میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه یک روش “بازگرداندن پوست” است. این روش غیر تهاجمی ، بدون جراحی و با نتایج اثبات شده است. در این روش از بلورهای ریز پوست استفاده می شود و به عبارت دیگر سلول های مرده پوست را از سطح  روی پوست خارج می کند. در برخی موارد ، با راهنمایی یک متخصص مراقبت از پوست ، از یک روش درمانی قدرتمندتر (با فشار خلا) برای نفوذ به اعماق پوست استفاده می شود.

با استفاده از میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه ، کریستالهای اکسید آلومینیوم روی پوست اسپری می شوند تا سلولهای مرده پوست را از بین ببرید. اینها مث نیروی مکش عمل می کنند و پوست را از هرگونه آوار پاک می کنند. ایده این است که سلولهای مرده را حذف کرده و در عین حال رشد سلول جدید را نیز تقویت کنند. با جوانسازی پوست ، محصولات مختلف پوستی برای تشویق فرآیند تورنت زدایی پوستی روی ناحیه درمان قابل استفاده است

شبیه به بلورهای اکسید ، میکرودرم ابریژن از دستگاهی استفاده می کند که دارای تراشه های ریزی از جنس الماس است. این تراشه هاس الماس توسط تیروی مکش قوی ، لایه برداری بسیار موثری در پوست ایجاد می کند. و با استفاده از سطوح مختلف مکش جریان خون به ناحیه تحت درمان پوست افزایش می یابد ، که باعث تولید طبیعی کلاژن می شود.

از آنجا که وضعیت پوستی همه افراد متفاوت است ، درمان های میکرودرم براساس نیاز انجام می شود. اینجاست که یک پزشک متخصص پوست با تجربه می تواند یک دارایی با ارزش باشد. به طور کلی ، درمان ها یی از هم فاصله دارند و نتیجه بهتری می دهند. برای مبتلایان به جای زخم آکنه ، درمان های اضافی ممکن است به منظور اطمینان از بهبود تدریجی و در عین حال تاثیر پوست توصیه شود.

چه برای شرایط آکنه و چه موارد پوستی ، میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه یک روش ایمن و امروزه دارای کاربردهای رایج است. این درمان نسبت به پوست شیمیایی پرخاشگرتر است و بنابراین به زمان بهبود و ریکاوری کمتری نیاز دارد. برای بهترین نتیجه ، پیروی از دستورالعمل های قبل از درمان و پس از درمان مطابق با دستورالعملل های پزشک مراقبت از پوست ، حائز اهمیت است. شفابخشی همیشه زمان می برد.

فواید میکرودرم ابریژن

مزایای میکرودرم ابریژن شامل موارد زیر است:

  • 1. صافی.
  • 2. چهره روشن تر.
  • 3. کاهش ظاهر خطوط ریز.
  • 4- لحن پوست را یکنواخت کنید.
  • 5- کاهش ظاهر لکه های تیره.
  • 6. منافذ تمیز شده.

عوارض میکرودرم ابریژن

یکی از بهترین قسمتهای میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه این است که عوارض جانبی آن حداقل است. هر دو انگلمن و ناگلر می گویند که بیشتر افراد قرمزی كوتاه مدت را تجربه می كنند كه تنها طی دو ساعت بهبود می یابد. اگر پزشک در طول درمان اتفاق بیفتد که به اعماق پوست بروید ، انگلمن می گوید ممکن است دچار سوزش یا لک شوید ، اما این فقط موقتی است.

تالكوب می گوید كه از مصرف رتینوئیدها ، اسیدها یا لایه بردارها همراه با درمان میكرودرم ابریژن خودداری كنید زیرا این امر باعث قرمزی خواهد شد. او می گوید: “این کار باید با نیروی ملایم انجام شود ، هرگز روی پوست های خشک ، نازک یا حساس انجام نشود.”

انگلمن توصیه می کند که بیماران دو هفته قبل و بعد از درمان ، استفاده از هر نوع درمان رتینوئید را متوقف کنند. او همچنین توصیه می کند که اگر دچار مشکل خاصی در

اکنون که هر آنچه را در مورد میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه که می دانید ، می توانید با خیال راحت اقدام برای استفاده از آن کنید ، ما آن را اکیداً توصیه می کنیم.میکرودرم ابریژن می تواند به کاهش جای زخم همراه با آکنه کمک کند. همچنین با وجود لکه های سنی ، آسیب آفتاب و سایر موارد پوستی موثر بوده است. به طور کلی ، در بافت و رنگ پوست پیشرفت های چشمگیری دیده می شود. پوست سالم تر ، درخشنده تر و جوان ترمی شود. این امر به این دلیل است که پوست جدید به همراه سطح ترمیم شده کلاژن طبیعی و الاستین ترمیم می شود.

پس از میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه ، توصیه می شود از آرایش استفاده نکنید تا پوست درمان شده بتواند به طور طبیعی بازسازی شود. عوارض جانبی کاملاً خفیف است  و ماندگارنیست. هیچ خرابی از کار وجود ندارد ، و پس از انجام آن کارهای روزمره می توانند طبق معمول شروع شوند. میکرودرم ابریژن گزینه درمانی ایده آل برای کسانی است که ترجیح می دهند از زمان های ریکاوری طولانی در ارتباط با سایر مراحل جلوگیری کنند.

تحت نظارت پزشکان آموزش دیده ، میکرودرم ابریژن در رفع زخم آکنه برای برخی از شرایط پوستی معمولی مطلوب است. با این وجود ، مهم است که انتظارات غیر واقعی نداشته باشید. خبر خوب این است که میکرودرم ابریژن در صورت ، گردن ، قفسه سینه و دست ها بی خطر است. متأسفانه ، این درمانی نیست که برای زخم های عمیق ، اگزما یا سایر مشکلات جدی پوستی توصیه می شود.

عاقلانه است که  برای رفع  زخم آکنه  با هر روش درمانی در یک کلینیک مجهز و دارای متخصصین با تجربه پیش بروید. متخصصان آموزش دیده مراقبت از پوست ، بدون ارائه وعده های عجیب و غریب ، توصیه های صحیح ارائه می دهند و توصیه های معقولی را ارائه می دهند. در یک کلینیک معتبر مراقبت از پوست  سیمارو، مشتریان می توانند از حرفه ای بودن ، محیط تمیز و بهداشتی ، با جدیدترین فناوری ها و با پزشکان متخصص اطمینان حاصل کنند.

Comments are closed.