لب های روسی

تقویت لب برای افزایش زیبای و نشان دادن حس جوانی یکی از روش هایی است که خیلی افراد دنبال آن هستند.
افزایش لب با مواد پرکننده که اصلاحا تزریق ژل لب همیشه یک روش درمانی بسیار محبوب بوده است. در این روش های پزشکی ، از پرکننده هیالورونیک اسید (HA) برای افزایش شکل یا حجم لب استفاده می شود. این می تواند نگرانی هایی مانند ناهمواری ، نازکی ، یا از دست دادن حجم را که به طور معمول در اثر افزایش سن ایجاد می شود ، برطرف کند. شما حتی می توانید خطوط لب خود را دوباره تعریف کنید و لب مورد نظر خود را ایجاد کنید.

هنرمندی قابل توجهی در افزایش حجم لب وجود دارد. یک پزشک ماهر دارای توانایی زیادی برای ایجاد نتایج خاص اهداف بیمار است و در عین حال نتیجه طبیعی و طولانی مدت را نیز تضمین می کند. حیاتی است که این اقدامات البته توسط یک پزشک واجد شرایط انجام می شود.

لب های روسی چیست؟
اصطلاح لب های روسی از سبک لبهایی گرفته شده است که شما اغلب روی عروسکهای روسی – یا ماتریوشکا و بابوشکا می بینید . با لبهای روسی ، کمان کوپید(لب) برای ایجاد چیزی نزدیک به شکل قلب برجسته می شود. حجم و لیفت به مرکز لب اضافه می شود در حالی که نسبتاً صاف در صورت باقی می ماند. این اثر ممکن است عروسک مانند باشد ، اما وقتی عمل به درستی انجام شود بسیار طبیعی به نظر می رسد.

سبک روسی لب در روسیه رواج داشته است و این روند به سایر نقاط جهان گسترش یافته است. به منظور دستیابی به لب های روسی، پزشک فیلر را به صورت عمودی در لب ها تجویز می کند. سپس این حالت به سمت بیرون پخش می شود تا شکل لب را پهن کرده و بلند کنید. قسمت زیادی از مواد تزریق لب نیز به ناحیه مرکزی تزریق می شود تا لهجه ای را که در عروسک / لب های روسی مشاهده می کنید ایجاد کند. این روش کمی متفاوت از روش سنتی پرکننده لب است که بیشتر روی تزریق افقی در بدن لب متمرکز است.

درمان ها به مواد تزریق لب اضافی نیاز دارند ، اما هدف اصلی استفاده از مدل لب های روسی بلند کردن لب ها به جای افزودن پرپشتی بیش از حد است. به همین دلیل ، این اغلب به عنوان یک درمان خوب برای افرادی است که تازه در درمان لب قرار دارند و می خواهند بدون رادیکال بودن بیش از حد ظاهری چشمگیر ایجاد کنند.

البته ، در صورت لزوم ، حجم اضافی می تواند اضافه شود و جلسات متناسب با نتیجه مطلوب فرد باشد. با این حال ، ما همیشه برای یک نتیجه 100٪ طبیعی تلاش می کنیم و اگر فکر می کنیم مشتری بیش از حد از محصول خود درخواست می کند و اینکه نتیجه آن غیر طبیعی خواهد بود ، همیشه به او مشاوره می دهیم. باید با احتیاط با لب برخورد کنید.

تفاوت در روش
در حالی که روش لب های روسی از نظر روش تزریق ماده پرکننده منحصر به فرد است ، تفاوتهای دیگری نیز باید در نظر گرفت. اول هزینه است. به منظور ایجاد ظاهر لب روسی ، در مقایسه با افزایش لب سنتی با درمان های تزریق لب است ، غالباً به مواد تزریق اضافی نیاز است. بنابراین اقدامات ممکن است بیشتر طول بکشد (معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه) و به همین دلایل ، گران تر هم می شوند.

لب های روسی

ثانیا ، از آنجا که مواد اضافی مورد نیاز است ، شما همچنین باید تورم طولانی مدت یا کبودی برجسته تر را پیش بینی کنید. خوشبختانه ، چنین اثرات جانبی پس از گذشت چند روز هنوز باید از بین برود ، و شما را قادر می سازد بدون مهار فعالیت های معمول خود را ادامه دهید. همانند سایر روشهای درمانی ، پزشک ما همیشه از قبل با شما درمورد زمان خرابی صحبت خواهد کرد و در مورد بهترین رژیم مراقبتهای پس از آن برای توصیه به شما توصیه می کند.

آیا لب روسی مناسب من است؟
تردیدی نیست که لب روسی در حال حاضر به نظر می رسد و می تواند یک غرور زیبا برای افتخار به شما بدهد. اگر می خواهید در آینده با داشتن لب های خوب هیجان داشته باشید ، پس لب های روسی می تواند مناسب شما باشد.

هر چند فقط بخاطر بسپارید: اگر به فکر هرگونه روش درمانی برای حجم دادن لب هستید ، همیشه یک مرکز پزشکی معتبر را پیدا کنید و مطمئن شوید که این روش توسط یک پزشک واجد شرایط انجام شده است. اول دقت خود را انجام دهید! درمان های تزریق ژل لب از هر نوع که باشد یک روش پزشکی است و در نباید توسط افراد غیر ماهر انجام شود. بنابراین ، لطفاً مراقب باشید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد ایمن ماندن با درمان لب را در پست وبلاگ ما در اینجا بخوانید.

در کلینیک سیمارو، ما خوشحالیم که درمان های لب های روسی را با پزشکان کلاس جهانی خود ارائه می دهیم. همانند سایر روش های درمانی ما ، ابتدا یک مشاوره جامع و بدون هیچ تعهدی دریافت خواهید کرد ، که در آن پزشکان ما در مورد اهداف شما بحث و گفتگو می کنند و به شما کمک می کنند که آیا درمانی مناسب برای شما است.

اگر می خواهید سال جدید را با ظاهر لب های متفاوت اغاز کنید ، پس از این با کلینیک تماس بگیرید، کارکنان ما برای کمک به شما خوشحال می شوند. متناوباً ، می توانید با کلیک کردن روی دکمه دیدن نمونه کارهای ما در اینستاگرام دیدن کنید ، در این صفحه مشاوره خود را رزرو کنید. یا در اینجا پرس و جو برای ما ارسال کنید. به یاد داشته باشید که اگر شما در نظر دارید که از روش درمانی استفاده کنید، با استفاده از روشهای تزریق ژل همچنان تحت افزودن لب ما قرار می گیرد. این فقط تکنیک متفاوت است.

https://cimaru.ir/russian-lip-gel-injection-and-everything-you-need-to-know-about-it/

Comments are closed.