دسترسی سریع به مهم ترین عناوین مقاله:

هزینه فیلر بینی 1403
قیمت انواع فیلر بینی 1403 در تهران
جدید ترین هزینه فیلر بینی
عکس فیلر بینی قبل و بعد
فیلم فیلر بینی در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد
عوامل موثر بر هزینه فیلر بینی 1403

هزینه فیلر بینی در بهار سال 1403 تهران | میرداماد

قیمت فیلر بینی در بهار سال 1403 در تهران | میرداماد متناسب با میزان تزریق و برند فیلر، متفاوت است. به عنوان مثال هزینه فیلر بینی (Nose-Filler) با برند اینووسنس ایرانی برای هر سی سی 3.500.000 تومان و برای برند آیدیا ایتالیایی 6.000.000 تومان است.

ارزان ترین قیمت فیلر بینی نیز، متعلق به برند اینووسنس ایرانی با مبلغ 3.500.000 تومان و گران ترین قیمت، برای برند استایلج کشور فرانسه با 8.500.000 تومان است.

در ادامه با هزینه فیلر بینی در بهار سال 1403 در تهران | میرداماد برای برندهای مختلف، مشاوره رایگان فیلر بینی، قیمت اصلاح فرم بینی با نخ، قیمت اصلاح فرم بینی استخوانی و گوشتی با فیلر، بیشتر آشنا می شویم.

هزینه فیلر بینی چقدر است

قیمت انواع برند فیلرهای بینی در بهار سال 1403 در تهران | میرداماد

قیمت انواع برند فیلرهای بینی در بهار سال 1403 در تهران | میرداماد در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، عبارتند از :

  • فیلر بینی اینووسنس ایرانی از 3.500.000 تومان
  • فیلر بینی آلیاکسین سوئیسی 8.000.000 تومان
  • فیلر بینی استایلج فرانسوی 8.500.000 تومان
  • فیلر بینی درمال استایل اتریشی از 6.500.000 تومان
  • فیلر آیدیا ایتالیا 6.000.000 تومان

از آن جایی که هزینه فیلر بینی برای هر شخص با توجه به شرایط ظاهری بینی و سطح سلامتی وی، متفاوت است؛ می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی بیشتر توسط پزشک، اطلاعات خود را در فرم زیر، ثبت نمایید.

برای رزرو ویزیت رایگان با شماره 22907696-021 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر نام و شماره تماس خود را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    هزینه فیلر بینی چقدر است؟

    امروزه فیلر بینی به علت داشتن هزینه پایین‌تر و عوارض کمتر نسبت به جراحی بینی، بسیار پر طرفدار است. اما یکی از اساسی ترین سوالات مراجع کنندگان به مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، این است که هزینه فیلر بینی چقدر است؟

    در پاسخ به این سوال که هزینه فیلر بینی چقدر است؛ جدول ذیل، هزینه فیلر بینی در بهار سال 1403 تهران | میرداماد در کلیه برندهای مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد را نشان می دهد:

    جدول قیمت فیلر بینی در بهار سال 1403 تهران | میرداماد

    هزینه فیلر بینی بهار 1403 تهران | میرداماد
    نوع فیلر بینیقیمت فیلر
    فیلر اینووسنس ایرانی3.500.000 تومان
    فیلر روفیل کره جنوبی5.000.000 تومان
    فیلر درمال استایل اتریشی6.500.000 تومان
    فیلر آیدیا ایتالیا6.000.000 تومان
    فیلر پرفکتا فرانسه6.000.000 تومان
    فیلر آلیاکسین سوییسی8.000.000 تومان
    فیلر استایلج فرانسه8.500.000 تومان
    هزینه فیلر بینی 1042
    قیمت فیلر بینی

    عکس فیلر بینی (قبل و بعد)

    یکی از راه های آگاهی از نتایج تزریق فیلر بینی، مشاهده عکس‌های قبل و بعد از تزریق فیلر بینی است که با دیدن آن‌ها (عکس‌های قبل و بعد از تزریق فیلر بینی) می توانید در خصوص مناسب بودن تزریق فیلر بینی برای خود، اطمینان حاصل نمایید.

