درمان ناتوانی جنسی در مردان (روش تزریق سلول های بنیادی)

درمان ناتوانی جنسی در مردان با سلول های بنیادی یکی از موفق ترین روش های درمانی در جهان است که میزان موفقیت بسیار بالایی دارد.

درمان ناتوانی جنسی مردان در مطب vip سیمارو با تزریق سلول های بنیادی و با تبدیل سلول های لازم برای ایجاد یک نعوظ کامل، به درمان آن کمک کرده و تا حد بسیار زیادی این مشکل را بر طرف می کند.

 طبق تحقیقات انجام شده توسط کلینیک vip سیمارو؛ تا کنون بیش از 50 درصد از درمان های سلول های بنیادی و اختلال نعوظ موفقیت آمیز بوده است.

برای رزرو وقت و تخفیف های ویژه مطب vip سیمارو حتما فرم زیر را تکمیل نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
یا با شماره 22907696-021 تماس بگیرید.

    اما پیش از پاسخ کامل به این سوال که؛ درمان با سلول های بنیادی چقدر برای اختلال نعوظ موثر است؛ به تعریف ناتوانی جنسی در آقایان؛ علل و علائم آن می پردازیم.

    مهم ترین عناوین مقاله:

    آشنایی با ناتوانی جنسی در آقایان

    درمان ناتوانی جنسی مردان با سلول های بنیادی

    روش درمان سلول های بنیادی و اختلال نعوظ

    تفاوت prp و پی شات با سلول های بنیادی

    ناتوانی جنسی در آقایان که با اختلال نعوظ (به اختصار ED) نیز شناخته می شود؛ یک بیماری شایع در مردان است که می تواند به علل مختلف جسمی و روانی ایجاد شود.

    درمان ناتوانی جنسی در مردان با سلول های بنیادی

    ناتوانی جنسی در مردان به صورت عدم دستیابی یا حفظ نعوظ محکم برای فعالیت جنسی بروز می نماید. اگرچه اختلال نعوظ در برخی مواقع طبیعی است.

    اما در صورت تداوم می تواند منجر به استرس، عدم اعتماد به نفس و سایر مشکلات در روابط شخص شود.

    بنابراین در صورت مشاهده علائم ED، مانند مشکل در نعوظ یا حفظ آن و کاهش میل جنسی به صورت متداوم؛ به پزشک مراجعه نمایید.

    در ادامه با علل و علائم اختلال نعوظ و درمان ناتوانی جنسی در مردان بیشتر آشنا می شویم.

    علل ناتوانی جنسی در آقایان می توان به عوامل فیزیکی و روانشانسی مربوط باشد.

    علل فیزیکی اختلال نعوظ در آقایان عبارتند از:

    • بیماری قلبی
    • کلسترول بالا
    • فشار خون
    • دیابت
    • چاقی
    • کاهش سطح تستسترون
    • سندرم متابولیک (شامل افزایش فشار خون، سطح انسولین بالا، چربی شکمی و کلسترول بالا)

    عوامل روانشناختی که می تواند منجر به ناتوانی جنسی در مردان شود نیز عبارتند از:

    • اضطراب
    • فشار روحی روانی
    • افسردگی

     به طور کلی ED  می تواند ترکیبی از مسائل جسمی و روانی باشد. اما راه تشخص آن به چه صورت است؟!

    در صورت مشاهده علائم اختلال نعوظ به صورت متداوم می بایست به پزشک مراجعه کرد. پزشک در ابتدا معاینه فیزیکی از جمله ارزیابی آلت تناسلی و بیضه ها را انجام می دهد.

    سپس آزمایشاتی شامل ارزیابی هورمون، شمارش خون، آزمایش ادرار و تصویربرداری اولتراسوند برای شخص تجویز می کند.

    به علاوه برای ارزیابی روانشناختی نیز به یک متخصص در این حوزه جهت بررسی شرایط سلامت روانی بیمار، ارجاع داده می شود.

    درمان ناتوانی جنسی در مردان پس از تشخیص پزشک توسط دارو درمانی، درمان های گیاهی یا روش های تزریقی مانند سلول های بنیادی انجام می شود.

