میکروبلیدینگ ابرو می تواند یک راه حل آسان برای داشتن ابروهای کامل ، کاملاً آراسته و با ظاهری طبیعی باشد.

اما در حالی که اصطلاح “میکروبلیدینگ” این روزها کاملاً محاوره ای است.. میکروبلیدینگ ابرو دقیقاً چیست؟ آیا میکروبلیدینگ ابرو برای همیشه ماندگار است؟

از هر آنچه در مورد ابروهای میکروبلاد باید بدانید ، از جمله آنچه در طول درمان انتظار دارید ، مراقبت های اساسی پس از آن ، هزینه آن ، و … در اینجا برای شما اورده شده است.

میکروبلیدینگ چه مدت طول می کشد؟

میکروبلیدینگ ابرو نه برای همیشه ، اما راه طولانی تر از تزریق ژل ابرو است ،در واقع میکروبلیدینگ بسته به نوع پوست ، سبک زندگی ، قرار گرفتن در معرض آفتاب و محصولاتی که استفاده می کنید می تواند از یک تا سه سال دوام داشته باشد. با این حال ، معمولاً در سال یک بار به لمس نیاز می شود ، به خصوص برای کسانی که پوست چربی دارند ، زیرا جوهر تمایل دارد زودتر کمرنگ و محو شود.

در انتصاب میکروبلیدینگ چه اتفاقی می افتد؟
پس از سالم سازی و بی حس شدن ناحیه ، با مشتری در مورد شکل ابرو که روی آن کشیده می شود مشورت می شود. در حالی که می توانید مانند یک مدل مو عکس وارد کنید ، برای ایجاد یک ابرو با ظاهر طبیعی واقعی ، پزشک دوست دارد جهت موهای طبیعی ابرو را دنبال کند و تقارن صورت و سن مشتری را در نظر می گیرد. وی همچنین درمورد رنگدانه جوهر با مشتری مشورت می کند ، که توضیح می دهد بر اساس رنگ طبیعی موهای ابرو و ته رنگ پوست انتخاب شده است.

سپس ، او با استفاده از قلم میکروبلیدینگ روی ابرو حرکت می کند ، که بسته به ناحیه میکروبلیدینگ ابرو ممکن است 30-40 دقیقه طول بکشد. پس از اتمام ابروها ، وی برای کمک به بهبودی از پماد مراقبت های بعدی استفاده می کند و قرار ملاقات بعدی برای چهار تا شش هفته بعد است. در این انتصاب ، او می تواند در صورت نیاز نتیجه نهایی را تغییر دهد.

جوانسازی ابرو

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو
این پیشنهادی برای ساده نگرفتن نیست ، زیرا می تواند تأثیر مستقیمی بر روی ابرویی که در انتها با آن ظاهر می شوید داشته باشد. برای جلوگیری از تیرگی یا محو شدن ، پیشنهاد می شود که آنها را به مدت یک هفته یا بیشتر از آب و عرق خشک نگه دارید و از پاک کردن خودداری کنید. وی همچنین توصیه می کند برای تسریع در بهبودی ، پماد خود را یک بار در روز استفاده کنید.

بلافاصله پس از انجام درمان ، ابروها تیره و کمی قرمز می شوند ، اما با بهبودی ابروها ، قرمزی و رنگدانه کمی رنگ می گیرد. علاوه بر این که آنها در حین بهبودی تیره تر هستند ، هیچ عارضه جانبی عمده ای ندارد.اگر از آنها مراقبت نكنید و مراقبت های پس از آن را به درستی دنبال نكنید ، عفونت همیشه ممكن است. همه ابزارها در مطب ما قابل استفاده هستند ، بنابراین احتمال وقوع عفونت كم است. فقط متخصص درمان میکروبلیدینگ ابرو خود را عاقلانه انتخاب كنید.

آیا هنوز هم باید از مداد ابرو استفاده کنید؟
این به ترجیح شخصی شما بستگی دارد.اگر می خواهید چیزهای بیشتری اضافه کنید تا با آرایش چشمگیرتر مطابقت داشته باشد ، استفاده از مداد را بیشتر استقبال می کنید. با این حال ، قبل از استفاده از محصولات ارایشی ، باید یک هفته توصیه شده (یا بیشتر) بعد از میکروبلیدینگ ابرو صبر کنید.

چه کسی می تواند میکروبلیدینگ ابرو را انجام دهد؟
در مورد میکروبلیداسیون مقررات زیادی وجود ندارد ، بنابراین شما واقعاً باید از بهترین فرد شناخته شده را انتخاب کنید ، تحقیقات کاملی انجام دهید ، نماها را بخوانید و عکسهای سالن و کارهای پزشکان مختلف را بررسی کنید.

هزینه میکروبلیدینگ ابروهای شما چقدر است ؟؟
موقعیت جغرافیایی ، سطح مهارت پزشک و میزان میکروبلیدینگ ابرو واقعاً برای ابروهای شما می تواند در هزینه نهایی روش شما تأثیر بگذارد. محدوده آن از 500 هزارتومان تا 1000000 تومان است.

 

https://cimaru.ir/prp-microneedling-things-to-know-about-prp-microneedling/

Comments are closed.