مینی لیفت صورت نسخه اصلاح شده لیفت صورت سنتی است. در نسخه مینی، یک جراح پلاستیک از برش های کوچک در اطراف خط موی شما برای بلند کردن نیمه پایین صورت برای کمک به رفع افتادگی پوست استفاده می کند.


مینی لیفت یک عمل آرایشی اصلاحی است که افتادگی پوست را هدف قرار می دهد.با تمرکز روی نیمه تحتانی صورت ، هدف کلی این روش کمک به اصلاح افتادگی پوست در اطراف گردن و خط فک است.

در حالی که یک مینی لیفت صورت در مقایسه با لیفت صورت سنتی از برش های کمتری استفاده می کند ، اما همچنان یک روش تهاجمی محسوب می شود.
مانند همه انواع جراحی ، عوارض جانبی خفیف نیز انتظار می رود. این موارد شامل کبودی ، درد و تورم است.
عوارض جانبی شدید نادر است اما ممکن است شامل خونریزی بیش از حد و عفونت باشد.

برخلاف تزریق ژل و سایر درمان های ضد تهاجمی ضد پیری ، انجام مینی لیفت صورت نیاز به آموزش پزشکی دارد. فقط جراحان پلاستیک یا پوست مجاز می توانند این روش را انجام دهند.
یافتن یک ارائه دهنده مجوز و باتجربه برای مینی لیفت صورت بسیار مهم است. این به شما کمک می کند تا روند بهبود نرم تری نیز داشته باشید.زمان بهبودی چند هفته طول می کشد.


به طور کلی ، مینی لیفت صورت در اصلاح افتادگی پوست در نیمه تحتانی صورت موثر ارزیابی می شود.
بسته به اهداف کلی خود ، ممکن است روشهای اضافی مانند لیفت چشم یا پرکننده های پوستی را در نظر بگیرید.

مینی لیفت صورت چیست؟
مینی لیفت صورت نسخه کمی اصلاح شده از لیفت صورت سنتی است. هر دو روش زیبایی تهاجمی هستند که شامل استفاده از برش هایی برای از بین بردن و کشیدن پوست آویزان است.

اگر به دنبال دستیابی به این اهداف با برش های کمتر هستید و پوست اضافی کمتری برای از بین بردن دارید ، ممکن است کاندید مناسبی برای این روش باشید.

علی رغم نامش ، یک مینی لیفت صورت هنوز هم یک عمل عمده زیبایی است. مهم است که قبل از انجام هر نوع جراحی زیبایی ، تمام مزایا را در مقابل هزینه ها و خطرات بسنجید.

https://cimaru.ir/facelift-surgery-and-facial-rejuvenation-5-things-you-need-to-know/

هزینه مینی لیفت صورت چقدر است؟
در کشور های خارجی هزینه متوسط ​​انجام یک لیفت صورت کامل ۷۶۵۵ دلار است. مینی لیفت صورت با توجه به کار انجام شده یا اضافه شده ، ممکن است بعضی اوقات با همان برآورد انجام شود ، در حالی که برخی تخمین ها بین ۳۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار است. بنابراین ، شما نباید مینی لیفت صورت را انتخاب کنید فقط به این دلیل که فکر می کنید “ارزان تر” از لیفت صورت کامل است.

این قیمت ها فقط هزینه عمل واقعی را پوشش می دهند. انتظار می رود هزینه بیهوشی ، داروهای تجویز شده پس از عمل و هزینه های بیمارستان خود را جداگانه پرداخت کنید. اگر بعد از جراحی عارضه ای به وجود آمد ، باید هزینه های مربوطه را نیز پرداخت کنید.

بیمه درمانی جراحی زیبایی صورت یا هر نوع جراحی زیبایی دیگری را پوشش نمی دهد. چنین روش هایی از نظر زیبایی شناسی در نظر گرفته می شوند و از نظر پزشکی ضروری نیستند.

نکته دیگر ، زمان بهبودی شما است که ممکن است چندین هفته بعد از عمل زیبایی انجام شود.

مینی لیفت صورت چگونه کار می کند؟
مینی لیفت صورت جراحی ضد پیری است که روی افتادگی پوست متمرکز است. جراحان زیبایی با “بلند کردن” پوست شما به سمت بالا از طریق برش های کوچک به این مسئله می پردازند.

آنها همچنین پوست اضافی را در طی مراحل از بین می برند ، که به نوبه خود می تواند به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک پوست کمک کند.

بعضی اوقات لیفت چشم یا لیفت ابرو نیز همراه با مینی لیفت صورت انجام می شود تا به حداکثر نتایج برسد. این به این دلیل است که لیفت صورت فقط نیمه پایینی صورت شما را هدف قرار می دهد.

روش های مینی لیفت صورت
به عنوان یک جراحی تهاجمی ، مینی لیفت صورت به بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی احتیاج دارد. هنگامی که تحت بیهوشی قرار می گیرید ، جراح شما برش های کوچکی را در اطراف گوش و خط مو ایجاد می کند.

آنها با بلند کردن و سپس کشیدن آنها ، بافتهای زیرین پوست شما را دستکاری می کنند ، در حالی که بافت اضافی را نیز از بین می برند.

پس از اتمام جراحی ، جراح شما از بخیه برای بستن تمام برش ها استفاده می کند.

مناطق هدف برای مینی لیفت صورت
برخلاف لیفت صورت سنتی ، مینی لیفت از طریق برش های کوچکتر انجام می شود. اینها معمولاً در امتداد خط مو یا بالای گوش شما ساخته می شوند. سپس جراح شما بافت پوست شما را از طریق گونه به سمت بالا می کشد تا پوست شما را در حالت آویزان اصلاح کند.

برشهای کوچکتر استفاده شده در مینی لیفت صورت ، در صورت مستعد ایجاد زخم می تواند مفید باشد.

آیا خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟
شایعترین عوارض جانبی درد ، تورم و کبودی بلافاصله پس از جراحی است. این علائم پس از چند روز فروکش می کند.

چه موقع با پزشک خود تماس بگیرید
در صورت مشاهده علائم عفونت یا خونریزی بیش از حد ، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید. این عوارض جانبی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • افزایش تورم
  • درد شدید
  • از بخیه های شما چکه می کند و خونریزی می کند
  • تب و لرز
  • از دست دادن احساس در اثر آسیب عصبی

چه انتظاراتی بعد از مینی لیفت صورت وجود دارد
بعد از جراحی ، شما را با پانسمان روی بخیه ها و همچنین تخلیه های احتمالی به خانه اعزام می کنید. این بخیه ها باید تا ۱۰ روز در داخل بمانند. بعد از این مرحله ، شما برای ملاقات از قبل تعیین شده پیش جراح خود می روید تا آنها را بردارید.

بعد از اینکه جراح بخیه های شما را خارج کرد ، هنوز ممکن است دچار کبودی و تورم شوید. ممکن است پزشک در مورد برخی فعالیت ها مانند تمرینات با شدت زیاد توصیه کند ، زیرا این کار می تواند علائم شما را بدتر کند.

به طور کلی ، بهبود کامل از مینی لیفت صورت چندین هفته طول می کشد. بعد از این مرحله ، دیگر نیازی به انجام جراحی های بعدی نیست ، مگر اینکه در هنگام بهبودی عوارض ایجاد شده باشد.

در حالی که نتایج دائمی در نظر گرفته می شوند ، شما می توانید با جراح خود در مورد گزینه های غیرتهاجمی ضد پیری در آینده مانند پرکننده های پوستی صحبت کنید ، که می تواند به حداکثر رساندن نتایج شما کمک کند.

آماده شدن برای مینی لیفت صورت
پزشک دستورالعمل های خاصی در مورد نحوه آماده سازی برای مینی لیفت صورت ارائه می دهد. در قرار ملاقات خود از استفاده از آرایش و جواهرات خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند روند کار را کندتر کند.

شما همچنین به شخصی احتیاج دارید که شما را از بیمارستان به خانه منتقل کند ، بنابراین زودتر از موعد مقرر برنامه ریزی کنید.

مهم است که همه داروها ، گیاهان و مکمل هایی که مصرف می کنید را فاش کنید. همچنین ممکن است جراح به شما بگوید مصرف برخی از داروهای بدون نسخه (مانند OTC) مانند آسپیرین و ایبوپروفن را قطع کنید. این داروها می توانند منجر به خونریزی بیش از حد شوند.

اگر سیگار می کشید یا از دخانیات استفاده می کنید ، این موضوع را به جراح خود اطلاع دهید. آنها ممکن است پیشنهاد کنند که ۴ تا ۶ هفته قبل از جراحی سیگار کشیدن یا مصرف دخانیات را ترک کنید.

مینی صورت و روش های غیر جراحی
مینی لیفت صورت به اندازه یک لیفت صورت کامل بریدگی ندارد ، اما هنوز یک روش تهاجمی است. مانند هر نوع عمل جراحی ، خطر خونریزی ، عفونت و زخم را نیز به همراه دارد.

بسته به اهداف کلی و سلامتی شما ، یک روش جراحی ممکن است مناسب تر باشد. این مسئله به ویژه در مواردی اتفاق می افتد که شما بیشتر از حجم و بافت در مقایسه با انعطاف پذیری نگران باشید.

برخی از گزینه هایی که باید با متخصص پوست یا جراح پلاستیک خود در میان بگذارید عبارتند از:

  • در صورت نیاز به اثرات روان سازی بیشتر ، تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس) انجام می شود.
  • تزریق ژل برای کمک به افزایش حجم پوست ، که همچنین می تواند یک اثر “چاق کننده” روی چین و چروک ها داشته باشد.
  • میکرودرمابراژن یا درم ابریژن برای خطوط ریز و لکه های پیری
  • اولتراپی ، که از فناوری اولتراسوند برای کمک به تحریک کلاژن در پوست استفاده می کند.

برچسب ها :

Comments are closed.