    برای درمان ناتوانی جنسی مردان با سلول های بنیادی؛ پس از بررسی تاریخچه پزشکی بیمار و آزمایشات انجام شده؛ نوع درمان با سلول های بنیادی برنامه ریزی می شود.

    سلول های بنیادی استفاده شده برای درمان ناتوانی جنسی در مردان؛ معمولا از بافت های پری ناتال، جنینی و بالغ دریافت می شوند.

    همچنین سلول های بنیادی مشتق از چربی، مغز استخوان، ادرار، جفت، بند ناف و مایع آمنیوتیک نیز تا حد زیادی در بهبود اختلال نعوظ موثر هستند.

    سلول های بنیادی دارای قابلیتی هستند که می توانند به سلول هایی که مشاهده کرده اند؛ تبدیل شوند. به همین علت در درمان اختلال نعوظ از آن ها استفاده می شود.

    عملکرد سلول های بنیادی برای درمان ناتوانی جنسی به واسطه تبدیل آن ها به بافت اسفنج مانند آلت تناسلی و افزایش کارکرد آلت می باشد.

     درمان ناتوانی جنسی در مردان با سلول های بنیادی

    افزایش عملکرد آلت تناسلی در این روش درمانی با توجه به شرایط هر شخص متفاوت است. اما نتایج نشان می دهد که در بسیاری از موارد درمان موفقیت آمیز بوده است.

    برای رزرو وقت و تخفیف های ویژه مطب vip سیمارو حتما فرم زیر را تکمیل نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
    یا با شماره 22907696-021 تماس بگیرید.

      روش درمان سلول های بنیادی و کیفیت زندگی جنسی به تعداد سلول‌هایی که باید تجویز شوند با توجه به سن، وزن و وضعیت بیمار بستگی دارد.

       درمان ناتوانی جنسی در مردان با سلول های بنیادی مزانشیمی (مشتق شده از بافت چربی یا مغز استخوان خود بیمار) یا سلول های بنیادی جنین انجام می شود.

       درمان ناتوانی جنسی با توجه به شرایط بیمار می تواند در 3 جلسه به فاصله 45 روز و یا در 2 روز متوالی انجام شود.

       در حالی که تزریق داخل وریدی (از طریق دسترسی عروقی) انجام می شود، یک تزریق به مجاری تولید اسپرم در بیضه نیز انجام می شود.

      اگرچه روش کلی درمان به صورتی است که بیان شد؛ اما پروتکل درمانی برای هر بیمار با توجه به شرایط وی متفاوت خواهد بود.

      تزریق سلول های بنیادی برای ناتوانی جنسی؛ بیشتر برای از بین بردن علت اختلال نعوظ به صورت ریشه ای و کاملا طبیعی است. البته در برخی موارد از سلول های بنیادی در باروری مردان نیز استفاده می شود.

      درمان ناتوانی جنسی در مردان با سلول های بنیادی

      طبق تحقیقات کارشناسان کلینیک vip سیمارو و با توجه به مقالات معتبر مانند (Stem Cell Therapy for Erectile Dysfunction) تاکنون میزان موفقیت سلول های بنیادی در درمان ناتوانی جنسی مردان از 50 تا 300 درصد از شروع درمان بوده است.

      اما در پاسخ به اینکه درمان با سلول های بنیادی چقدر برای اختلال نعوظ موثر است؛ باید گفت اثربخشی درمان به عوامل بسیاری از جمله سن، سابقه پزشکی و سبک زندگی کلی بیمار بستگی دارد.

      طبق تحقیقات انجام شده برای ارزیابی موفقیت درمان اختلال نعوظ با سلول های بنیادی، مشاهده شده است که؛ سلول درمانی در اختلال نعوظ و در درازمدت می تواند بسیار موثر باشد.

      پژوهشگران طی برخی آزمایشات؛ سه نوع سلول (سلول های بنیادی مشتق از مایع آمنیوتیک، سلول های اندوتلیالی مشتق از سیاهرگ بند ناف و سلول های بنیادی مشتق از بافت چربی) را مورد بررسی قرار دادند.

