افزایش حجم لب توسط افراد به دلایل زیادی انجام میشود که یکی از مهمترین انها داشتن داشتن لب های کوچک است که ممکن است در اثر افزایش سن انجام شود

انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) گزارش داده است که افزایش لب در ۵ سال گذشته ۵۰٪ افزایش یافته است. افزایش لب با استفاده از تزریق ژل لب در حال حاضر دومین عمل مورد درخواست صورت است.

البته ، جدا از مواد مناسب افزایش حجم لب که استفاده می شود ، موارد ترسناکی هم وجود دارد که از افزایش لب بد می گویند ، که موجب افزایش تورم لب فوقانی میشود. حداقل مورد واکنش آلرژیک بدی به یک عامل بی حس کننده است.

بیشتر مشتریان از تغییر شکل دائمی مراقب هستند. آنها نیاز به راه حل های ایمن توسط متخصصان با خطر کم اثرات نامطلوب دارند. بهترین مواد افزایش حجم لب در بازار امروز کدامند؟ بیایید نگاهی به محبوب ترین و ایمن ترین ها بیندازیم.

ژوویدرم
هنگامی که صحبت از تزریق ژل لب خوب می شود ، ژوویدرم به سرعت در حال معرفی شدن به عنوان استاندارد طلای افزایش حجم لب مدرن است. این یکی از ایمن ترین مواد تقویت لب است. دارای تأیید FDA است و ماده موثره آن هیالورونیک اسید ، یک ماده طبیعی بدن است.

ژوویدرم حجم آن را به لب ها اضافه می کند ، و آن جرقه مورد نظر را ایجاد می کند. این پرکننده برتر پوستی مزایای بسیار دیگری نیز دارد.

این محصول یکی از محصولات عالی برای درمان خطوط ریز و چین و چروک است. این یک انتخاب عالی برای متخصصین پوست در پاک کردن جای زخم و پوشاندن آکنه است. همچنین برای سفت شدن چین و چروک های افتاده پوست و بلند شدن گونه ها مناسب است.

این ماده همچنین در تغییر شکل بینی و درمان بیماری های پزشکی مانند لیپودایستروفی استفاده می شود. به علاوه ، ژوویدرم نتیجه ای طبیعی و درخشان می دهد. جای تعجب نیست که این ماده افزایش حجم لب طرفدران زیادی دارد.

رستیلن
دقیقاً مانند ژوویدرم ،رستیلن طیف وسیعی از مواد تزریق ژل لب در افزایش حجم لب است که فرمولاسیون اسید هیالورونیک است. با تأیید FDA از سال ۲۰۰۳ ، متخصصان پوست از آن برای مجسمه سازی لب و درمان چین و چروک استفاده می کنند.

رستیلن دارای نتایج طولانی مدت است که می تواند از ۶ ماه تا حتی چند سال طول بکشد. بهترین چیز در مورد پرکننده های لب در فرمولاسیون اسید هیالورونیک این است که اگر ظاهر آن را دوست ندارید ، می توان آنزیمی تزریق کرد تا آنرا تجزیه کرده و طی یک یا دو روز شما را به حالت طبیعی برساند.

https://cimaru.ir/increase-lip-volume-surgical-and-non-surgical-options-for-lip-beauty/

ژل تئوسیال کیس: مواد پرکننده لب برای نتایج طولانی مدت
یکی دیگر از محصولات افزایش حجم لب مبتنی بر هیالورونیک ژل تئوسیال کیس است که توسط آزمایشگاه های Geneva’s Teoxane ساخته شده است. ژل تئوسیال کیس برای افزایش حجم لب ، درمان چین و چروک ، تغییر شکل خطوط لب و آبرسانی به لب ها طراحی شده است. ماندگاری آن بسیار بیشتر از سایر تزریق ژل لب است و کارشناسان اظهار کرده اند که هنگام تزریق برای بیمار راحت تر است.

ژل تئوسیال کیس در مقایسه با رستیلن و ژوویدرم انسجام و چسبندگی بیشتری دارد و برای برخی از بیماران ، این حالت نرم و صاف به نظر می رسد. برای جلوگیری از واکنش های حساسیت بیش از حد و حساسیت ، فرمول ژل تئوسیال کیس شامل اندوتوکسین های باکتریایی و کاهش سطح پروتئین است.

ولبلا: پر کننده ایمن برای نتایج شگفت انگیز
ولبلا یکی از اعضای تقویت لب ژوویدرم برای افزایش حجم لب است اما جای تذکر جداگانه دارد. این یک تزریق مورد تایید FDA است و متخصصان زیبایی از آن برای نرم کردن ظاهر خطوط خنده و “خطوط سیگاری” استفاده می کنند. ولبلا همچنین برای افزایش حجم لب و بازیابی یک چرخه جوانی مناسب است. ولبلا در پر كردن اسكار آكنه نيز كارآمد است.

آنچه ولبلا را متفاوت می کند توانایی آن در ترکیب اسیدهای هیالورونیک با وزنهای مختلف مولکولی است. این بژل تزریق لب اجازه می دهد تا آن حجم ظریف را برای نتایج و اثرات گسسته ایجاد کند که تا یک سال دوام بیاورد.

کدام یک بهتر جواب می دهد؟
اینکه از چه ماده ای برای افزایش حجم لب استفاده کنید همیشه به شرایط فردی و اهداف مورد نظر شما بستگی دارد. هزینه تزریق ژل لب نیز ممکن است نقش داشته باشد ، اما در روش های آرایشی ، بهتر است روش خود را به غیر از قیمت انتخاب کنید.

چهار محصولی که در بالا برای افزایش حجم لب معرفی شد از بهترین مواد تزریق ژل لب در صنعت لوازم جوانسازی لب هستند. همه آنها مورد تایید FDA هستند.

علاوه بر تزریق ژل لب و خدمات افزایش حجم لب کلینیک سیمارو خدمات زیر همه ارائه میدهد:

Comments are closed.