هزینه فیلر زیر چشم

هزینه فیلر زیر چشم به برند و کشور سازنده آن و حجم ژل (فیلر) تزریقی، بستگی دارد. قیمت فیلر زیر چشم در بهار سال 1403 تهران | میرداماد از مبلغ 3.500.000 تا 8.500.000 تومان، متغیر می باشد.

برندهای مختلفی از فیلر زیر چشم در بازار وجود دارند. ارزان ترین برند فیلر زیر چشم در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، ژل اینووسنس ایرانی با مبلغ 3.500.000 تومان برای تزریق هر یک سی سی، می باشد.

قیمت گران ترین و با کیفیت ترین فیلر زیر چشم در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، ژل استایلج فرانسوی با مبلغ 8.500.000 تومان برای تزریق هر یک سی سی، می باشد.

قیمت فیلر زیر چشم در تهران
قیمت فیلر زیر چشم در بهار سال 1403 تهران | میرداماد

دسترسی سریع به مهم ترین عناوین مقاله:

قیمت فیلر زیر چشم در تهران

عکس فیلر زیر چشم قبل و بعد از تزریق

هدف از تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

عوارض فیلر زیر چشم

جهت رزرو ویزیت رایگان می توانید با شماره 22907696-021  تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر نام و شماره تماس خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    در ادامه جدول قیمت فیلر زیر چشم در بهار سال 1403 تهران | میرداماد را مشاهده می کنید.

    قیمت فیلر زیر چشم سال 1403 تهران | میرداماد
    نوع فیلر کشور سازنده قیمت فیلر
    فیلر زیشل کشور کره 4.800.000 تومان
    فیلر اینووسنس کشور ایران 3.500.000 تومان
    فیلر هیدرویام کشور انگلیس عدم موجودی
    فیلر بلترو کشور سوئیس 8.500.000 تومان
    فیلر نورامیس کشور کره عدم موجودی
    فیلر پرفکتا کشور فرانسه 5.500.000 تومان
    فیلر آلیاکسین کشور سوئیس 8.500.000 تومان

    فیلر زیر چشم تا حدودی در رفع تیرگی و برای رفع گودی زیر چشم، بسیار تاثیر گذار است و ماندگاری فیلر زیر چشم معمولاً حدود یک سال می‌باشد. بنابراین پس از گذشت این مدت و در صورت تمایل، می بایست با مشورت پزشک، مجدداً برای تزریق فیلر زیر چشم اقدام نمایید.

    البته نکته مهم در رابطه با تزریق فیلر زیر چشم، هدف مراجعه کنندگان از انجام آن بوده و باید مشخص گردد برای بر طرف نمودن چه مشکلی در نواحی اطراف چشم، استفاده می‌گردد تا پزشک بتواند میزان مورد نیاز تزریق فیلر زیر چشم را تعیین کند. بنابراین مشورت با یک پزشک باتجربه و معاینه توسط وی، بسیار حائز اهمیت است.

    قیمت فیلر زیر چشم در بهار سال 1403 تهران | میرداماد

    همانطور که گفته شد قیمت فیلر زیر چشم در بهار سال 1403 تهران | میرداماد از مبلغ 3.500.000 تومان تا 8.500.000 تومان بابت تزریق هر سی سی، می‌باشد.

    هزینه فیلر زیر چشم به عوامل مختلفی همچون مارک فیلر، میزان تزریق فیلر و مطب انتخابی شما وابسته است. بهتر است قبل از اقدام به تزریق فیلر زیرچشم، با پزشکان مجرب مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، مشورت نمایید تا مشخص شود نیازی به تزریق فیلر زیر چشم دارید یا خیر.

    مشاوره و معاینه قبل از تزریق فیلر زیر چشم یکی از مهم ترین مواردی است که باید حتما انجام دهید تا دچار مشکلات پس از تزریق، نشوید.

    برای رزرو ویزیت رایگان می توانید با شماره 22907696-021  تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر نام و شماره تماس خود را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      قیمت بهترین فیلر زیر چشم در تهران | میرداماد چقدر است؟

      قیمت بهترین فیلر زیر چشم در تهران | میرداماد که ژل استایلج ساخت کشور فرانسه می‌باشد، در ازای تزریق هر یک سی سی مبلغ 8.500.000 تومان می‌باشد.