      نتیجه تحقیقات نشان داد که بعد از 12 هفته، هر سه گروه سلول درمانی، بهبود قابل توجهی در عملکرد نشان دادند. به ویژه سلول های بنیادی مشتق از مایع آمنیوتیک دارای پتانسیل بازیابی بهتری در اختلال نعوظ بودند.

      به همین دلیل، این رویکرد درمانی می‌تواند برای بسیاری از مردهایی که ناتوانی جنسی را تجربه می‌کنند، امیدوار کننده باشد.

      به طور کلی درمان به سلول های بنیادی هنوز در حال تحقیقات بیشتر است. به همین علت ممکن عوارض یا محدودیت هایی در این رابطه وجود داشته باشد.

      از جمله این عوارض که به صورت نادر ممکن است اتفاق بیفتد می تواند به عفونت، لخته های خون و یا عدم عملکرد صحیح سلول های بنیادی اشاره کرد.

      به علاوه از جمله محدودیت های این روش نیز وجود محیط های مختص درمان است که می بایست تجهیزات و تخصص کامل آن جهت درمان ناتوانی جنسی وجود داشته باشد.

      هزینه درمان ناتوانی جنسی با سلول های بنیادی می تواند بسته به نوع درمان و تعداد سلول های بنیادی مورد نیاز و نسبت به سایر شرایط بیمار متفاوت باشد.

      پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت و هزینه های جانبی با کارشناسان مطب vip سیمارو تماس حاصل نمایید.

      سلول‌های بنیادی، PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) و پی‌شات (پلاسمای غنی از فیبرین)؛ هر سه روش‌های مرتبط با تحریک و نوسازی بافت‌های بدن هستند.

      اما تفاوت‌های مهمی نیز دارند که در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:

      تفاوت prpو پی شات با سلول های بنیادی
      سلول‌های بنیادی PRP پی‌شات
      سلول‌های بنیادی می‌توانند از منابع مختلفی مانند مغز استخوان، خون بند ناف یا چربی به دست آید. PRP از خون بیمار تهیه می‌شود و حاوی غلظت بالاتری از پلاکت‌ها است. پی‌شات نیز از خون بیمار تهیه می‌شود، اما غلظت پلاکت‌ها کمتر است.  
      سلول‌های بنیادی قابلیت تبدیل به سلول‌های مختلف بدن مانند سلول‌های عصبی، عضلانی و … را دارند. پلاکت‌ها عامل ترمیم بافت‌های آسیب دیده هستند و می‌توانند فرآیند التهابی و ترمیمی را تسریع کنند. این روش از فیبرین نیز استفاده می‌کند که در ترمیم بافت‌ها نقش دارد.
      استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان‌های مختلف مانند ترمیم بافت‌های آسیب دیده و ناتوانی جنسی در مردان و … استفاده شود. PRP معمولاً در درمان‌های پوستی، مو و زانو مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی‌شات معمولاً در درمان‌های مرتبط با مفاصل، بافت‌های نرم و زخم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

      به طور کلی، هر سه روش می‌توانند در ترمیم بافت‌های آسیب دیده مؤثر باشند، اما انتخاب مناسب بین آنها، بستگی به نوع آسیب و شرایط بیمار دارد.

      در این مقاله از کلینیک vip سیمارو به بررسی درمان ناتوانی جنسی در مردان با سلول های بنیادی، سلول های بنیادی و اختلال نعوظ و به طور کلی سلول های بنیادی و کیفیت زندگی جنسی صحبت شد.

      همانطور که گفته شد سلول های بنیادی با تبدیل شدن به بافت اسفنجی آلت تناسلی می توانند باعث افزایش عملکرد نعوظ در مردان شود.

      درمان ناتوانی جنسی با سلول های بنیادی با توجه به مطالعات انجام شده تا حد زیادی موفقیت آمیز و اثر بخش بوده است.

      سلول‌های بنیادی می‌توانند از منابع مختلفی مانند مغز استخوان، خون بند ناف یا چربی به دست آید و با تزریق سلول های بنیادی برای ناتوانی جنسی استفاده شوند.

      در صورتی که برای درمان اختلال نعوظ با سلول های بنیادی سوال یا مشاوره نیاز دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

      دیدگاه‌ خود را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      دسترسی سریع به عناوین

      پیمایش به بالا