برجسته سازی گونه با تزریق ژل در گونه

تزریق ژل گونه برای تمام خانم ها حتی آقایان جذابیت خاصی دارد.خانم ها  با تصمیم به برجسته سازی گونه(تزریق گونه) های خود تمایل دارند دربین دوستان  خود زیبایی متفاوتی را تجریه کنند و از داشتن این لذت ببرند. دراین مقاله ما قصد داریم اطلاعات مختصری را به شما در ارتباط با برجسته سازی گونه با تزریق ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تزریق ژل گونه

دلایل برجسته سازی گونه ها چیست؟

  • با افزایش سن و شل شدن پوست حجم طبیعی گونه ها از بین می رود.
  • افزایش حجم گونه هایی که برجسته به نظر نمی رسند.
  • جهت زیباسازی صورت و تقویت گونه ها(تزریق گونه)

معمولا  تزریق گونه در صورت اولین جایی است که باعث جوان سازی چهره پیر شما می شود.

برجسته سازی گونه

برجسته سازی گونه برای چه کسی مناسب  است؟

می توان گفت برای هر سنی تزریق گونه یا برجسته سازی گونه امکان پذیر است.

برای  همه خانم هایی که بین ۲۰ تا ۳۰ سن دارند، و آرایش زیادی می کنند تززیق ژل در گونه طبیعی تر به نظر خواهد رسید و مقداری کمی از ژل  نیاز است تا گونه های برجسته ای داشته باشند، و این اقدام  نیاز آنها را به آرایش کم می کند.

برای خانم هایی که بین ۳۵ تا۶۰  و حتی بیشتر سال سن دارند، نیازمند هستند تا تزریق ژل به گونه های آنها که  به علت  شل شدن و حجم از دست رفته گونه ها انجام شود.

درمان برجسته سازی گونه با تزریق ژل میتواند به گونه ای انجام شود که هیچ کس متوجه نشود شما این کار انجام داده اید و همه چیز کاملا طبیعی به نظر برسد. به عنوان یک نکته در نظر داشته باشید که تزریق ژل به گونه  در کلینک سمیارو با ظرافت خاصی انجام می شود.

در فرایند برجسته سازی گونه چه مواد استفاده می شود؟

حجم دهی و تزریق گونه در  صورت با تزریق فیلر های پوستی برای مدتی انجام می شود. مواد ساخته شده این ژل ها طبیعی  می باشند و با گذشت زمان تجزیه می شوند.در واقع این مواد فیلری گونه آب را به خود جذب می کنند.

به دلیل این که مواد فیلری به صورت دائمی در بدن ماندگاری ندارند و در بدن تجریه می شوند و این بسیار برای سلامتی مفید است،شما باید بعد از تزریق ژل به گونه بعد از چند مدت دوباره مراجعه کنید تا راهنمایی هایی لازم را از پزشک مربوطه دریافت کنید.

در این مقاله می توانید در مورد اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی در ساخت ژل استفاده می شود بیشتر مطالعه کنید.

تزریق ژل یا فیلر در جوانسازی صورت

فرایند برجسته سازی گونه چه مدت طول می کشد؟

بسته به اینکه آیا قبلا  تزریق فیلر در گونه را انجام داده اید یا نه و همچنین با توجه به میزان مصرف ژل یا فیلر در فرایند برجسته سازی گونه این عمل ممکن است بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد.

آیا تزریق فیلر  به گونه ها آسیب می رسانند؟

غیر از روش تزریق ژل به گونه بسیاری از روش های دیگر جهت برجسته سازی گونه کمی سخت می باشند.ولی در این روش بسیاری از افراد احساس راحتی می کنند. غیر از مرحله تزریق بی حسی که ممکن همرا با کمی درد باشد.

ولی به صورت کلی می توان گفت همه تزریق های ما دارای مواد بی حسی موضعی هستند و لازم نیستد نگران درد آن باشید.

آیا بعد از تزریق ژل گونه نیاز به ترمیم می باشد؟

بعد از انجام تزریق فیلر گونه ممکن است کبودی خفیفی را مشاهده کنید. همچنین ممکن است توری را در گونه گونه مشاهده کنید که در حدود ۴۸ الی ۷۲ ساعت در صورت شما پیدا شود. در صورتی که بیش از این زمان طول کشید می توانید با پزشک معالج تماس یگیرید و راهنمایی هایی لازم را دریافت کنید.

بهتر است بعد از تزریق فیلر گونه ۲۴ الی ۱۸ ساعت در منزل خود استراحت کنید تا دچار کبودی و تورم طولانی مدت نشوید.

معمولا بعد از گدشت چند ماه به دلیل تجزیه مواد در بدن نیاز است  در طی این مدت دوباره به پژشک خود مراجعه کنید و پزشک بررسی های  لازم را انجام دهد تا در صورت لزوم وقت مجددی برای تزریق ژل گونه به شما بدهد.

تزریق ژل برای برجسته سازی گونه

ماندگاری برجسته سازی گونه با تزریق ژل چه مدت است؟

بستگی به نوع ژل ممکن است از ۱۲ ماه تا ۱۸ ماه تزریق ژل گونه دوام داشته باشد.

این مدت همچنین به سوخت و ساز بدن ، شیوه زندگی ، ژنتیک و میزان حجم ژل با فیلر در گونه های شما بستگی دارد.

هزینه تزریق ژل در برجسته سازی گونه چقدر است؟

به عنوان یک راهنمایی ، هزینه درمان تقویت گونه یا هزینه تزریق ژل در کلینیک ما  به نیازهای فردی شما بستگی دارد. برای اطلاع از هزینه و اطلاع بیشتر و مشاوره های رایگان با مراجعه حضوری به کلینیک سیما رو  یا تماس با ما اطلاعات بشتری کسب کنید.

Comments are closed.