خلاصه کلی

ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن دو نوع ژل تریق  هستند که برای درمان چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرند. هر دو ژل تزریق از ژل اسید هیالورونیک ساخته شده و برای تزریق در پوست استفاده می شود.

هر دو محصول می توانند شامل لیدوکائین باشند که باعث کاهش درد هنگام تزریق می شود.

عوارض جانبی جزئی ممکن است. این موارد شامل کبودی ، قرمزی و تورم است.

خطرات جدی اما نادر شامل تغییر رنگ پوست و زخم شدن پوست است. به ندرت است.

راحتی:

ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن هر دو راحت هستند – مدت زمان تزریق چند دقیقه طول می کشد.

هزینه:

ژل تزریق ژوویدرم به طور متوسط ​​۶۰۰ دلار هزینه دارد ، در حالی که هزینه های ژل تزریق رستیلن می تواند بین ۳۰۰ تا ۶۵۰ دلار برای هر تزریق باشد. هزینه ها تحت پوشش بیمه نیستند. هیچ خرابی لازم نیست.

اثر:

گفته می شود که ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن به سرعت اثر خود را می گذارند.

ژل های تزریق  مانند ژوویدرم و رستیلن می توانند ماه ها دوام بیاورند ، اما اثرات آن دائمی نیست.

ممکن است بعد از ۱۲ ماه به یک درمان جووددرم دیگر نیاز داشته باشید. بسته به محصول و محل تزریق آن ، رستیلن بین ۶ تا ۱۸ ماه پس از درمان اولیه کمی از بین می رود.

ژل تزریق ژوویدرم

بررسی اجمالی

ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن دو نوع ژل تزریق صورت هستند که برای درمان چین و چروک در بازار موجود هستند. هر دوی آنها حاوی اسید هیالورونیک هستند ، ماده ای که اثرات جوانسازی پوست  برای پوست دارد.

در حالی که دو ژل تزریق شباهت هایی با یکدیگر دارند ، اما تفاوت های آنها نیز وجود دارد. در مورد اینها و همچنین هزینه ها و نتایج مورد انتظار بیشتر بدانید ، بنابراین می دانید کدام یک از پرکننده های پوستی مبتنی بر هیالورونیک برای شما بهتر است.

مقایسه ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن

ژوویدرم و رستیلن هر دو روش غیر تهاجمی محسوب می شوند. این بدان معنی است که برای هیچکدام جراحی لازم نیست. همچنین هر دو از اسید هیالورونیک برای درمان چین و چروک استفاده می کنند. در زیر اطلاعات بیشتری در مورد هر روش وجود دارد.

ژوویدرم

Juvéderm برای درمان چین و چروک در بزرگسالان طراحی شده است. هر محلول دارای یک ژل ساخته شده با اسید هیالورونیک است.

انواع مختلفی از تزریقات ژوویدرم برای نواحی مختلف صورت در نظر گرفته شده است. بعضی از آنها فقط برای قسمت دهان (از جمله لب) طراحی شده است ، در حالی که برخی دیگر حجم آن را به گونه ها اضافه می کنند. برای خطوط ریز که می تواند در اطراف بینی و دهان شما ایجاد شود ، از تزریقات خاصی نیز استفاده می شود.

تزریقات ژوویدرم به فرمول های XC تکامل یافته است. اینها با لیدوکائین ساخته شده است که بدون نیاز به بی حسی موضعی جداگانه به کاهش درد هنگام تزریق کمک می کند.

رستیلن

 همچنین اسید هیالورونیک دارد. برخی از نسخه های آن، مانند Restylane Lyft ، شامل لیدوکائین نیز هستند. این ژل تزریق گاهی اوقات در اطراف چشم و همچنین در پشت دست ها استفاده می شود. همچنین برای صاف کردن خطوط دهان ، تقویت لب و اضافه کردن لیفت و حجم به گونه ها استفاده می شود.

مدت زمان تزریق  ژل ژوویدرم و رستیلن چقدر است؟

هر دو ژوویدرم و رستیلن فقط چند دقیقه طول می کشند تا تزریق شوند. ا. برای حفظ نتایج ، به تزریقات بعدی نیاز است.

ژل تزریق رستیلن

مدت زمان ژوویدرم

هر تزریق ژوویدرم چند دقیقه طول می کشد. با این وجود ، به احتمال زیاد به چندین تزریق برای هر منطقه درمانی احتیاج دارید. بسته به اندازه منطقه درمان ، کل زمان مورد انتظار می تواند بین ۱۵ تا ۶۰ دقیقه باشد.

مدت زمان رستیلن

تزریق رستیلن برای هر جلسه می تواند بین ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد. این به طور کلی برای تزریق ژل استاندارد است. در حالی که ممکن است فوراً برخی نتایج را مشاهده کنید ، ممکن است تا مدت چند روز بعد از عمل اثرات کامل را نبینید.

مقایسه نتایج

رستیلن و ژوویدرم نتایج طولانی مدت مشابهی دارند. ژوویدرم ممکن است کمی سریعتر اثر بگذارد و در برخی موارد ممکن است ماندگار تر باشد.

