مزوتراپی روی پوست صورت روشی است که با آن در لایه هایی از پوست مواد مغذی مانند ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک تزریق می شود. این روش باعث تازگی و احیای پوست های خشک و بی جان می شود.

مزوتراپی روی پوست صورت در کلینیک سیمارو شامل ۶ تا ۸ جلسه هر ۲ هفته است که جلسات نگهداری یک یا دو بار در سال انجام می شود، و نتایج آن چشمگیر است – پوست با طراوت تر شده و تغذیه مس شود در نتیجه محکم تر ، نرم تر و شفاف تر خواهد بود.

کاربرد های مزوتراپی

۱-رفع اسکار با مزوتراپی


جای زخم آکنه زشت و ناخوشایند است ، اما درمان آکنه با مزوتراپی ساده و بی خطر است. مناطق زخم خورده را می توان با موادی مانند اسید هیالورونیک پر کرد و نتایج تنها پس از ۳-۴ جلسه قابل مشاهده است. درمان مزوتراپی برای جای زخم سریع و آسان است و هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد.

بسته به شدت جای زخم آکنه ، تعداد درمانها متفاوت است. به طور معمول ،تزریق با مزوتراپی هر دو هفته یکبار انجام می شود تا یک برنامه نگهداری ماهانه برای از بین بردن اسکار برای تکمیل دوره انجام شود.

هیچ دوره بهبودی بعد از درمان مزوتراپی برای زخم ها لازم نیست. در طی این روش ، ممکن است در طی درمان احساس سوزش جزئی وجو داشته باشد، اما در طی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بعد از عمل از بین می رود. همچنین ممکن است برای ۴۸ ساعت آینده مقداری تورم و کبودی را وجو داشته باشد.

۲-رفع قسمت زیر چشم با مزوتراپی


کیسه ها یا قسمت های زیر چشم یا دایره های تیره زیر چشم یک اتفاق شایع است و بیشتر افراد در برخی مواقع این موارد را تجربه می کنند. رژیم غذایی ناسالم ، عدم ورزش ، پیری و کمبود خواب می تواند در این ایجاد این قسمت های زیر چشم نقش داشته باشد. در نتیجه ، درمان کیسه های چشم ممکن است ضروری باشد.

با افزایش سن ، رباط ها و ماهیچه هایی که چربی صورت را محکم نگه می دارند ، ضعیف می شوند و شروع به لک شدن می کنند. این باعث می شود که چربی زیر چشم تیره تر و مشخص تر شود. درمان این قسمت ها زیر چشم با نوع اسید هیالورونیک، امکان پذیر است.

پلاکت های خون و پلاسما از بدن خود به نواحی زیر چشم با روش PRP تزریق می شوند و این فاکتورهای رشد را آزاد می کند که به تحریک و جوانسازی سلول های پوستی ، ایجاد بافت جدید و بهبود پوست کمک می کند.

در رفع اسکار با مزوتراپی روی پوست ، بهبودی تنها پس از سه هفته مشهود خواهند بود و نتایج می توانند تا ۱۸ ماه دوام بیاورند. ممکن است در ابتدا به ۲ یا ۳ درمان نیاز داشته باشید که فاصله آنها یک ماه فاصله دارد و ممکن است کمی کبودی و تورم ایجاد شود.

۳-ترمیم مو مزوتراپی


روش درمانی مزوتراپی یا میکرو سوزن با استفاده از Revitacare یک روش برای درمان ریزش مو محبوب و بسیار موفق است. Revitacare حاوی اسید هیالورونیک است که پوست را مرطوب می کند.

هنگام تزریق ، ریز قطره های Revitacare به جریان خون جذب می شوند. نمک و ویتامین های معدنی به بهبود گردش خون و به تنفس سلول ها کمک می کنند. اسیدهای آمینه موجود در Revitacare نقش مهمی در مرکز ساختار پروتئین سلول های موجود و در ساخت سلول های جدید دارند.

در کلینیک درمان زیبایی ما از دستکاه مزوتراپی U225 برای درمان ترمیم مو استفاده می کنیم – قدرت آن امکان تزریق سریع تر را فراهم می کند. تمام محصولات مزوتراپی ما دارای درجه پزشکی با علامت CE هستند – این بدان معناست که آنها برای تزریق داخل بدن مجاز و تأیید شده اند.

همچنین استفاده از محصولات Filorga درمان هایی را برای نازک شدن مو ، ریختن مو و ریزش مو ارائه می دهد. Filorga همچنین حاوی اسید هیالورونیک ، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است و به سنتز الاستین و کلاژن کمک می کند ، هیدراتاسیون را بهبود می بخشد و عملکرد حیاتی سلول را تحریک می کند.

۴-سفت کردن پسوت صورت و گردن


یک سری میکرو تزریق استفاده می شوند که حاوی مواد تشکیل دهنده طبیعی بدن در پوست است ، مانند ویتامین های A ، B ، C ، E و K ، آنزیم ها ، مواد معدنی ، اسیدهای نوکلئیک و اسید هیالورونیک که صورت و گردن بهبود می دهند، هیدراتاسیون مناسب ترمیم می شود و پوست محکم و تسکین می یابد.

تزریق ها فقط باعث ایجاد حس خفیف لوزه می شوند و باعث تحریک بافت های پوست می شوند. سفتی و سفت شدن صورت با مزوتراپی روی پوست با ضخامت پوست و لک ها مبارزه می کند و ناحیه صورت و گردن را محکم می کند. همچنین باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست می شود.

۵- بهبود کلاژن و الاستین


مزوتراپی روی پوست درمانی است که باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را ضخیم می کند و باعث بهبود بافت و رنگ می شود. کلاژن و الاستین همچنین به سفت شدن پوست کمک می کنند ، در حالی که چین و چروک ها و خطوط را هموار می کنند.

این عمل عملاً بدون درد است و به تولید کلاژن و الاستین برای سلامت پوست و جوان سازی کمک می کند. این درمان به صورت تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم در مزودرم یا همان لایه میانی پوست صورت می گیرد. جدا از مزایای تغذیه ای ، این روند همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین می شود که پوست را جوان می کند و متابولیسم آن را تحریک می کند. پس از ۳ یا ۴ درمان ، پوست لومنسانس فوق العاده ای به خود می گیرد و لک و لک تر می شود.

Comments are closed.