افتادگی گونه به مرور زمان و با کاهش تولید نوعی پروتئین در پوست به نام کلاژن ایجاد می شود. عواملی مانند افزایش سن، شرایط آب و هوا و وضعیت جسمی می توانند در کاهش این پروتئین و شل شدن پوست موثر باشند.

به طور کلی با پیرتر شدن افراد، کلاژن تجزیه می شود و منجر به شل شدن و خشکی پوست و همچنین افتادگی و ایجاد چین و چروک می شود.

اما امروزه راه های بسیاری زیادی برای لیفت و رفع افتادگی گونه بدون جراحی وجود دارد. در مطب vip سیمارو، درمان افتادگی گونه توسط پزشک های مختصص و با تجربه صورت می پذیرد.

برای رزرو وقت و تخفیف های ویژه مطب vip سیمارو حتما فرم زیر را تکمیل نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
یا با شماره ۲۲۹۰۷۶۹۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

    افتادگی پوست

    در ادامه چندین روش برای از بین بردن افتادگی گونه ها و افتادگی صورت را بررسی می کنیم.

    علت افتادگی گونه می تواند به چند دلیل باشد. اما موارد زیر را می توان به عنوان مهم ترین علت افتادگی گونه در نظر گرفت:

    • افزایش سن:
      به علت بالا رفتن سن تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش یافته و در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی و سفتی خود را از دست می دهد.
    • نور خورشید:
      قرار گرفتن بیش از جد در معرض نور شدید خورشید و ورود اشعه های مضر UV به پوست می تواند باعث افتادگی گونه و پوست شود.
    • عدم نوشیدن آب کافی:
      نوشیدن آبی کافی می تواند هیدراسیون و رطوب مورد نیاز پوست را تامین کند. در نتیجه عدم مصرف آب کافی، جریان خون رسانی و رطوب پوست را کاهش می دهد.
    • رژیم های مکرر:
      از دیگر عوامل شل شدن پوست و افتادگی گونه و صورت همین چاق و لاغر شدن های مکرر است. این علت افتادگی گونه در خانم ها بیشتر اتفاق می افتد.
    • خوابیدن به شکم:
      با خوابیدن به روی شکم و ایجاد فشار زیاد بر روی پوست، می تواند از دیگر علت افتادگی گونه ها باشد.
    • مسائل ژنتیکی یا بیماری:
      برخی افراد به صورت ژنتیکی یا به علت برخی بیماری ها مانند غلظت خون، دارای گونه هایی افتاده هستند.

    بهترین روش برای افتادگی گونه، پیشگیری مناسب برای جلوگیری از افتادگی پوست یا به حداقل رساندن روند افتادگی پوست است.

    با مصرف ویتامین های مناسب، ورزش، نوشیدن آب کافی، محافظت از پوست در برابر نور خورشید با کرم ها و ضد آفتاب های مناسب می توان تا حد زیادی از افتادگی گونه جلوگیری کرد یا روند شل شدن پوست را کاهش داد.

    اما در صورتی که بنا بر هر کدام از دلایل فوق دچار افتادگی پوست و گونه شدید، نگران نباشید؛ با راهکارهای زیر می توانید به درمان افتادگی گونه و پوست برسید.

    امروزه در دنیا و در کلینیکVIP سیمارو روش های متنوعی برای افتادگی پوست و لیفت گونه بدون جراحی و با جراحی وجود دارد که در ادامه با درمان افتادگی گونه (Treatment of sagging cheeks) بیشتر آشنا می شویم.

    تزریق چربی شامل برداشتن چربی از یک قسمت از بدن و تزریق آن به قسمت دیگری از بدن است. هنگام درمان افتادگی گونه یا افتادگی پوست، پیوند چربی یا تزریق چربی می تواند کاملاً موثر باشد.

    چربی معمولاً با استفاده از لیپوساکشن از ناحیه شکم یا باسن برداشت می شود. سپس پس از تسویه به گونه ها و سایر نقاط پوست که دچار افتادگی شده است تزریق می شود.

    علاوه بر انتقال چربی، گزینه های تزریقی دیگری برای افتادگی پوست وجود دارد. تزریق ژل می تواند به یک محل تزریق حجم دهد و باعث می شود پوست آن ناحیه سفت و انعطاف پذیر باشد.

    اگر چه نتایج فقط موقتی هستند، اما تزریق ژل برای درمان افتادگی گونه هیچ جای زخمی یا توقفی وجود ندارد و می توان درمان های مکرر را انجام داد.

