لیفت سانترال لب بالا، لب های کامل ، صورتی و پوستی اغلب حس جوانی را به صورت میدهد. اما هنگامی که پوست صورت شما شروع به لکه دار شدن و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی آن می شود، ممکن است لب های شما به سمت پایین بیایند و صورت را پیر نشان دهند. ورملیون (قسمت صورتی صورتی بالای لب شما) از بین می رود. علاوه بر این ، موجب افزایش فاصله از پایه بینی تا مرز لب میشود ، که دندان های شما را هنگام لبخند پنهان شود.

 لیفت سانترال لب بالا با استفاده از روش های جوانسازی لب مانند ژل تزریقی مانند Restylane و Juvederm می تواند انجام شود. اگر لب بالایی نازک دارید ، یا اگر لب فوقانی شما از لب پایینی شما بلندتر است ، ممکن است روش لیفت لب بالا گزینه ای مناسبی برای تقویت لب شما باشد.

لیفت سانترال لب بالا

در روش لیفت سانترال لب ، لب بالایی شما را هدف قرار می دهد ، آن را بالا می برد تا لبخند وسیع تر نشان داده شود و هم حجم لب  را افزایش دهد.

یکی از انواع محبوب لیفت لب بالا ، Bull’s Horn Lip Lift نام دارد. در طی این روش ، جراح شما برش دقیقاً زیر بینی شما ایجاد می کند. سپس مقداری  از پوست و بافت را برداشته و لب فوقانی را به سمت بالا تغییر می دهد. این برش مانند “کمان Cupid” (منحنی لب فوقانی شما) ساخته شده است تا لب فوقانی شما را تغییر شکل دهد. با استفاده از این نوع لیفت سانترال لب بالا، جای زخم کاملا پنهان می شود.

سانترال لب بالا

انواع دیگر روش های لیفت لب بر اساس مکان قرارگیری برش متفاوت است. به عنوان مثال ، روش بالنگ Gull Wing Lift مقدار پوست را از بالای مرز لب فوقانی شما برداشته است. برش به شکل M است و تا مرز لب بالا می رود. برش در جایی ایجاد می شود که قسمت صورتی لب شما با پوست لب فوقانی تداخل دارد. این نوع لیفت سانترال لب جای زخم قابل مشاهد می گذارد و در نتیجه  محبوبت زیادی نسب به روش قبلی ندارد.

تصمیمی که در مورد روشهای لیفت سانترال لب بالا و تقویت لب گرفته می شود  براساس اهداف زیبایی شناسی و آناتومی لب و صورت و همچنین نظر متخصص جراح است.

لیفت لب و روش های دیگر لیفت سانترال لب بالا

ممکن است برخی از جراحان از لیزر برای جوانسازی لب های پیر استفاده کنند. انرژی لیزر می تواند رشد کلاژن جدید را محکم و ترمیم مجدددهد و ترمیم کمان cupid شما تحریک کند. میکروپیگمنتیشن یا “آرایش دائمی” نیز ممکن است گزینه ای دیگر  برای تقویت لب فوقانی باشد. در حالی که بعضی از ژل های تزریقی ، مهمترین آنها Restylane و Juvederm ، اغلب برای تقویت لب استفاده می شوند ، برخی دیگر از جمله Radiesse و Sculptra نیستند. بهترین راه برای تعیین بهترین روش تقویت لب ، مشورت با جراح پلاستیک صورت یا یک جراح پلاستیک معتبر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر روشهای تقویت لب و  لیفت سانترال لب ، با شماره تلفن های کلینیک ما تماس بگیرید.

هزینه لیفت لب بالا

لیفت سانترال لب بالایی به طور متوسط ​​بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار قیمت دارد. اگر در حال انجام سایر روشهای تقویت لب در همان زمان هستید ، هزینه بالاتر خواهد بود. این رویه ها به طور معمول آرایشی محسوب می شوند و به همین ترتیب تحت پوشش بیمه نیستند. اگر هزینه برای شما زیاد  است ، در مورد دیگر روش های لیفت لب و هزینه های آن می توانید با تماس با کلینیک سیمارو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به طور کلی ، عمل لیفت سانترال لب بالا با استفاده از بی حسی موضعی در مطب جراح زیبایی می تواند انجام شود و یک تا دو ساعت زمان لازم است. در چند روز اول بعد از عمل تورم ایجاد می شود و هر بخیه که باقی بماند به طور معمول طی یک هفته برداشته می شود.

لیفت لب بالا

عوارض ناشی از جراحی لیفت سانترال لب بالا جزئی است ، اما می تواند شامل جداسازی برش ، زخم غیر طبیعی ، از دست دادن احساس ، عفونت و تجمع مایعات باشد. این خطر همچنین وجود دارد که شما از نتایج ناراضی باشید ، که با لیفت لب بالایی جراحی دائمی در نظر گرفته می شوند.

با انتخاب یک جراح با تجربه که بسیاری از این روشها را انجام داده و رعایت دستورالعمل های مراقبتی او موجب کاهش عوارض لیفت سانترال لب بالا می شود. پزشک با ارزیابی صورت مطمئن خواهد شد که شما یک نامزد مناسب برای این کار هستید ،و مزایا آن برای شما از عوارض آن بیشتر است. این روش اصلی برای به حداقل رساندن خطرات و به حداکثر رساندن نتایج آرایشی لیفت لب بالایی است.

Comments are closed.