از تزریق بوتاکس برای استفاده در درفع چبن و چروک استفاده می شود.اگر می خواهید به دروه جوانی برگردید و ظاهر چین و چروک های صورت را کاهش دهید، احتمالا به دنبال تزریق بوتاکس هستید. در سال ۲۰۱۷ ، بیش از ۷ میلیون تزریق بوتاکس در ایالات متحده انجام شد. این تزریقات به دلیل جلوگیری و صاف کردن چین و چروک اطراف چشم ، بین ابروها ، پیشانی و سایر نواحی صورت مشهور هستند. بیشتر مردان و خانمها می توانند انتظار داشته باشند حدود ۴ تا ۴ ماه پس از تزریق پوستی جوان داشته باشند.

با نتایج خیره کننده ای که در تزریق بوتاکس وجود وجود دارد شکی نیست. پوست صاف ، نرمتر و جوان تر می تواند با این روش غیر تهاجمی – حداقل برای مدتی – جوان شود. برای دستیابی به نتایج طولانی مدت و افزایش اثر بوتاکس ،کلینیک سیمارو نکاتی را برای گسترش مزایای درمانبا بوتاکس شما ارائه می دهند.

۱-برنامه درمانی منظم

داشتن برنامه زمانی منظم برای انجام بوتاکس از مهم ترین عامل برای افزایش اثر بوتاکس است. با تاخیر در درمانها برای هفته ها یا ماه ها ، ماهیچه ها می توانند به قدرت قبلی خود بازگردند. این همچنین ممکن است روی نتایج حاصل از تزریق های بعدی شما تأثیر بگذارد. با این حال ، مهم نیست که بیش از حد از درمان های BOTOX استفاده نکنید زیرا در واقع ماهیچه ها می توانند نسبت به اثرات قدرتمند خود ایمنی خود را افزایش دهند. به طور کلی ، توصیه می شود که بیماران درمان خود را تقریباً هر سه ماه انجام دهند ، که این امر به شما امکان می دهد تا اثرات BOTOX بهتر نشان داده می شود.

۲- دور از نور افتاب

دور از نور مستقیم بعد از بوتاکس برای افزایش اثر بوتاکس توصیه می شود.با این حال ، به یاد داشته باشید که قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد باعث آسیب به پوست می شود و روند پیری را تسریع می کند حتی پس از اینکه تحت درمان های BOTOX قرار گرفتید. وقتی خارج از خانه هستید ، حتما از ضد آفتاب استفاده کرده و از کلاه بپوشید تا به پوست شما کمک شود و ظاهر صاف و جوانی را حفظ کند.

۳-ورزش های سنگین را کنار بگذارید

انجام حرکات سنگین ورزشی بعد از تزریق بوتاکس موجب می شود اثر بوتاکس کاهش پیدا کند. ورزش کردن باعث افزایش گردش خون در صورت می شود. این می تواند منجر به جذب بوتاکس در مناطق دیگر شود که قصد درمان آنها نبوده است. همچنین ، فعالیت بدنی سخت و عرق کردن ممکن است باعث شود که برخی از بیماران سریعتر داروی کاهش دهنده چروک را متابولیزه کنند. ممکن است ورزش با فراموشی ضد تولید باشد ، اما با تعریق کمتری ممکن است بتوانید از مدت زمان طولانی تر از نتایج تزریقات خود لذت ببرید.

۴-یک پزشک باتجربه را انتخاب کنید

برای افزایش اثر بوتاکس انتخاب یک پزشک مهار می تواند بسیار موثر باشد با این وجود ، به دنبال یافتن پزشک یا مرکز متخصص در معالجه می توانید در هنگام دریافت مراقبت های با کیفیت و نتیجه عالی ، همه تفاوت ها را ایجاد کنید. اگرچه این یک روش غیر تهاجمی است ، ممکن است در طول درمان عوارض ایجاد شود ، به خصوص اگر میزان دوز نادرست باشد یا تزریق در عضلات نادرست انجام شود. متخصصان کاینیک سیمارو در انجام درمان های BOTOX بسیار باتجربه هستند. دانش آنها بی نظیر است ، به خصوص از لحاظ درک دقیق میزان استفاده از BOTOX و در چه مواردی باید تزریق صورت انجام شود تا به نتایج مطلوبی برسد.

۵-استفاده از مکمل های خوب قبل از تزریق بوتاکس

به طور گسترده ای شناخته شده است که روی کانی معدنی برای کمک به درمان های بوتاکس است و موجب افزایش اثر بوتاکس می شود. این امر به این دلیل است که بوتاکس به عنوان یک نوروتوکسین عمل می کند و موقتاً اعصاب فلج را که مانع انجام حرکات پوستی می شوند ، . مکمل غذایی Zytaze می تواند به بیماران کمک کند ، نتایج سریعتر را بعد از درمان های BOTOX خود تجربه کنند. همچنین می تواند باعث شود تا نتایج ۳۰٪ بیشتر از آنچه در غیر این صورت باشد قابل مشاهده باشد. بهتر است چند روز قبل از تزریق زیتاز را شروع کنید و بعد از درمان چند روز ادامه دهید. مکمل های روی ، که ممکن است به طور گسترده تری در دسترس باشد ، می تواند جایگزین Zytaze شود و ممکن است به همان اندازه مؤثر باشد.

۶- استفاده همزمان چند روش

با جفت کردن بوتاکس با سایر روشهای آرایشی ، افزایش اثر بوتاکس قابل مشاهده است. به عنوان مثال ، تزریقات پرکننده پوستی و سایر درمان های غیرتهاجمی معمولاً در همان ملاقات ها قابل انجام است.

نتیجه

تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دستیابی به پوستهای صاف و جوان تر است . این درمان آزمایش شده و واقعی برای جلوگیری از چین و چروک و همچنین برای کاهش ظاهر خطوطی که در طول زندگی شکل می گیرند موثر است. برای اطلاعات بیشتر و گرفتن وقت مشاوره با ما در کلینیک سیمارو تماس بگیرید.

Comments are closed.