داشته باشید.

۱۰-نتایج دائمی را بدست آورید
مزایای جراحی لیفت لب به اندازه سایر روش ها شناخته شده نیست زیرا بسیاری از افرادی که از لب های خود راضی نیستند تمایل به انتخاب تزریق ژل لب دارند.

تزریق ژل لب تزریقی می توانند برخی از اثرات لیفت مانند تله پرتر را تقلید کنند. اما ، پرکننده های لب قادر به تغییر طول لب ، برجستگی خط لب یا رنگ آمیزی لب نیستند.

علاوه بر طیف محدودی از مزایا ، تزریق ژل لب فقط بهبود موقتی دارند. در مقابل ، لیفت لب نتایج دائمی به شما می دهد که نیازی نیست هر چند ماه یکبار از بین برود.

امروز لیفت لب خود را رزرو کنید

با وجود بسیاری از مزایای شگفت انگیز ، واضح است که چرا لیفت لب برای خانم هایی که می خواهند به طور دائمی لب و دهان خود را بهبود ببخشند ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت لب یا هر روش دیگر ، امروز با ما تماس بگیرید!

Comments are closed.