    به همین دلیل در این قسمت، عکس‌های قبل و بعد از تزریق فیلر بینی در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد را قرار داده ایم تا مشاهده نمایید.

    برای رزرو ویزیت رایگان با شماره 22907696-021 تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر نام و شماره تماس خود را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

      عوامل موثر بر هزینه فیلر بینی

      عوامل متعددی بر هزینه تزریق فیلر بینی تاثیر می گذارند. عواملی مانند:

      • امکانات و توانایی مطب انتخابی
      • دقت پزشک تزریق کننده
      • میزان تبحر و تجربه پزشک
      • برند فیلر بینی (مارک فیلر)
      • میزان تزریق (حجم مورد نیاز تزریق)
      • تخفیفات و جشنواره های مختلف

      مقاله ای که بعد از خواندن این نوشتار پیشنهاد می کنیم:
      فیلر بینی چیست؟

      مشاوره رایگان برای فیلر بینی

      در صورتی که از فرم بینی خود راضی نیستید و تمایلی به انجام جراحی بینی ندارید، می توانید از مشاوره رایگان تزریق فیلر بینی در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد بهره مند شوید.

      ما در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم که می توانید با پزشک با تجربه، موارد زیر مشاوره رایگان دریافت کنید:

      • امکان اصلاح فرم بینی وجود دارد یا خیر
      • نوع فیلر بینی مورد استفاده
      • میزان حجم مورد نیاز تزریق فیلر
      • هزینه تزریق فیلر بینی

      پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال زیباتر کردن و اصلاح فرم بینی خود هستید، همین الان با مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد، از طریق شماره تماس 22907696-021 نسبت به دریافت نوبت جهت مشاوره رایگان، اقدام نمایید.

      بعد از انجام بی حسی موضعی توسط پزشک، دکتر به وسیله تزریق فیلر بینی، بینی شما را به فرم دلخواه در می آورد. شما در طول انجام تزریق، ممکن است درد خفیف و نامحسوسی در نقاط تزریق داشته باشید.

      دریافت مشاوره رایگان فیلر بینی در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد از طریق پر کردن فرم تماس، قرار دادن کامنت و تماس با 22907696-021 امکان پذیر است.

      فیلم تزریق فیلر بینی

      قیمت اصلاح فرم بینی با نخ (نخ لیفت بینی)

      نخ لیفت بینی نیز یکی دیگر از روش های اصلاح فرم بینی است که برای زیباسازی بینی، از نخ‌های سازگار با بدن انسان (ارگانیک)، استفاده می شود.

      قیمت نخ لیفت بینی به عواملی مانند نوع نخ مورد استفاده، تجربه پزشک و اعتبار مطب انتخابی شما، بستگی دارد.

      هزینه فیلر بینی با نخ
      نحوه تزریق فیلر بینی

      قیمت اصلاح فرم بینی استخوانی با فیلر (فیلر بینی استخوانی)

      قیمت فیلر برای بینی استخوانی نیز به عواملی مانند حجم فیلر تزریق شده و برند آن بستگی دارد. نتایج تزریق فیلر بینی در بین‌های استخوانی، معمولاً نسبت به سایر بینی‌ها، نتایج مطلوب‌تری در پی دارد.

      پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاع بیشتر نسبت به قیمت فیلر برای بینی استخوانی و بررسی های کامل تر، حتما با پزشکان متبحر و با تجربه مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد در این زمینه مشاوره نمایید.

