تزریق بوتاکس :با افزایش سن ، نقص ها در چهره ما ظاهر می شوند. خطوط ظریف و چین های عمیق ، پوست زیبا و صاف افراد را خدشه دار می کنند. با نوآوری در علم و فناوری در صعنت زیبایی، بیشتر مردم می توانند به لطف بوتاکس ، شناخته شده ترین محصول آرایشی ضد پیری ، ظاهر جوان خود دوباره بدست بیاورند. در صورت انجام صحیح توسط یک متخصص پوست با تجربه ، این روش درمانی می تواند چهره ای زیبا ، طبیعی و آرام ایجاد کند. بهترین قسمت این است که فقط ناحیه صورت تزریق شده با بوتاکس شل شود. این درمان هیچ قسمت دیگری از بدن شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

بوتاکس چگونه کار می کند؟


بوتاکس با جلوگیری از برگشت پذیری روند انتقال عصبی که باعث انقباض عضلات ایجاد کننده چین و چروک می شود ، عمل می کند. این کار باعث کاهش خطوط عمیق صورت و همچنین خطوط ریز می شود. علاوه بر این ، بوتاکس باعث توسعه کلاژن جدید می شود ، و به پوست ظاهری پررنگ و کامل تر می دهد. تزریق بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد و به هیچ نوع بیهوشی نیاز ندارد. نتایج بوتاکس طی ۳ تا ۵ روز پس از تزریق مشاهده می شود و اثرات کامل آن ۱۰ تا ۱۴ روز طول می کشد.

ایا دردوجود دارد؟


همه تزریقات نوعی درد به همراه دارند ، اما سرنگ های مورد استفاده برای تزریق بوتاکس کوچک هستند ، بنابراین درد به طور معمول کم است. متخصص پوست می تواند قبل از تزریق ۱۰ تا ۲۰ دقیقه با کرم بی حسی موضعی محل را بی حس کند ، بنابراین در صورت وجود ممکن است درد شدیدی احساس نکنید. شاید متوجه شوید که ممکن است چند ساعت بعد ، با از بین رفتن کامل کرم بیهوشی ، کمی احساس ناراحتی کنید. اکثر افرادی که تحت درمان با بوتاکس قرار می گیرند هیچ عارضه جانبی شدیدی ندارند و فعالیت های روزمره خود را بدون هیچ مانعی ادامه می دهند. بهترین متخصصان پوست می دانند که چگونه تزریق را انجام دهد تا از بروز عوارض جانبی جلوگیری کند.

https://cimaru.ir/botox-injection-why-should-we-use-botox-for-the-skin/

کدام مناطق صورت را می توان با بوتاکس درمان کرد؟


۱-چروک های پیشانی

چین و چروک های پیشانی یکی از عوارض شایع پیری است و شما نمی توانید برای همیشه از آنها فرار کنید. اگر نگران ظهور زودرس خطوط ریز و چین و چروک هستید یا می خواهید آنها را تا جایی که می توانید دور نگه دارید ، بوتاکس می تواند به شما کمک کند. تزریق بوتاکس برای چین و چروک های پیشانی گزینه ای عالی برای دستیابی به ظاهری جوان و آرام است. بوتاکس با کاهش توانایی انقباض این عضلات می تواند خطوط ظریف و چین و چروک را شل کند. حتماً به یک متخصص پوست با تجربه مراجعه کنید زیرا مدیریت و نظارت ضعیف می تواند منجر به ضعف عضلات تحت درمان شود به طوری که نمی توانید ابروهای خود را بالا بیاورید.

۲-خطوط اخم

خطوط اخم خطوط عمودی هستند که بین و بالای ابرو قرار می گیرند. همانند چین و چروک های پیشانی ، با افزایش سن خطوط اخم برجسته می شوند. هر وقت اخم می کنید ، این عضلات منقبض می شوند و خطوط عمودی اخم را ایجاد می کنند که هنگام فشرده شدن به آکاردئون شبیه هستند. همانطور که با محبوبیت و موفقیت عظیم جهانی نشان داده شده است ، بوتاکس در از بین بردن خط اخم یا جلوگیری از عمیق تر شدن خطوط بسیار خوب عمل می کند. مردان هنگام درمان خط اخم به تعداد بیشتری بوتاکس نسبت به زنان نیاز دارند زیرا عضلات صورت آنها معمولاً بزرگتر و ضخیم تر هستند.

۳- خطوط اطراق چشم (چروک پای کلاغ)

پاهای کلاغ آن خطوط و چین و چروک های ظریف هستند که از کنار چشم ها به سمت شقیقه ها کشیده می شوند ، گرچه اکثر مردم دوست دارند آنها را خطوط خنده بنامند. خطوط ظریف معمولاً هنگامی ظاهر می شوند که پوست هم کلاژن و هم اسید هیالورونیک خود را از دست بدهد. بوتاکس همچنان بهترین روش تزریقی برای پا کلاغ است. این روش درمانی زیبایی تزریقی باعث شل شدن ماهیچه هایی می شود که هر زمان خنده می کنیم، چروک می خورند. این روش را می توان ظرف مدت ۳۰ دقیقه درکلینیک سیمارو یا مطب جراح پلاستیک انجام داد و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. از آنجا که عضلات مختلفی درگیر هستند ، استفاده از آن برای درمان پای کلاغ ظاهر شیشه ای و یخ زده ای ایجاد نمی کند.

۴-خطوط زیر چشم

خطوط زیر چشم با حرکت مکرر عضلات اطراف چشم و گونه و همچنین نازک شدن پوست در اثر افزایش سن تحریک می شوند. بوتاکس برای ایجاد خطوط ظریف می تواند با آرامش بخشیدن به عضلات اطراف چشم ، به لطافت چین و چروک های زیر چشم کمک کند و جلوه صاف تری به شما بدهد. بهترین چیز این است که به مقدار بسیار کمی نیاز دارد و می تواند به نرم شدن چین و چروک زیر چشم کمک کند. با این حال ، بوتاکس همه چین و چروک هایی را که ممکن است در پای کلاغ یا ناحیه پیشانی مشاهده کنید کاهش نمی دهد ، در عوض احساس آرامش نرم در زیر چشم خواهید کرد و همچنین ممکن است یک ظاهر روشن و باز چشمان خود را مشاهده کنید.

۵-خطوط ماریونت

خطوط ماریونت چین و چروک هایی است که از کنار دهان به سمت خط فک می رود. اغلب اوقات ، طرفین دهان به سمت پایین چرخانده می شوند و منجر به ظاهری عصبانی و ناراضی می شوند. خطوط ماریون در اثر شلی پوست ایجاد می شوند. متخصصان پوست در کلینیک سیمارو می توانند بوتاکس را برای کاهش این خطوط اخم استفاده کنند. این تزریق ها تقریباً ۳۰ ثانیه طول می کشد. یک کبودی جزئی ممکن است رخ دهد ، اما این را می توان با کمی آرایش پنهان کرد. این اثر معمولاً پس از ۳ تا ۱۰ روز شروع می شود و بین ۲ تا ۷ ماه ادامه دارد.

وضعیت ابرو روی صورت معمولاً عملکرد عضلات بالا و پایین ابرو است که هر ابرو را بالا و پایین می کند. این روش بسیار سریع است و ناراحتی کمتری را شامل می شود. متخصص پوست معمولاً بوتاکس را به عضلات تزریق می کند که به پایین کشیدن ابرو کمک می کند و در نتیجه حالت افتادگی یا کلاه دار را کاهش می دهد. از آنجا که بوتاکس با جلوگیری از انتقال تکانه ها به عضلات تحت درمان کار می کند ، آن دسته از ماهیچه هایی که به بالا بردن ابرو کمک می کنند می توانند بدون هیچ گونه مقاومتی از عضلات که آنها را پایین نگه می دارد ، عمل کنند.

نتیجه
بوتاکس تقریباً به غیر از زنان باردار ، مادران شیرده یا افرادی که تحت برخی از شرایط عصبی تحت دارو هستند ، می تواند با خیال راحت مورد استفاده قرار گیرد. اگر می خواهید خطوط و چین و چروک های خوب را پاک کنید و ظاهر جوانی را که همیشه آرزو داشتید بازگردانید ، با تماس با کلینیک سیمارو و گرفتن وقت مشاوره از متخصصین پوست ما یا تماس آنلاین با آنها. از تجربیات زیادی در این زمینه برخوردار هستند استفاده کنید، بنابراین می توانید مطمئن باشید که به شما کمک می کند تا نگاه جوانی را که قبلاً داشته اید بازگرداند.

Comments are closed.