لیزر و رفع موهای زائد | اشتباهاتی که نباید انجام داد

لیزر و رفع موهای زائد در سال های اخیر ، لیزر موهای زائد به سرعت به روشی برتر برای رفع موهای زائد ودائمی تبدیل شده است.زنان و مردان در سالها ی اخیر با استفاده از دستگاههای جدید و بروز لیزر، پوست خود را بدون مو و صاف کرده اند.

با این وجود ، حتی با وجود فناوری پیشرفته و لیزرهای پیشرفته ، هنوز هم موارد مهمی در نظر گرفته شده است تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید.

اشتباهاتی که نباید در لیزر ملیزر و رفع موهای زائد کرد:

1.انتخاب افراد بدون تجربه و کلینیک های نامناسب

در حالی که فناوری جدید تجربه های بسیار بزرگی در موفقیت لیزر و رفع موهای زائد ایجاد کرده اند ، در این راستا باید در نظر بگیرید چه کسی فرایند لیزر موهای زائد را انجام می دهد. این مهم است که در یک کلینیک لیزر قابل اعتماد و مسلط به تکنیک های لیزر ، این فرایند را انجام دهید که کارایی و چگونگی استفاده از لیزرهای مختلف و روش های بروزدر دفع موهای زائد شامل توانایی های این کلینیک ها و افراد می شود، به نحوی که  کاملا برای پوست خود اعتماد کرده و قادر به ایجاد یک برنامه درمانی سفارشی برای نوع و پوست دقیق شما باشند.

2.اصلاح نکردن محل لیزر موهای زائد

یک اشتباه رایج که بسیاری از زنان و مردان قبل از اولین ملاقات برای لیزر و رفع موهای زائدخود انجام می دهند ، اصلاح نکردن منطقه مورد نظر برای درمان است. متخصصان همیشه پیشنهاد می کنند که بیماران قبل از جلسه لیزر موهای زائد خود را اصلاح یا شیو کنند، لیزرهای موهای زائد با هدف قرار دادن ملانین (رنگ) در فولیکول مو کار میکنند.شیو کردن ناحیه تحت درمان به لیزر متمرکز شدن نور لیزر در زیر پوست و بهبود نتایج کمک خواهد کرد.باصلاح موهای زائد قبل از لیزر هرگونه اسیب پوستی را دور می کند.

بهتر است یک روز قبل از لیزر موهای زائد اصلاح انجام شود.اگر قبل از درمان در ناحیه مورد نظر سوزش وجو داشته باشد رشد مو بسیار کم باشد حساسیت پوست بسیار کم می شود و در نتیجه سوزش ناشی از گرما از گرمای لیزر کم می شود.اصلاح قبل از لیزر عملکرد بهتری را به پوست به لیزر می دهد و موجب میشود لیزر با کیفت بهتری انجام شود.

3.سازگار نبودن

لیزر و رفع موهای زائد با هدف قرار دادن موها در مراحل رشد ریشه مو کار می کند ، همه موها در همان مرحله رشد در یک مرحله قرار ندارند، همچنین رشد مو در افراد مختلف متفاوت است و بر اساس چرخه رشد موی بدن بر اساس فازهای مختلف رشد مو در نظر گرفته می شود. در نظر داشته باشید که رشد مو در نواحی مختلف بدن نیز متفاوت است .به همین دلیل چندین جلسه برای دیدن نتایج کامل لازم است ، که حدود 4 تا 6 جلسه لازم است .شما همچنین باید به زمان بین جلسات لیزر مو توجه داشته باشید. توصیه می شود درمانهای خود را 6 تا 8 هفته از هم دور کنید و فاصله بیندازید؛ اگر مدت زمان زیادی بین جلسات باشد ، به خصوص وقتی که چند جلسه اول لیزر موهای زائد خود را شروع می کنید ، می توانید پیشرفت زیادی را خنثی کنید و می تواند کل برنامه درمانی را تغییر دهد.در مجموع لیزر حذف موهای زائد را به میزان  90 درصد برای کل بدن به مدت یک سال تضمین می کند.

4.عدم استفاده از دستگاه های مناسب

همه دستگاه هایلیزر و رفع موهای زائد بر روی تمام رنگ ها و انواع پوست یکسان عمل نمی کنند. برخی از کلینیک ها حتی ممکن است لیزر موهای زائد را ارائه دهند ، اما از یک دستگاه IPL Intens Pulsed Light استفاده می کنند . آی پی ال یعنی سیستم های نور شدید پالسی که در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپ های زنون هستند اما کارایی و عملکرد مشابه دارد ارزان تر است و سریع تر عمل میکند این دستگاه گزینه مناسبی جهت افراد دارای پوست روشن و موی تیره است. خیلی مهم است که بپرسید چه دستگاه هایی در کلینیک لیزر مورد نظر شما استفاده می شود. برای مو و پوستی که از نظر رنگی بسیار نزدیک هستند ، دستگاه های لیزر موهای زائد که شامل فناوری Nd: YAG 1064nm می باشد که یکی از رایج ترین انواع لیزر هستند و برای حذف موهای تیره بهینه هستند ، لیزر-دایود  Diode 810nm برای پوست و موی متوسط ، و مناسب برای نژاد ایرانی است.در حالی که لیزرهای الکساندرایت(الکس)  Alexandrite 755nm قادر به تشخیص موهای سبک تر و پوست های روشن هست.این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوزش است همچنین میزان درد استفاده از این دستگاه به طرز قابل توجهی بیش تر از موارد دیگر است.

5.انتظارات زیاد

دستورالعملهایی در مورد اینکه از درمانلیزر و رفع موهای زائد شما چه انتظاری را باید داشته باشید وجود دارد ، اما این موارد کلی برای افراد متوسط است. مهم است در رفع موهای زائد خود واقع بین باشید و به این نکته توجه داشته باشید که ضخامت و درشت بودن موهای شما چگونه می تواند یک عامل  اساسی باشد. این در حالی  است که موهای درشت مانند موهای ریش ، موهای ساق پا یا موهای چرکی ممکن است نتایج را سریعتری را نشان دهند ، ممکن است موهای ریز صورت زمان بیشتری را بطلبد و نیاز به جلسات درمان اضافی داشته باشند.

به کلینیک پوست و لیزر سیمارواعتماد کنید.

کلینیک لیزر و زیبایی پوست سیمارو خدمات لیزر پوست و مو بسیار خوبی دارد و بهترین خدمات و محصولات موجود را به مشتریان ارائه می دهد. تکنسین های مجاز لیزر ما با استفاده از دستگاه های لیزر موی لیزر LightSheer DUET و GentleMax PRO ، درمان آگاهانه ای را ارائه می دهند و به ما امکان می دهد تا با استفاده از فن آوری های لیزر موهای زائد کندلا الکس اطلاعات لازم را بدست آوریم. ما یک کلینیک برتر لیزر مو درایران هستیم و برای پاسخ به سوالات شما در دسترس هستیم.

همین امروز با کلینیک لیزر و پوست ما  تماس بگیرید!

دسترسی سریع به عناوین

پیمایش به بالا