نتایج ژوویدرم

نتایج  ژل تزریق ژوویدرم می تواند بین یک تا دو سال به طول انجامد.

فرمول های مختلف ژوویدرم برای ناحیه لب (از جمله خطوط ماریونت) و چشم ها استفاده می شود. ، و همچنین می تواند برای رفع افتادگی لب ها و صاف کردن چین و چروک های اطراف مورد استفاده قرار گیرد.

نتایج ژل تزریق رستیلن

رستیلن برای تأثیر کامل مدت زمان بیشتری طول می کشد، اما تقریباً بلافاصله بعد از تزریق نتایج ظاهر می شوند. این نوع ژل تزریق می توانند از ۶ تا ۱۸ ماه دوام داشته باشند.

در حالی که از ژل تزریق رستیلن برای معالجه همان قسمت های صورت مانند ژوویدرم استفاده می شود ، معمولا برای لب ها و همچنین چین های اطراف بینی و گونه ها خوب کار کند.

چه کسانی مناسب برای ژل تزریق رستیلن و ژوویدرم هستند؟

مهم است که قبل از رزرو تزریق Juvéderm و Restylane با مشاورین خود مشورت کنید.

چه کسانی برای تزریق ژل ژوویدرم مناسب نیستند

ژوویدرم برای بزرگسالان است. اگر شما:

  • به مواد اصلی این تزریق ها ، از جمله اسید هیالورونیک و لیدوکائین حساسیت دارند
  • سابقه آلرژی های شدید متعدد یا واکنش های آلرژیک مانند آنافیلاکسی را دارید
  • سابقه بیماری بیش از حد زخم یا اختلالات پیگمنتی پوست را دارید
  • داروهایی مصرف می کنند که می توانند خونریزی مانند آسپرین (بوفرین) ، ایبوپروفن (Advil) یا رقیق کننده خون کنند. از مصرف این نوع تزریق ژل خود داری کنید.

چه کسانی برای ژل تزریق رستیلن مناسب نیستند

ژل تزریق رستیلن مخصوص بزرگسالان است. دلایلی که ممکن است شما کاندیدای خوبی برای ژوویدرم نباشید ، در بالا ذکر شد ، در مورد تزریق ژل رستیلن نیز صدق می کند.

مقایسه هزینه رستیلن و ژوویدرم

از آنجا که ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن غیر تهاجمی هستند ، نیازی به خرابی و زمان طولانی کار نیست. با این حال ، تزریقات زیبایی محسوب می شوند ، بنابراین تحت پوشش بیمه نمی شوند. هزینه شما به هزینه های انجام شده ، محل زندگی شما و تعداد تزریق مورد نیاز شما بستگی دارد.ژوویدرم هزینه بیشتری دارد ، اما در بعضی موارد نتایج ماندگارتر است.

طبق آمار انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا ، متوسط ​​هزینه تزریق ژل اسید هیالورونیک ۶۵۱ دلار است. این یک برآورد ملی است. هزینه همچنین بین انواع تزریق ژل ها اسید هیالورونیک متفاوت است.

هزینه های ژل تزریق ژوویدرم

به طور متوسط ​​، هر تزریق ژوویدرم می تواند ۶۰۰ دلار یا بیشتر باشد. هزینه ممکن است برای مناطق کوچکتر از درمان ، مانند خطوط لب ، اندکی پایین باشد.

هزینه  ژل تزریق رستیلن

هزینه ژل تزریق رستلین اندکی کمتر از ژوویدرم است. یکی از مراکز پزشکی این درمان را برای هر تزریق ۳۰۰ تا ۶۵۰ دلار ذکر کرده است.

مقایسه عوارض ژل تزریق ژوویدرم و ژل تزریق رستیلن

ژوویدرم و رستیلن بسیار مطمئن تر از روشهای تهاجمی مانند جراحی هستند. با این وجود ، این بدان معنی نیست که روش های  تزریق ژل کاملاً بدون ریسک هستند. عوارض جانبی هر دو محصول مشابه است.

عوارض ژل تزریق ژوویدرم

شایع ترین عوارض ژل تزریق ژوویدرم شامل سردرد و همچنین برآمدگی یا افتادگی ، کبودی ، تغییر رنگ ، خارش ، درد ، بثورات و تورم در محل تزریق است.

عوارض ژل تزریق ژوویدرم  که جدی تر و نادر است ، اما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • یک واکنش آلرژیک شدید به نام آنافیلاکسی
  • تغییر در رنگ پوست
  • عفونت
  • نکروز (مرگ بر بافتهای اطراف)
  • بی حسی
  • جای زخم

عوارض ژل تزریق رستیلن

عوارض ژل تزریق رستیلن ممکن است شامل کبودی ، قرمزی و تورم باشد. حساسیت و خارش نیز وجود دارد. عوارض ژل تزریق رستیلن ، اما نادر شامل عفونت ، تورم شدید و فشار خون بالا است.

اگر سابقه بیماریهای التهابی پوستی یا اختلالات خونریزی وجود داشته باشید ، احتمال بروز عوارض نادر ژل تزریق رستیلن بیشتر باشد.

Comments are closed.