در مورد میکرودرم ابریژن و اینکه چگونه پوست شما را بهبود می بخشد بیشتر بدانید.

این روش درمانی است که باعث می شود پوست صاف و جوانتر به نظر برسد ، رنگدانه ای محو شود و به آکنه و زخم کمک کند. بنابراین دقیقاً چگونه کار می کند و مهمتر از همه ، آیا برای شما مناسب است؟

میکرودرمابریشن چیست؟
میکرو به معنای کوچک یا سبک و درم ابریژن به معنای لایه برداری مکانیکی یا فیزیکی است ، بنابراین این یک لایه برداری فیزیکی سبک است.‘یک لایه برداری حرفه ای همیشه عمیق تر از لایه برداری در منزل است ، اما برای ما ، میکرودرم ابریژن سبک در نظر گرفته می شود زیرا ما فقط بالاترین لایه های مرده پوست را از بین می بریم. یک لایه برداری متوسط لایه های بیشتری را از بین می برد ، بنابراین به محل اتصال درم و اپیدرم نزدیکتر است. در لایه برداری عمیق پوست ، که به اندازه کافی عمیق است باعث خونریزی می شود.

با از بین بردن لایه بالایی پوست ، بدن به سرعت سلول های پوستی از دست رفته را با سلول های جدید و سالم جایگزین می کند. این روش غیر تهاجمی جریان خون را تحریک می کند ، که می تواند تولید سلول را بهبود بخشد ، در نتیجه خاصیت ارتجاعی و بافت پوست را بهبود می بخشد.

اکنون در حال حاضر انواع مختلفی از میکرودرم وجود دارد ، روش های سنتی استفاده شده برای استفاده از قطعه کریستال ریز پوست که برای از بین بردن پوست مرده روی پوست پخش شده است. اما ما اکنون انواع مختلفی داریم که طی آن “نکات” خشن روی پوست سر می خورد تا پوست مرده را از بین ببرد و همچنین روش های درمانی مانند لایه برداری پوست و لایه برداری و فشار دادن محصولات به داخل پوست.

مزایای میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن اگر به درستی انجام شود و بیش از حد مصرف نشود ، پوست شما نرم و صاف نمی شود ، بلکه می توانید رنگدانه ها را محو کنید ، احتقان را کاهش داده و تولید کلاژن را تحریک کنید.

‘بیشتر انواع پوست از انجام میکرودرم ابریژن بهره مند می شوند ، اما اگر پوستی حساس یا بسیار مشکل دارید لازم است به شخصی با تجربه رجوع کنید. به عنوان مثال ، آکنه خفیف ، جوش های خفیف آکنه و احتقان عمومی واقعاً می توانند مفید باشند ، اما اگر آکنه شدیدتر باشد ، میکرودرم ابریژن می تواند تحریک کننده باشد.

خوب است که به سراغ شخصی بروید که چند گزینه درمانی برای جوانسازی پوست دارد و می تواند شما را به سمت گزینه مناسب هدایت کند. تقریباً همه انواع دستگاه میکرودرمابراشن به پزشک اجازه می دهد تا شدت آن را تغییر دهد ، بنابراین می تواند برای پوست های حساس درمان ملایم تری داشته باشد و برای کسانی که تحمل بیشتری دارند و یا برای رسیدن به اهدافشان نیاز به رویکرد قوی تری دارند ، درمان های قوی تری انجام می دهند.

در صورت ابتلا به بیماری های پوستی مانند روزاسه ، اگزما ، آفتاب سوختگی فعال ، تبخال ، لوپوس ، زخم های باز ، پسوریازیس ، مویرگ های شکننده ، آکنه بسیار جدی انجام این روش توصیه نمی شود.

آیا میکرودرم ابریژن بی خطر است؟
بله ، وقتی در زیر دستان فردی باتجربه هستیم.‘با هر روش درمانی پیشرفته پوستی ، خطر برخی قرمزی ، خشکی و تحریک وجود دارد که همه آنها باید کوتاه مدت باشند. ایده تحریک پوست است بنابراین انتظار می رود بلافاصله پس از آن پوستی را ببینید که “فعال تر” باشد.

این روش صدمه ای نمی زند ، اگرچه ممکن است کمی ناراحت کننده باشید و ممکن است پس از درمان کمی حساسیت و یا قرمزی را ابراز کنید.

‘با این وجود ، در صورت استفاده بیش از حد از میکرودرماباس ، می توانید به پوست آسیب برسانید ، باعث تحریک ، حساسیت بیشتر و منجر به التهاب شوید ، که می تواند باعث ایجاد رنگدانه یا شکستگی وریدها شود. خسارت طولانی مدت به ندرت اتفاق می افتد ، اما به همین دلیل است که ما همیشه کلینیک های باتجربه و معتبر را توصیه می کنیم. ‘

کیت های میکرودرم ابریژن در خانه چطور؟ آیا آنها ایمن هستند؟
اگر به درستی واز مارک معتبر استفاده شود ، بله ، اما همیشه یکی دو بار اول را با احتیاط استفاده کنید ، فقط برای اینکه واکنش پوست خود را آزمایش کنید.

تفاوت اصلی بین درمان های حرفه ای صورت و خانگی در این است که دستگاه هایی که متخصصان پوست استفاده می کنند به طور کلی قدرت بیشتری دارند و برای ایجاد لایه برداری دقیق در پوست نفوذ می کنند.

پارچه میکرودرم ابریژن جایگزینی محبوب برای درمان های گران قیمت موجود در بازار است و می تواند جایگزین نرم تری را برای انواع حساس تر پوست ارائه دهد.

هزینه میکرودرم ابریژن چقدر است؟

قیمت ها بسته به متخصصی که ویزیت می کنید متفاوت خواهد بود ، اما درمان ها می توانند از ۱۰۰هزارتومان برای یک جلسه شروع کنند ، که معمولاً حدود ۳۰ دقیقه است. این بسته به دستگاه مورد استفاده و مکانی که دارید بسیار متفاوت است.

میکرودرم ابریژن سنتی ، با کریستال ، حدود ۷۵ تا۱۵۰هزار تومان پوند در هر جلسه است ، در حالی که درمان های پیشرفته تر مانند هیدرافاسیال می تواند ۵۰۰ هزارتومتن پوند در هر جلسه باشد.

https://cimaru.ir/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%db%8c%da%98%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%b2%d8%ae%d9%85-%d8%a2%da%a9%d9%86%d9%87-%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d9%85%db%8c%da%a9/

Comments are closed.