      لازم به ذکر است که فیلر استایلج ساخت کشور فرانسه، دارای بالاترین و معتبرترین تاییدیه‌های اروپایی CE Medical و مورد تایید سازمان‌های غذا و داروی جهانی از جمله سازمان غذا و داروی ایران، می‌باشد.

      تزریق فیلر زیر چشم به دلیل حساس بودن نواحی اطراف چشم، درمانی بسیار ویژه است. انتخاب فیلر زیر چشم با کیفیت می تواند در ماندگاری، اثربخشی و عدم بروز مشکل، تاثیر بسزایی داشته باشد.

      ضمناً تجربه پزشک در حصول نتیجه مطلوب، بسیار اثر گذار است. به عنوان مثال اگر فیلر زیر چشم خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود، ممکن است آن ناحیه، ظاهری پف دار پیدا کند. این عارضه جانبی به عنوان اثر تیندال (Thyndall Effect) شناخته می شود.

      عکس قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم

      اطلاع از نتایج تزریق فیلر زیر چشم و مشاهده تجربه دیگران در این خصوص، برای کسانی که می خواهند این تزریق را انجام دهند، بسیار مهم است.

      در ادامه چند نمونه عکس قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم را قرار داده ایم تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی از به دست آمدن نتیجه مطلوب، به تیم پزشکی مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد اعتماد کنید. (جهت باز شدن عکس‌ها با سایز اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید.)

      تزریق فیلر زیر چشم در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد توسط پزشکان با تجربه و حاذق صورت می گیرد که همین امر، رضایت کاملاً قابل قبول مراجعه کنندگان را در پی داشته است.

      در تصاویر بالا بعد از تزریق فیلر زیر چشم، رفع گودی و تا حدودی بهبود تیرگی زیر چشم، بسیار مشهود است. بهترین و موثرترین روش برای رفع گودی زیر چشم، تزریق فیلر زیر چشم است.

      در صورت تمایل به دیدن نمونه‌های بیشتر از تزریق فیلر زیر چشم، می‌توانید صفحه اینستاگرام مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد را از طریق این لینک، دنبال نمایید.

      عوامل زیر بر هزینه فیلر زیر چشم تاثیرگذار بوده و تعیین کننده قیمت نهایی آن هستند :

      • امکانات و توانایی مطب انتخابی
      • دقت پزشک تزریق کننده
      • میزان تبحر و تجربه پزشک
      • برند فیلر بینی (مارک فیلر)
      • میزان تزریق (حجم مورد نیاز تزریق)
      • تخفیفات و جشنواره های مختلف

      هدف از تزریق فیلر زیر چشم

      مهم ترین هدف از تزریق فیلر زیر چشم از بین بردن گودی و بهبود نسبی تیرگی زیر چشم است که انتخاب فیلر زیر چشم با کیفیت و مناسب، می تواند بدون عوارض، بهترین نتیجه را داشته باشد.

      عوارض جانبی حاصل از تزریق فیلر زیر چشم

      در اکثر موارد، عوارض جانبی حاصل از تزریق فیلر زیر چشم، به صورت حداقلی و کوتاه مدت خواهد بود که عبارتند از :

      • سرخی کوتاه مدت زیر چشم به دلیل ورود سوزن به پوست
      • تورم کوتاه مدت زیر چشم
      • ایجاد نقطه قرمز کوچک در محل‌های تزریق فیلر زیر چشم
      • کبودی موقت (به احتمال بسیار کم) حاصل از ورود سوزن به زیر پوست

      برای جلوگیری از واکنش احتمالی آلرژیک به فیلر زیر چشم، حتماً با پزشک در مورد حساسیت‌های فردی خود، مشورت نمایید.

      راه های پیشگیری از عوارض فیلر زیر چشم

      مهم ترین راه برای جلوگیری از عوارض جانبی جدی تزریق فیلر زیر چشم، انتخاب مطب مناسب با تجربه کاری خوب در این خصوص می‌باشد.

      عوارض جانبی جدی عبارتند از :

      • نتایج ناهموار؛ مانند عدم تقارن بین دو چشم
      • برجستگی های ریز در زیر پوست (گلوله گلوله شدن فیلر)


      1. جعفر گفت:

        خیلی کارتون خوب بود واقعا راضی ام از خدماتتون

        • مطب vip سیمارو گفت:

          خواهش میکنم، میزبانی از شما باعث افتخار این مجموعه هست.

      نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .