جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ از آنجا که پوست یکی از مهم ترین  عوامل زیبایی است بسیار موثر است. مزایا میکرونیدلینگ و عوراض میکرونیدلینگ در حالی که پوست به عنوان یک مانع محافظ برای بدن ما عمل می کند ، با گذشت زمان پوست مستعد عوامل ژنتیکی و محیطی می شود که باعث می شود پوست مانند دوران جوانی نباشد. وقتی این اتفاق بیفتد ، سطح کلاژن در پوست ما کاهش می یابد و سفتی و استحکام پوست کاهش می یابد و در نتیجه خطوط و چین و چروک های ظریف ایجاد می شود. خوشبختانه ، با کمک پیشرفت علمی ، می توان جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ را از طریق این فرایند متوقف و حتی معکوس کرد.

یکی از مزایا میکرونیدلینگ تحریک تولید کلاژن و الاستین است که موجب کاهش چین و چروک ، خطوط و تغییر رنگ پوست می شود. همچنین این روش به تولید کلاژن نیز شناخته می شود ، از مزایا میکرونیدلینگ جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ است که یکی از محبوب ترین راه ها برای بازگرداندن جوانی و خاصیت ارتجاعی پوست است. اما آیا واقعاً ارزشش را دارد؟ در ادامه در مورد مزایا میکرونیدلینگ و عوراض میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ بیشترمی خوانیم.

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ فرایندی است که به عنوان درمانی جهت تولید کلاژن نیز شناخته می شود.

در طی این روش ، متخصصان زیبایی از سوزن های کوچک برای ایجاد آسیب های سطحی به پوست استفاده می کنند و باعث احیای سلول های پوست می شوند. با بهبودی پوست ، کلاژن جدید شکل می گیرد و باعث ضخیم شدن و سفت شدن پوست می شود. میکرونیدلینگ باعث ایجاد 500،000 کانال در اپیدرم می شود که از طریق آن می توان مجموعه ای از سرم های موضعی را با تحویل فوری به لایه های عمیق تر پوست نرم اعمال کرد.

از مزایا میکرونیدلینگ کاهش خطوط و چین و چروک باعث می شود پوست شما هم درخشان و هموارتر به نظر برسد. بافت و استحکام صورت شما بهبود می یابد و زخم ها ، علائم کششی و اندازه منافذ کاهش می یابد.

حداقل چهار روش درمانی که بین چهار تا شش هفته با هم فاصله دارند برای بهترین نتیجه توصیه می شود. از عوارض میکرونیدلینگ درد ناشی از آن است که برخی از بیماران از درد ناشی از میکرونیدلینگ نگران هستند. با این حال ، قبل از شروع عمل ، یک کرم بی حس کننده بصورت موضعی روی کل صورت اعمال می شود.

هدف نهایی این روش نه تنها درمان چین و چروک و زخمهای موجود از قبل است ، بلکه نفوذ به سطوحی است که در آنها  چین و چروک های جدید ایجاد نشود. در جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ به نوبه خود ، پوست قدیمی با پوست سالم تر و تازه جایگزین می شود. درمان های میکرونیدلینگ منظم چندین بار در سال ، نه تنها ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد بلکه مهمتر از همه ، سلامت کلی پوست را تضمین می کند.

مزایای میکرونیدلینگ

مزایای میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

یک مطالعه در سال 2018 نتیجه گرفت که میکرونیدلینگ روشی مؤثر و ایمن برای و جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ درمان شرایط پوستی و معکوس کردن اثرات پیری است. میکرونیدلینگ حتی برای سایر نواحی بدن که دارای علائم کششی یا پوست گشاد مانند پاها ، قفسه سینه یا باسن هستند بسیار عالی است. میکرونیدلینگ برای درمان  موارد زیر ثابت شده است:

  • چین و چروک
  • خطوط خوب
  • آکنه
  • زخم ها
  • آسیب آفتاب
  • آلوپسی
  • مشکلات رنگدانه های پوستی
  • از بین بردن جای جوش
  • از بین بردن اسکار

از مزایا میکرونیدلینگ اینکه یک راه حل طولانی مدت برای انواع مشکلات پوستی است و یکی از امن ترین راه ها زیبایی جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ است.

عوارض میکرونیدلینگ در جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

اگرچه و جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ راهی برای زیبایی پوست محسوب می شود ، ولی مانند هر روش پزشکی دیگری ، عوارض میکرونیدلینگ نیز وجود دارد.

از عوارض میکرونیدلینگ سوزش پوست بعد از عمل است. نتایج اولیه پس از درمان قرمزی موقتی و لایه برداری یا پوسته پوسته شدن پوست است. این ممکن است برای چند روز ادامه یابد که در این زمان لایه قدیمی پوست شروع به ریختن می کند. با این وجود پس از چند روز دیگر ، لایه اصلی پوست از بین می رود و پوست جوانی جدید ظاهر می شود.

از دیگر عوارض میکرونیدلینگ که ممکن است برای برخی افراد خاص پیش ایدخونریزی در طی یک جلسه میکرونیدلینگ است ، اما افرادی که اختلالات خونریزی دارند و یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند در معرض خطر بیشتری قرار دارند ، بنابراین ضروری است که قبل از استفاده از این روش برای جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ این اطلاعات را به پزشک اطلاع دهید.

افرادی که دارای عفونت پوستی ، آکنه شدید ، زخم های کلوئیدی و انواع پوستی ناپایدار هستند ، اغلب برای میکرونیدلینگ واجد شرایط نیستند و باید با پزشک مشورت کنند.

میکرونیدلینگ فقط باید توسط یک متخصص مجاز انجام شود و هرگز نباید در خانه انجام شود. مشاوره با متخصص پوست ، قبل از قرار ملاقات ، به حداقل رساندن این خطرات کمک می کند.

آیامیکرونیدلینگ برای شما مناسب است؟

میکرونیدلینگ برای افرادی که به دنبال پوستی نرم و صاف ، کاهش علائم شل شدگی پوست ، ازبین بردن جای جوش و ازبین بردن اسکار و زخم ، علائم بهبود یافته آکنه یا منافذ کوچکتر هستند گزینه مناسبی است. از آنجا که از مانند لیزر درمانی از گرما استفاده نمی کند ، برای همه نوع و رنگ های پوست خوب کار می کند. اگر علاقه دارید جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ را تجربه کنید،جلسات میکرونیدلینگ را رزرو کنید  و با ما در کلینیک سیمارو تماس بگیرید تا با یک متخصص دارای تجربه صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

Comments are closed.