کانتورینگ گردن چیست؟



کانتورینگ گردن در طیف وسیعی از بیماران محبوب است. بیماران جوان ، پیر ، مرد و زن به طور یکسان به کلینکیک های زیبایی مراجعه می کنند و درخواست بهبود گردن خود را دارند.کلینیک سیمارو دو راه حل معروف برای کانتورینگ گردن را توصیه می کنید:

الف)روش های لیفتینگ گردن که یک گردن گردن جوان تر ایجاد می کند

ب) لیپوساکشن گردن که برای افزایش تعریف فک طراحی شده است. برای بیمارانی که نگرانی های جزئی تری دارند ، ما حتی یک گزینه غیر جراحی داریم.

علائم پیری اغلب در پوست ظریف گردن دیده می شود ، زیرا تولید کلاژن کند می شود و پوست پشتیبانی ساختاری خود را از دست می دهد. این امر باعث می شود بسیاری از بیماران مدتها قبل از نگرانی بیش از حد در مورد پیری صورت ، نسبت به ظاهر گردن خود احساس ناامنی کنند. گردن بیماران کوچکتر از نظر زیبایی متفاوت است – آنها اغلب از رسوبات چربی موضعی زیر چانه و فک شکایت دارند.

بسته به شدت مسائل ، کانتورینگ گردن می تواند شامل رویکردهای جراحی یا غیر جراحی باشد. در طی یک مشاوره ، بیمار را ارزیابی می شود و یکی از روشهای زیر را توصیه می کنم:

لیفت گردن / لیفت صورت پایین. لیفت گردن / لیفت پایین صورت: گزینه استاندارد برای بیمارانی است که با چین خوردن پوست ، نوارهای عضلات جدا شده و یا رسوبات چربی موضعی زیر چانه اذیت می شوند. این روش با عضلات صاف و کشیده و یک خط فک کاملا مشخص ، یک خط جوان در گردن ایجاد می کند. نتیجه نهایی ۱ تا ۳ ماه پس از جراحی مشاهده می شود.

لیفت و لیپوساکشن گردن: لیپوساکشن می تواند نتایج حاصل از لیفت گردن را تصفیه کند ، و باعث ایجاد استحکام اضافی در چانه و خط فک شود. لیپوساکشن و لیفتینگ گردن روشهای مکملی هستند که می توانند باعث بهبود کانتور صورت و کاهش علائم پیری شوند. لیفت گردن نیز می تواند بخشی از جوان سازی کامل صورت با انجام لیفت صورت باشد.

https://cimaru.ir/facial-liposuction-for-contouring-versus-filler-injection-for-facial-contouring/

فناوری Exilis: این نوع یکک فناوری هیجان انگیز است که از فرکانس رادیویی برای بهبود و سفت شدن پوست شل صورت و بدن استفاده می کند. این یک روش موثر در بهبود کانتور گردن بدون بیهوشی یا زمان خرابی است. این گزینه مناسب برای بیمارانی است که از ظاهر گردن خود اذیت می شوند اما علاقه ای به روش کانتورینگ جراحی ندارند. درمان های Exilis نتایج ماندگاری را ارائه می دهند که بلافاصله مشخص می شوند اما با گذشت زمان به تدریج بهبود می یابند.

مزایای جراحی لیفت گردن چیست؟
طیفی از مزایای مختلف مرتبط با جراحی لیفت گردن با موفقیت انجام شده توسط جراح اختصاصی و باتجربه وجود دارد. این شامل:

۱-سفت شدن عضلات زیرین. این امر باعث کاهش ظاهر پوست شل و کاهش وزن می شود.

۲-پوست را صاف می کند. با محکم تر شدن پوست ، خطوط و چین و چروک ها از بین می روند و به شما کمک می کنند جوان تر به نظر برسید.

۳-کاهش پوست اضافی. از بین بردن تمام پوست اضافی پس از سفت شدن باعث بهبود بیشتر ظاهر کلی شما می شود.

۴-آنچه رژیم و ورزش نمی تواند انجام دهد را به انجام می رساند. متأسفانه ، گرچه رژیم و ورزش برای تغییر شکل برخی از مناطق بدن ضروری است ، اما هیچ تاثیری بر روی گردن ندارد. لیفت گردن تنها راه برای بهبود این جنبه از ظاهر شماست.

۵-ظاهر جوان تر. اگر می خواهید شاداب ، جوان و جوانتر به نظر برسید ، لیفت گردن یکی از روش هایی است که قطعاً باید در نظر بگیرید.

۶-حداقل اسکار. برش های لیفت گردن معمولاً در خط مو پشت گوش و زیر چانه پنهان می شوند. این بدان معناست که لیفت گردن شما همانطور که می خواهید محرمانه است.

۷-دوره بهبودی کوتاه در بیشتر موارد ، بهبودی ساده است و بیماران می توانند انتظار داشته باشند که ظرف یک هفته از عمل خود به فعالیت های معمول خود برگردند.
۸-بهبود اعتماد به نفس و عزت نفس. اگر از ظاهر خود خوشحال باشید ، اعتماد به نفس و عزت نفس اوج می گیرد. اگر شکل ظاهری گردن شما را پایین می آورد ، لیفت گردن می تواند مشکلات را برطرف کرده و به شما کمک کند تا یک بار دیگر احساس جذابیت کنید

ما در کلینیک سیمارو راه حل هایی ارائه دهیم که اهداف منحصر به فرد هر یک از بیماران را برآورده کند. بنابراین ما گزینه های مختلفی برای بهبود ظاهر گردن ارائه می دهیم. اگر احساس می کنید گردن شما پیرتر از آنچه که احساس می کنید به نظر می رسد ، می توانیم به شما کمک کنیم. با دفتر ما تماس بگیرید تا در مورد بسیاری از راه های کمک به شما برای به دست آوردن یک خط گردن زیبا و جوان ، صحبت کنید.

Comments are closed.