در سالهای اخیر ، اقدامات ضد پیری لوازم آرایشی و بهداشتی مورد پذیرش جریان اصلی قرار گرفته اند. و در حالی که بسیاری از خانمها در مقطعی خاص با درمانهای کمتر تهاجمی مانند تزریق و پرکننده های پوستی شروع به کار می کنند ، برخی از خانمها جراحی لیفت صورت یل جراحی جوان سازی صورت را برای نتایج طولانی تر و چشمگیر تر در نظر می گیرند.

اگر قصد جراحی جوان سازی صورت را دارید ، کلینک سیمارو در این مورد ، پنج نکته را با شما در میان می گذارد که باید بدانید.

لیفت صورت چیست؟
جراحی لیفت صورت روشی است برای بالا بردن و سفت شدن افتادگی پوست صورت و گردن انجام میشود. در حالی که بیمار اغلب تحت بیهوشی عمومی قرار میگیرد ، جراحان در اتاق عمل جراحی را انجام می دهند.

در طی این روش ، جراحان برش های کوچکی را در اطراف لاله گوش ایجاد می کنند تا به شما کمک کنند هر گونه زخم جراحی را مخفی کنید ، که حداقل است. آنها پوست شل و صورت و گردن را شل کرده و به عقب می کشند و پوست اضافی را قبل از بستن برش ها از بین می برند. این روش برای رفع مشلاتی مانند موارد زیر را نشان می دهد:

  • چین و چروک هایی که روی خط فک ایجاد می شوند
  • پوست شل گردن
  • چین های بینی و بینی ، که به آن خطوط ماریوتون نیز گفته می شود ، بین بینی و دهان قرار دارد
  • افتادن سطح میانی
  • غبغب


در مقایسه با تزریقاتی که از هشت ماه تا دو سال طول می کشد ،جراحی لیفت صورت به طور معمول چندین سال طول می کشد.

https://cimaru.ir/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%d9%88-8-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1/

چه مدت طول می کشد تا بهبود یابد؟
یک تصور غلط در مورد لیفت صورت ، زمان بهبودی طولانی است..به طور كلی ، مردم تصور می كنند كه بهبودی از آنچه در حال حاضر است بدتر خواهد بود.آنها انتظار دارند بهبودی شش هفته طول بکشد ، در حالی که در واقع برای بیشتر افراد 10 تا 14 روز طول می کشد.

در طی بهبودی ، افراد می توانند انتظار تورم و کبودی را داشته باشند در حالی که برش ها بهبود می یابند. جراح شما دستورالعمل های دقیق مراقبت پس از جراحی و توصیه های تسکین درد را برای تسریع بهبودی شما ارائه می دهد.

لیفت صورت چه فوایدی دارد؟
جای تعجب نیست که ، مزایای اصلی جراحی لیفت صورت افزایش رضایت از ظاهر شما و داشتن پوست جوان تر و جذاب تر است. افراد می خواهند آنچه در درون خود احساس می كنند در آینه منعكس شود. آنها همچنین می خواهند كه افراد پیرامونشان درباره آنها افكار مثبتیداشته باشند.

تحقیقات جدیدی را برای سنجش تأثیر جراحی لیفت صورت از دید یک ناظر معمولی انجام شده است. این تحقیق شامل نشان دادن عکسهای قبل و بعد از بیماران لیفت صورت به یک گروه تقریباً 500 نفری از شرکت کنندگان در نظرسنجی آنلاین بود.

شرکت کنندگان سن زنان در عکس ها را تخمین زده و آنها را با توجه به جذابیت ، موفقیت درک شده و سلامت کلی رتبه بندی کردند. نتایج نظرسنجی نشان داد که ناظران عادی زنانی را که تحت عمل لیفت صورت قرار داده اند ، جوان تر ، جذاب تر ، موفق تر و سالم تر می بینند.

خطرات و ایرادات لیفت صورت چیست؟
مانند هر روش جراحی ، در جراحی لیفت صورت خطراتی وجود دارد که افراد باید قبل از مراجعه به اتاق عمل در نظر بگیرند. بیهوشی عمومی برای برخی از افراد ، از جمله افراد مسن و افرادی که دارای شرایط سلامتی مانند چاقی و دیابت هستند ، خطراتی را ایجاد می کند.

برخی از افراد همچنین در هنگام جراحی احتمال خونریزی را افزایش می دهند. این بیماران شامل افراد سیگاری و افرادی هستند که از داروهای ضد لخته شدن مانند وارفارین استفاده می کنند.

اگر بیهوشی عمومی گزینه ای مناسبی نباشد ، می توان با بی حسی موضعی این روش را انجام داد که ناحیه صورت را بی حس می کند.

نتیجه
برخی از افراد نگرانند که صورتشان کشیده به نظر برسد یا اینکه در غیر این صورت جراحی آنها مشخص خواهد بود. این نباید در مورد جراحی مه به خوبی انجام میشود صدق کند. اگر جراحی به خوبی انجام شود ، نتیجه از نظر ظاهری طبیعی خواهد بود.هیچ کس قادر به گفتن نخواهد بود.

نکته اصلی یافتن یک جراح پلاستیک با سابقه و دارای نمونه های با نتایج با کیفیت بالا است. می توانید عکس های قبل و بعد از بیماران را از پزشک بخواهید تا بتوانید کیفیت روشهای آنها را درک کنید. یک سوال مهم که باید بپرسید این است که آیا جراح اطلاعات مربوط به نتایج ، به ویژه رضایت بیمار را جمع آوری می کند؟ اگر درصد بالایی از افراد پس از پنج سال از نتایج بسیار راضی باشند ، به احتمال زیاد یک روش موفقیت آمیز انجام خواهید داد.

Comments are closed.