      قیمت فیلر بینی استخوانی

      قیمت اصلاح فرم بینی گوشتی با فیلر (فیلر بینی گوشتی)

      قیمت تزریق فیلر بینی گوشتی برای هر شخص متفاوت است. زیرا حجم مورد نیاز تزریق فیلر بینی و برند آن، به تشخیص پزشک نیاز دارد.

      اما نکته مهم این است که قیمت تزریق فیلر بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی، بسیار کمتر است. بنابراین فیلر بینی نیز می تواند یک گزینه جذاب برای افراد دارای بینی گوشتی باشد.

      سخن نهایی در خصوص هزینه فیلر بینی

      هزینه فیلر بینی در بهار سال 1403 در تهران | میرداماد نسبت به برندهای مختلف، متفاوت است. هزینه فیلر بینی با فیلرهای تخصصی در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد از 3.500.000 تومان برای برند اینووسنس ایرانی تا 8.500.000 تومان برای استایلج فرانسه است.

      اینکه هزینه فیلر بینی دقیقاً چقدر است؛ یک سوال رایج در میان همه مراجعه کنندگان است که نمی توان یک پاسخ قطعی برای همه افراد داد.

      زیرا قیمت فیلر بینی استخوانی با قیمت فیلر بینی گوشتی بر اساس میزان و برند فیلر متفاوت است.

      بهترین راه برای اطلاع از این که قیمت فیلر بینی چقدر است، تماس با مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد و دریافت مشاوره رایگان است. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به مشاوره، می توانید از طریق گذاشتن کامنت با ما در ارتباط باشید.

      هزینه فیلر بینی در بهار سال 1403 متناسب با میزان تزریق و برند فیلر، متفاوت است. اما قیمت فیلر بینی از 3.500.000 تومان تا  8.500.000 تومان برای هر سی سی در برندهای مختلف می باشد.

      ارزان ترین قیمت فیلر بینی در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد برای برند اینووسنس ایرانی با 3.500.000 تومان و گران ترین قیمت فیلر بینی در این مطب، برای برند استایلج فرانسوی با 8.500.000 تومان است.

      بله. در مطب VIP سیمارو واقع در میرداماد می توانید با کمک پزشکان حاذق و با تجربه، می‌توانید با مناسب‌ترین هزینه و کیفیت، رضایت بخش ترین نتیجه را داشته باشید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره ی تماس 22907696-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      1. بهروزی گفت:

        سلام روزتون بخیر ممنون از مطالب خوبتون. ببخشید هزینه فیلر بینی برای ترمیم رو می فرمایید؟ من جای دیگه فیلر بینی انجام دادم اما راضی نبود.
        تعریف مطب سیمارو خیلی شنیدم. می خواستم ببینم برای ترمیم می تونم به کلینیک شما مراجعه کنم؟

        • رویا جمشیدی گفت:

          سلام دوست عزیز. روز شما هم بخیر. بهتر هست برای بررسی اولیه حتما به کلینیک مراجعه کنید تا شرایط تون توسط پزشک به طور کامل بررسی بشه بعد تصمیم بگیرید برای ترمیم. به علاوه هزینه فیلر بینی هم متناسب با میزان تزریق و برند متفاوت هست. می تونید شماره تماس تون رو در فرم های همین مقاله وارد کنید تا کارشناسان کلینیک سیمارو با شما تماس بگیرند.

      2. fateme گفت:

        سلام ممنون از وب سایت خوبتون. ببخسید هزینه فیلر بینی برای رفع قوز بینی چقدر می شه؟ ممنون می شم یه نوبت برام رزرو کنی. شماره تماسم رو در فرم وارد کردم.

        • رویا جمشیدی گفت:

          سلام دوست عزیز. روز تون بخیر. برای دریافت قیمت فیلر بینی حتما باید توسط پزشک ویزیت بشید و با توجه به سی سی مورد نیاز و سایر شرایط هزینه نهایی رو بگن خدمتتون. همکاران ما برای رزرو نوبت با شما تماس خواهند گرفت.🌺

      نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .