فیلر زیر چشم یک راه نوین درمانی برای رفع چین و چروک، گودی و تیرگی زیر چشم با تزریق ژل هیالورونیک اسید است.

ژل هیالورونیک اسید، که به طور طبیعی در بدن انسان نیز یافت می شود، دارای سازگاری بالایی با بدن است. به همین علت در بیشتر موارد از این ژل برای زیباتر کردن ظاهر چشم ها استفاده می شود.

در طول زمان عوامل مختلفی مانند کمبود برخی ویتامین ها و مواد معدنی در بدن، افزایش سن، مسائل ژنتیکی و … می توانند باعث فرو رفتگی، چروک و یا سیاهی زیر چشم شوند.

تزریق فیلر زیر چشم برای افرادی که دارای ویژگی ها فوق هستند و یا چشمانی به ظاهر خسته دارند، می تواند یک گزینه جذاب برای افزایش زیبایی، شادابی و طراوت چشمان و چهره آن ها باشد.

فیلر زیر چشم

برای درمان فیلر زیر چشم ممکن است نیاز به چند جلسه تزریق فیلر وجود داشته باشید و توجه کنید که تاثیر و ماندگاری فیلر زیر چشم و عوارض فیلر زیر چشم با کیفیت فیلر و تخصص پزشک به صورت مستقیم ارتباط دارد.

برای رزرو وقت و تخفیف های ویژه مطب vip سیمارو حتما فرم زیر را تکمیل نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
یا با شماره 22907696-021 تماس بگیرید.

    دسترسی سریع به عناوین مهم مقاله:

    انواع فیلر زیر چشم

    مراحل تزریق فیلر زیر چشم

    نمونه عکس فیلر زیر چشم در مطب vip سیمارو

    فیلر زیر چشم مناسب چه کسانی است؟

    انواع فیلر زیر چشم

    فیلر زیر چشم دارای انواع مختلفی است که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. به طور کلی انواع فیلر زیر چشم عبارتند از:

    • اسید هیالورونیک
    • اسید پلی ال لاکتیک
    • کلسیم هیدروکسی لپاتیت
    • چربی بدن خود فرد

    در ادامه به صورت مختصر هر کدام از انواع فیلر زیر چشم را معرفی می کنیم.

    اسید هیالورونیک

    اسید هیالورونیک به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود. فیلر زیر چشم اسید هیالورونیک از یک ژل مصنوعی ساخته شده اند که از ماده طبیعی بدن تقلید می کند و با بدن انسان سازگاری بسیار بالایی دارند.

    نام های تجاری معروف عبارتند از:

    • رستیلاین
    • آلیاکسین
    • ژوویدرم
    • پرفکتا

    در علم پزشکی زیبایی ثابت شده است که فیلر زیر چشم که دارای اسید هیالورونیک هستند، باعث تولید کلاژن بیشتر در پوست می شوند و باعث جوانسازی و طراوت پوست نیز هستند..

    لیدوکائین، بی حس کننده ای که به بی حس شدن منطقه کمک می کند ، ماده ای است که به برخی از انواع مواد هایالورونیک اضافه می شود. ژل تزریق اسید هیالورونیک متداول ترین نوع پرکننده ای هستند که در ناحیه زیر چشم استفاده می شود.

    اسید هیالورونیک کوتاهترین نتیجه از تمام مواد پرکننده را ارائه می دهد اما توسط برخی از پزشکان در نظر گرفته می شود تا طبیعی ترین ظاهر را داشته باشد.

    اسید پلی ال لاکتیک

    اسید پلی-ال-لاکتیک یک ماده مصنوعی زیست سازگار است که ممکن است از طریق فرایندی به نام رزوه خطی تزریق شود.

    این ماده به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن می شود. با نام تجاری Sculptra Aesthetic به بازار عرضه می شود.

    کلسیم هیدروکسی لپاتیت

    این پرکننده پوستی زیست سازگار از فسفات و کلسیم ساخته شده است. این ماده می تواند تولید کلاژن را در پوست تحریک کند و به حمایت و حفظ بافت همبند کمک کرده و حجم آن را به منطقه افزایش دهد. کلسیم هیدروکسیلاپاتیت ضخیم تر از اسید هیالورونیک است. اغلب قبل از تزریق با بی حس کننده رقیق می شود.

    برخی از پزشکان از استفاده از این ماده پرکننده پرهیز می کنند زیرا نگران هستند که ناحیه زیر چشم بیش از حد سفید شود. برخی دیگر نگران هستند که ممکن است گره های زیر چشم ایجاد شوند.

    تزریق چربی

    اگر در مکان برای فیلر زیر چشم عمیق است ، ممکن است پزشک توصیه کند از تزریق چربی بدن خود برای تزریق ناحیه استفاده کنید.

    چربی معمولاً از موارد زیر گرفته می شود:

    • شکم
    • لگن
    • باسن
    • ران

    مراحل تزریق فیلر زیر چشم

    مراحل بسته به نوع ژل تزریق مورد استفاده تا حدودی متفاوت است. اولین قدم شما یک مشاوره قبل از درمان خواهد بود. شما در مورد وضعیت خود بحث خواهید کرد و در مورد راه حل صحیح تصمیم خواهید گرفت. در این زمان، پزشک همچنین شما را از طریق روند و روند بهبودی راهنمایی می کند.

    به طور کلی برای تزریق فیلر زیر چشم مراحل زیر طی می شود:

    • پزشک ناحیه ای را که در آن تزریق انجام می شود علامت گذاری کرده و آن را با مایع ضدعفونی استریل می کند.
    • آنها یک کرم بی حس کننده را روی ناحیه قرار می دهند و اجازه می دهند برای چند دقیقه در پوست جذب شود.
    • پزشک شما از یک سوزن کوچک برای سوراخ کردن پوست استفاده می کند. در بعضی موارد، آنها پرکننده را از طریق سوزن به منطقه تزریق می کنند. در موارد دیگر، یک کانولا لبه لبه دار که حاوی پرکننده است به سوراخ ایجاد شده توسط سوزن وارد می شود.
    • زیر هر چشم یک یا چند آمپول لازم است. اگر نخ کشیدن خطی انجام شود ، با کنده شدن سوزن، پزشک شما یک تونل فیلر را به محل تزریق می کند.
    • پزشک شما پرکننده را در جای خود ماساژ می دهد.
    • اگر انتقال چربی دارید، ابتدا تحت بیهوشی عمومی تحت لیپوساکشن قرار می گیرید.

    بسیاری از افراد در طی یک فیلر زیر چشم هیچگونه دردی احساس نمی کنند. اما به طور کلی با تزریق ژل، احساس فشار یا تورم ایجاد خواهد شد.

    اگرچه سوزن تزریق درست در کنار چشم قرار داده نمی شود. اما از نظر روانی می تواند احساس سوزنی نزدیک به چشم شما را ناراحت کند.

    مدت زمان تزریق فیلر زیر چشم در صورتی که از طریق تزریق ژل باشد بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. در صورتی که با تزریق چربی همراه باشد این مدت زمان بیشتر خواهد شد.

    همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، تزریق فیلر زیر چشم برای مراجعه کننده عزیز مطب vip سیمارو چقدر در بهبود ظاهر چشم موثر است:

    فیلر زیر چشم

    جهت مشاوره و رزرو وقت رایگان جهت زاویه سازی صورت و زاویه فک با ژل در مطب vip سیمارو با شماره ی 22907696-021 تماس بگیرید یا با پر کردن فرم زیر، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

      مهم ترین کاربردهای فیلر زیر چشم برای رفع برخی ناهنجاری های ظاهری چشم است. این ناهنجاری ها معمولا به صورت سیاهی، گودی، کبودی یا کیسه های زیر چشم ظاهر می شوند.

      بنابراین با تزریق فیلر زیر چشم می تواند تا حد زیادی این موارد را بر طرف کرد. به علاوه فیلر دور چشم می تواند باعث تحریک کلاژن پوست شده و در نهایت منجر به جوانسازی و آب رسانی پوست دور چشم نیز بشود.

      فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است ؟

      مواد پرکننده چشم برای افرادی که دارای حفره های زیر چشم تیره ناشی از ژنتیک یا افزایش سن هستند، بر خلاف عوامل سبک زندگی ، بسیار موثر است.

      بعضی از افراد به طور طبیعی در درجات مختلف چشمانشان فرورفته است که زیر درب سایه می اندازند. مواد پرکننده چشم می توانند در برخی افراد به تسکین این مسئله کمک کنند.

      پیری همچنین می تواند باعث گود افتادن چشم ها و نگاهی تیره و توخالی شود. با افزایش سن، ممکن است میزان چربی زیر چشم پراکنده یا افتاده و باعث ایجاد ظاهری فرورفته و جدایی عمیق بین ناحیه زیر چشم و گونه شود.

      همه افراد کاندیدای خوبی برای تهیه فیلر زیر چشم نیستند. اگر سیگار می کشید، پزشک ممکن است شما را در مورد تززیق فیلر زیر چشم احتیاط کند.

      زیرا سیگار کشیدن ممکن است مانع بهبودی شود. همچنین ممکن است دوام نتایج را نیز کاهش دهد. به علاوه افراد دارای بیماری های خاص، زنان باردار و شیرده نیز باید حتما پیش از تزریق با پزشک مشورت کنند.

      به طور کلی اگر کاندید مناسبی برای فیلر دور چشم هستید؛ برای جلوگیری از تزریق اشتباه فیلر زیر چشم و کاهش عوارض فیلر زیر چشم؛ حتما تزریق زیر نظر پزشک متخصص انجام شود.

      فیلر زیر چشم مناسب چه کسانی است

      بهترین فیلر زیر چشم کدام است؟

      مهم ترین هدف از انجام فیلر زیر چشم از بین بردن چین و چروک، گودی و سیاهی زیر چشم است که انتخاب بهترین فیلر زیر چشم می تواند با کمترین عوارض ممکن و ارائه بهترین نتیجه این مشکلات را برطرف کند.

      اسید هیالورونیک یک اسید طبیعی است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و سازگاری بالایی با بافت های بدن دارد.

      به همین علت اگر تزریق فیلر زیر چشم توسط پزشک با تجربه انجام شود، عوارض آن بسیار ناچیز و کم خواهد بود.

      از معروف ترین برند های فیلر زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

      • فیلر زیر چشم ژوویدرم
      • فیلر زیر چشم پرفکتا
      • فیلر زیر چشم استایلج
      • فیلر زیر چشم تئوسیال
      • فیلر زیر چشم رووفیل
      • فیلر زیر چشم آلیاکسین

      فیلر زیر چشم ژوویدرم

      یکی از معروف ترین محصولات فیلر زیر چشم، فیلر ژوویدرم است که این برند بیشتر به علت ظاهر طبیعی و جوانسازی خوب آن شناخته می شود.

      این برند دارای ماندگاری بالا در حدود 6 تا 18 ماه است و گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که می خواهند فیلر زیر چشمی انجام دهند.

      فیلر زیر چشم استایلج

      یکی از بهترین برند ها در فیلر زیر چشم ، فیلر زیر چشم استایلج می باشد که دارای گواهینامه FDA برای افراد بالای 21 سال است.

      این برند یکی از کم خطر ترین برند ها می باشد و ماندگاری بین 6 تا 18 ماه دارد و برجستگی های بسیار طبیعی به فرد ارائه می دهد.

      فیلر زیر چشم تئوسیال

      این فیلر برای رفع چین و چروک بسیار فوق العاده است و برای ایجاد حجم و برجستگی بسیار مناسب است. همچنین از این محصول نیز برای لب و انواع لیفت ها نیز استفاده می شود.

      قیمت فیلر زیر چشم در تهران از مبلغ 2.500.000 میلیون تومان تا 4.500.000 میلیون تومان بابت هر سی سی فیلر زیر چشم است.

      اما برند فیلر، کشور سازنده، میزان تزریق فیلر زیر چشم و دستمزد پزشک همه بر قیمت نهایی تزریق ژل زیر چشم تاثیر می گذارند.

      ارزانترین قیمت فیلر زیر چشم برای ژل زیشل کره با 2.5 میلیون تومان برای هر سی سی و گرانترین هزینه فیلر زیر چشم؛ 4.5 میلیون تومان برای ژل آلیاکسین در مطب vip سیمارو می باشد.

      مقاله ای که بعد از خواندن این نوشتار پیشنهاد می کنیم:
      قیمت فیلر زیر چشم

      ماندگاری فیلر زیر چشم

      پرکننده ها با گذشت زمان دوباره جذب بدن می شوند. آنها نتایج دائمی ارائه نمی دهند. در اینجا مدت زمان دوام هر پرکننده به شرح زیر است:

      • پرکننده های اسید هیالورونیک به طور معمول از 9 ماه تا 1 سال دوام می آورند.
      • هیدروکسیلاپاتیت کلسیم به طور معمول از 12 تا 18 ماه طول می کشد.
      • پلی-ال- لاکتیک اسید می تواند تا 2 سال دوام داشته باشد.
      • انتقال چربی ممکن است تا 3 سال طول بکشد.

      مراقبت های فیلر زیر چشم

      • پس از انجام این روش، پزشک یک بسته یخ به شما می دهد تا در آن منطقه استفاده کنید.
      • ممکن است بعد از آن قرمزی ، کبودی یا تورم مشاهده کنید ، اما در بیشتر موارد این عوارض جانبی کوتاه مدت خواهند بود.
      • پزشک شما برای ارزیابی ناحیه و تعیین نیاز به تزریق اضافی طی چند روز یک قرار ملاقات بعدی را توصیه می کند.
      • چندین تزریق در طی چند هفته یا ماه ممکن است توصیه شود.
      • برخلاف پرکننده های مصنوعی، اگر پیوند چربی انجام شده باشد، می توانید یک دوره 2 هفته توقف را پیش بینی کنید.

      تا کنون عوارضی خاصی برای فیلر دور چشم مشاهده نشده است. شایع ترین عوارض فیلر چشم؛ تورم، کبودی و قرمزی در لحظات اولیه تزریق است که معمولا بعد از چند ساعت رفع می شوند.

      در برخی موارد که به ندرت و با تزریق اشتباه فیلر زیر چشم ممکن است پیش بیاید عفونت یا واکنش های آلرژیک نیز وجود دارد که در صورت مشاهده، می بایست به پزشک خود مراجعه کنید.

      نظرات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید .