تزریق ژل گونه  و داشتن گونه های برجسته در دوران  میان سالی و پیری یکی از نشانه های جوانی است. اما ، متأسفانه ، به طور طبیعی  در اثر افزایش سن گونه ها افتاده تر می شوند. هنگامی که روند پیری شروع می شود ، می تواند در بسیاری از افراد از حجم گونه ها کاسته شود. برای به دست آوردن کانتور کامل چهره ، بهتر است حجم به گونه ها اضافه شود و این می تواند یک قدم مناسب باشد. اگر هنوز از تزریق ژل گونه اطمینان ندارید باید بدانید که فواید و دلایل زیادی برای انتخاب تزریق ژل در گونه ها وجود دارد ، در سراسر جهان ، کلینیک های مختلف درمان تقویت گونه و آقایان و خانم ها را ارائه می دهند.

در سنین جوانی ، به دلیل خم شدن لایه های چربی صورت به خصوص در نواحی گونه ، صورت ما  لک و لک  به نظر می رسد. اما هرچه پیرتر می شویم ، این چربی ها حل می شوند و باعث شل شدن پوست و افتادگی پوست می شوند. در نتیجه ، گونه ها بیشتر به نظر می رسند و چربی ها به قسمت پایین اطراف چانه منتقل می شوند و به همراه داشتن چروک ، چین و چروک هایی مانند پای کلاغ ، خطوط آکاردئونی و انواع چین های بینی ، چهره سالخورده و زشتی در چهره اشکار می شود.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط آلرژن در مورد زنان استرالیایی ، 57٪ از زنان بین 20 تا 49 سال معتقدند كه گونه های افتاده وشل باعث می شوند كه فرد پیرتر به نظر برسد.

برای حفظ حجم گونه از دست رفته لازم است و کاهش چین و چروک ها و همچنین محکم کردن افتادگی و شلی پوست  نیاز به تزریق ژل گونه  می باشد و به این ترتیب امکان بازیابی گونه های دوره جوانی فراهم می شود.

اگر هنوز قانه نشده اید  سپس بگذارید 7 دلیل برای شما بیاوریم که باید به تزریق ژل گونه ها اعتماد کنید تا کم سن و جذاب به نظر برسید.

تقویت گونه

1)درمان ضد پیری کامل

تزریق ژل گونه در کلینیک زیبایی سیمارو توسط متخصصان باتجربه ما انجام می شود ، که تنها پس از ارزیابی دقیق  ساختار صورت ، مراحل درمانی را مطمئن پیش می برند. ژلهای تزریق گونه در نواحی مشخص استفاده می شوند که بدون انجام بیش از حد حجم آن به گونه اضافه می شوند و در عین حال از بروز چین و چروک و چین ها نیز کاسته می شود. این فرایند یک لیفت قابل مشاهده به گونه ها می بخشد و پوست صورت را محکم می کند ، در نتیجه ظاهری جوان تر و جذاب تر به دست می آید.

2) برجسته کردن صورت

شکل و حجم گونه های ما نمایانگر ساختار کلی صورت ما است. با تزریق ژل گونه ها ، می توان ظاهر انها را بیشتر به نمایش گذاشت، بنابراین با این کار  ویژگی های صورت بارزتر به نمایش می آیند و ظاهر آنها را برجسته تر و جوان تر می کند و علائم عمومی پیری را سرکوب می کند.

3)اثر طولانی مدت

تقویت گونه با تزریق ژل گونه های با توجه ماده مورد استفاده درمانی طولانی مدت محسوب می شود و تا مدت ها اثرات بر روی صورت باقی می ماند البته لازم  است در طی چند ماه پس از تزریق با مراجعه با پزشک از کیفیت اثرات آن مطمئن شد. ، گاهی بسته به نوع ژل و میزان استفاده شده ماندگاری تا 2 سال مشاهده شده است.

4) هزینه پایین نسبت به روش های جراحی گونه

درمان تقویت گونه با تزریق ژل گونه در کلینیک زیبایی سیمارو بسیار مقرون به صرفه است. قیمت سرنگ پرکننده های پوستی گونه از حدود …. دلار شروع می شود که در مقایسه با سایر روش های جراحی بسیار کمتر است. زیبایی بی ارزش با چنین قیمت مناسب و شگفت انگیزاست.

5)زمان بسیار کم در انجام

فقط 20 دقیقه تا یک ساعت زمان لازم است تا کل فرایند تقویت گونه ها انجام شود. از آنجایی که یک نوع ژل بی حس کننده با پرکننده های پوستی مخلوط شده است ، بنابراین پس از اتمام عمل ، مدت زمان بهبودی اضافی به سختی طول می کشد.

6) عوارض بسیار کم

تقویت گونه بدون جراحی و با روش تزریق ژل گونه پوستی یک فرآیند کاملاً بدون درد است تا گونه های شما پوسته و نرم جلوه کند. ، این ژل های تزریق گونه همچنین نسخه مصنوعی یک ماده طبیعی موجود در کلاژن پوست ما را تقلید می کنند ، از این رو احتمال انجام هر نوع عارضه جانبی یا آلرژی در صورت انجام توسط یک متخصص و بهداشتی بسیار کمتر است.

7)برگشت به نتایج اولیه

یکی از مزیت های خوب تزریق ژل گونه در کلینیک ما  این است که اگر از تقویت گونه راضی نبوده باشید، همیشه می توانید آن را حل کنید. در صورت نیاز به تعدیل ، پس ازتزریق  نیز می توان بدون هیچ گونه ناراحتی و نگرانی ، به طور مؤثر انجام داد.

 تقویت گونه با تزریق ژل گونه یک درمان ضد پیری که بدون درد ، مقرون به صرفه و ماندگار است

Comments are closed.