    رفع افتادگی گونه

    در مطب VIP سیمارو درمان افتادگی گونه با کمک تزریق چربی و ژل زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص صورت می پذیرد.

    برای رزرو وقت و تخفیف های ویژه مطب vip سیمارو حتما فرم زیر را تکمیل نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
    یا با شماره ۲۲۹۰۷۶۹۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

      لیفت گونه و صورت یکی از معروف ترین روش های زیبایی است که امروزه در همه جای جهان به کار برده می شود. در هنگام لیفت صورت برش هایی در پشت گوش ایجاد می شود.

      از طریق این برش ها می توان ساختارهای زیرین صورت را تنظیم کرد و شل شدگی پوست را از بین برد. نتیجه این کار سفت شدن بقیه پوست صورت برای از بین بردن چین و چروک و مبارزه با افتادگی گونه است.

      علاوه بر تکنیک های سنتی لیفت صورت، لیفت میانی نیز وجود دارد. لیفت میانی سطح گونه و چشم را هدف قرار می دهد.

      همان اصول لیفت صورت در لیفت میانی با استفاده از ساختارهای زیرین صورت تنظیم شده و پوست صورت محکم تر می شود تا ظاهر شما بهتر شود.

      مقاله ای که بعد از خواندن این نوشتار پیشنهاد می کنیم:
      هزینه زاویه سازی صورت

      از کاشت گونه اغلب به عنوان راهی برای افزودن برجستگی و تعریف به استخوان گونه استفاده می شود. در برخی موارد ، کاشت گونه ممکن است یک روش ایده آل برای مبارزه با افتادگی گونه باشد که با افزایش سن رخ می دهد.

      افزودن مقداری حجم بیشتر به استخوان گونه، افتادگی را تا حدی کاهش می دهد و باعث می شود چهره شما دوباره جوان و پرانرژی به نظر برسد.

      کاشت گونه بصورت سفارشی از انواع مواد ساخته شده است. کاشت گونه را می توان به تنهایی به کار برد، یا ممکن است با ترکیب با روش لیفت صورت استفاده شود.

      گاهی اوقات عمل جراحی و تزریق به ویژه برای افتادگی گونه ظریف جواب نمی دهد. در عوض ، سفت شدن پوست ممکن است تمام آنچه برای بازگشت و کاهش افتادگی صورت لازم است باشد.

      روش های درمانی با لیزر و درمان های شدید نور می توانند در تقویت پوست و رشد کلاژن جدید که جوان بودن ظاهر شما را افزایش می دهد موثر باشند.

      در جدول زیر به مقایسه کلیه روش های رفع افتادگی گونه را مشاهده و با توجه با شرایط خود و مشورت با پزشک بهترین روش برای افتادگی گونه را انتخاب کنید:

      بهترین روش برای رفع افتادگی گونه
      نوع روش توضیحات هر روش مزایا معایب
      تزریق ژل باعث افزایش حجم گونه و جایگزین چربی از دست رفته می شود روشی سریع، بدون درد با قیمت مناسب و عدم نیاز به بیهوشی موقتی و نیاز به ترمیم های مکرر
      تزریق چربی با ساکشن چربی از نقاط مختلف بدن و تزریق به گونه، جایگزین چربی از دست رفته و رفع افتادگی گونه می شود نتایج دائمی با استفاده از چربی های بدن خود فرد احتمال بروز عوارض جانبی مانند درد، عفونت و …
      تزریق بوتاکس با فلج موقت عظلات پوست منجر به رفع افتادگی گونه می شود. روش سریع، تقریبا بدون درد و قیمت مناسب. موقتی بوده و نیاز به ترمیم در فواصل منظم
      تزریق پروفایلو باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست و در نتیجه سفت شدن و جوانسازی پوست می شود روشی کم درد، سریع با ماندگاری بالاتر نسبت به سایر روش های موقتی موقتی و نیاز به تکرار مجدد
      لیزر درمانی باعث از بین رفتن لایه های بالایی پوست و تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود بدون نیاز به بیهوشی و با ماندگاری بالا مشاهده نتیجه به مرور زمان، نیاز به مراقبت های پس از درمان

      برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان افتادگی گونه ها و قسمت میانی صورت خود، امروز با مرکز جراحی پلاستیک و ترمیمی ما تماس بگیرید.

      تیم حاضر در تمرین ما مشتاقانه منتظر دیدار شما و بحث در مورد این موارد با جزئیات بیشتر هستند.

      نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .